موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.png

تبلیغات اساس هر کسب و کار موفق است ، ولی تنها اگر از روش درستش و در جای درست انجام گیرد. همچنین تبلیغات نیازمند زمان و هزینه زیادی است، ولی یک کمپین موفق تبلیغاتی بیش از هر روش دیگری در افزایش درآمد کسب و کار شما تاثیر دارد. یک کمپین موفق تبلیغاتی باعث آشنا سازی مردم با محصول و یا خدمت شما ، افزایش فروش و جذب مشتری وفادار به برند شما می شود. زمانی که بحث تبلیغات می شود، موارد زیادی هست که باید محاسبه و در نظر گرفته شوند ولی از طرفی این فرایند یک فرایند سرگرم کننده و جذاب است که به شما شانس نمایش نیمه ی خلاقانه ی کسب و کارتان را می دهد، در این صفحه ما به شما روش خلاقانه خودمان را که برند ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ زیادی به آن اعتماد کردند و فروش خودشان را دگرگون کردند معرفی می کنیم.

چرا تبلیغات در اینستاگرام

در دهه ی جدید و انفجار ایده های فناوری اطلاعات و کسب و کار های اینترنتی به سختی می توان تاثیر غول های شبکه اینترنت، یعنی شبکه های اجتماعی را نادیده گرفت، مهم نیست کسب و کار یا برند، کوچک یا بزرگ باشد، شبکه های اجتماعی برای شما فرصت دیده شدن در جامعه وسیعی از کاربران و مشتریان بلقوه شما را بوجود می آورد. در راس تمامی این شبکه های اجتماعی و مخصوصا در ایران، اینستاگرام به دلیل جذابیت های خاص خودش و علاقه مردم کشورمان به یک سیستم ساده و جامع برای در تماس بودن با دوستانشان، به طور قطع به بزرگترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است. به همین دلیل تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش های جذب مشتری می باشد.

روش کار اینستاساز چگونه است

اینستاساز یک سیستم جامع، کامل و آزمایش شده ی تبلیغات اینستاگرام است. ما در اینستاساز برای تبلیغات در اینستاگرام به شما یک سیستم ربات مدیریتی کامل برای اکانتتان ارایه می کنیم، با استفاده از اینستاساز شما می توانید به راحتی کمپین تبلیغاتی خودتان را در چند دقیقه بر روی اینستاگرام شروع کنید و از رقبا و بازار هدفتان فالوور و مشتری فعال جذب کنید. ربات اینستاساز بعد از تنظیم دلخواه شما می تواند از اهدافی که برایش مشخص می کنید برایتان فالوور فعال و واقعی جذب کند. ربات با ارسال فالوو، لایک، کامنت و دایرکت فالوور و مشتری فعال برای کمپین تبلیغاتی شما در اینستاگرام جذب می کند، لازم نیست نگران افزایش فالووینگ خود باشید، چرا که ربات بعد از ۲۴ ساعت افراد فالوو شده را آنفالوو خواهد کرد. امکانات خاص و پیشرفته اینستاساز در زیر به صورت مختصر نوشته شده اند.

۱. جذب فالوور از فالوور های رقبای شما

شم می توانید با استفاده از اینستاساز و تنظیم ربات خود بر روی صفحات رقبا، از فالوور های آنها جذب مشتری داشته باشید، تصور کنید دیگر نیازی نیست تبلیغات زمان بر و پر هزینه ای انجام دهید که شاید در آخر به دست مشتری دلخواهتان نرسد، در اینستاساز فقط نیاز است رقبای خودتان را بشناسید، ربات بقیه کار را بر عهده خواهد گرفت.

۲. جذب فالوور از تگ و موقعیت جغرافیایی

با اینستاساز شما می توانید از چند تگ و موقعیت جغرافیایی دلخواه فالوور جذب کنید، برای مثال می توانید محله ی خود را به ربات برای جذب فالوور معرفی کنید.

۳. ارسال دایرکت خوش آمد و معرفی کسب و کار

شما در اینستاساز به راحتی می توانید ربات خود را برای ارسال دایرکت تنظیم کنید تا بعد از جذب فالوور جدید ربات برای این فالوور های جدید یک دایرکت خوش آمد حاوی اطلاعات تماس و معرفی کسب و کار شما ارسال کند.

۴. ارسال پست زمان بندی شده

در اینستاساز شما می توانید برای ۳ ماه آینده صفحه اینستاگرامتان برنامه ریزی کنید، شما به راحتی می توانید در قسمت ارسال پست، پست های زمان بندی شده برای روز ، ساعت و دقیقه خاص ارسال کنید. با استفاده از این روش شما زمان کمتری برای مدیریت صفحه اینستاگرامتان صرف خواهید کرد و می توانید بیشتر بر روی سیاست های فروش و تبلیغاتی خود تمرکز کنید.

۵. آمار پیشرفته

ما در اینستاساز آمار روزانه پیشرفت صفحتان را به شما گزارش خواهیم کرد، شما حتی می توانید در صد بازدهی اهدافی که برای ربات مشخص کرده اید را در سیستم مشاهده کنید.

۶. هزینه کمتر ولی نتیجه ای بهتر

قیمت های اینستاساز در مقایسه با هر نوع تبلیغ و تبلیغات در اینستاگرام مشابه ارزان تر و به صرفه تر است، شما با صرف هزینه ماهانه ۵۰ هزار تومان به صورت نامحدود در بازار هدف خودتان تبلیغ میکنید.

۷. تست رایگان قبل از خرید

ما از کیفیت سیستممان اطمینان داریم، به همین دلیل به تمامی مشتریانمان ۳ روز تست رایگان با قابلیت استفاده از تمامی امکانات پیشرفته سایتمان را می دهیم، شما هم می توانید پس از ثبت نام و اضافه کردن اکانت ایسنتاگرام خود، با پشتیبانی سایت برای دریافت تست رایگانتان تماس بگیرید.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر