موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دلتنگی های یک مرد

دلتنگی های یک مرد

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 بهمن 1400 ساعت 17:00

 دلتنگی یعنی کسی از عمق وجودش خلایی را تجربه کندو قلبش جای خالی آن را احساس کند . مردان زمانی که دلتنگ می شوند سعی می کنند از هر فرصتی استفاده کنند تا با شما تماس بگیرند و از حال و روز شما با خبر شوند. آنها حتی کوچکترین چیز های یادگاری را برای خود نگه می دارند  وآن چیز برایشان معنی پیدا می‌کند. آنها در شبکه اجتماعی به همه پست های شما پاسخ می دهند و آن را لایک می‌کند .حتی خودشان نیز پست های عاشقانه می گذارند. مرد دلتنگ، همیشه تنهایی را ترجیح می دهد تا بتواند بیشتر به شما فکر کند و ترجیح می دهد که با دوستانش نباشد. همچنین  به مردان دیگر زندگی شما نیز حسودی می‌کند و حساسیت نشان می‌دهد. او از ندیدن شما و حتی حرف نزدن با شما خشمگین می شود چون بیقرار شما می شود و دلش می خواهد که با شما باشد. گاهی اوقات از سر دلتنگی نامه یا شعر می نویسد تا بتواند توجه شما را جلب کند و شما برایش دلسوزی کنید و به او پیامی بدهید.

او معمولا آهنگ های غمگین عاشقانه گوش می‌دهد که یادآور عشق شما نسبت به اوست .البته گاهی از دوستان شما نیز حال و احوال شما را می پرسد. بعضی وقت ها برای اینکه توجه شما را جلب کند و دلتنگی خود را نشان بدهد دسته گلی زیبا یا هدیه گرانقیمت می‌خرد و به سمت منزل شما می فرستد .مردان به شیوه های مختلف دلتنگی خود را بروز می دهند و یا شاید خیلی ساده هم بگویند من دل تنگ شما شده‌ام.

راهکارهای کنار آمدن با دلتنگی بعد از طلاق در مردان

طلاق یکی از بدترین اتفاقات در زندگی هر انسانی است و خیلی از افراد دلتنگی بعد از جدایی را به روش‌های مختلف تجربه می‌کنند. مردان بیشتر از زنان در معرض آسیب دیدگی و افسردگی هستند و جدایی را راحت نمی‌پذیرند و بعد از طلاق بسیار دلتنگ همسرشان می شوند. چون این افراد از تصمیم خود پشیمان می شوند و دوست دارند دوباره به زندگی قبلی خود بازگردند . چند راهکار برای کنار آمدن با دلتنگی بعد از طلاق برای مردان!

۱-تلاش به آشتی نکنید . سعی نکنید به او دائماً زنگ بزنید که برگردد و التماس نکنید. این واقعیت تلخ طلاق را بپذیرید . وارد فاز جدیدی از زندگی شوید و از گذشته دست بکشید. ‌

۲- سعی نکنید هر کاری کنید تا عزت نفس تان را بالا ببرید مثلا چون اکثر آقایان بعد از طلاق عزت نفس و اعتماد به نفسشان پایین می آید ، سعی می کنند با مصرف مشروبات الکلی، روابط نامشروع، خشونت و رفتارهای مخرب دیگر روحیه و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.

۳- به پا خیزید و به سوی آینده‌ای روشن گام بردارید . به مسائل مهم زندگی خودتان مثل شغل، روابط با فرزندان و… بپردازید. به حرف های پوچ و بیهوده دیگران توجهی نکنید .استوار قدم بردارید و سرتان را بالا نگه دارید.

۴- باید دوباره از صفر شروع کنید .گرچه سخت است ولی شدنی است .خیلی از کارها را باید خودتان انجام دهید از قبیل کارهای خانه و… ، در ابتدا سخت است ولی به تدریج به آن عادت می کنید. تاب‌آوری و محکم بودنتان در این دوران خیلی مهم است.

۵- وارد رابطه جدید عاطفی نشوید. به خودتان هم فرصت دهید . سعی کنید دوباره زندگی مجردی را درک کنید.

۶- بعضی از آقایان بعد از ازدواج لبریز از خشم و نفرت می شوند و حرف های نیش دار پشت سر همسرشان می زنند که دردی را دوا نمی‌کند . پس برای برگشتن به یک زندگی سالم و عبور از این دوران سخت  دلتنگی خود و همسر سابق تان را ببخشید و برای خودتان ارزش قائل شوید.

۷- و در نهایت اگر نتوانستید این اتفاقات ناگوار را تحمل کنید و به شدت احساس تنهایی و غم می کنید از یک مشاور یا روانشناس کمک بگیرید که قطعاً راه گشا خواهد بود.

چگونه در مردان خوداحساس دلتنگی بوجود آورید؟

چه کاری باید انجام دهید تا مردی دیوانه وار دلتنگ شما شود وهوای شما به سرش بزند؟

چه زمانی متوجه می شوید که مرد شما نسبت به شما سرد و بی توجه شده است و کاملا نیاز است که شما دست به کار شوید تا احساس دلتنگی در او بوجود آورید .این علائم به شما می گوید که همسرتان حوصله تان را ندارد مثلا با شما تماس نمی گیرد وقتی جایی می روید،حوصله بیرون رفتن با شما را ندارد ودر کنارشما بی حس وحال و کم انرژی است. حتی زمانی که در کنار شماست سکوت را ترجیح می دهداین علایم یعنی اثری از دلتنگی مرد نسبت به شما وجود ندارد.

 ابتد باید دلیل بی تفاوتی و سردی همسر خود را بفهمید و به جای غرغر کردن و نق زدن علت آن را پیدا کنید.سعی کنید تا مدتی با او تماس  تلفنی نگیرید و پیام ندهید. متوجه اشتباهات خود شوید.به خودتان برسید نه اینکه آرایش کنید یا لباس های رنگارنگ بپوشید.

این کارخوب است ولی موضوع اصلی این نیست یعنی اینکه یک زن توانمند و قوی باشید .مستقل باشید.

برای زندگیتان هدف  و برنامه داشته باشید.مثبت باشید.موسیقی گوش کنید و کتاب بخوانید.سعی کنید فعالیتهای لذت بخش برای روحیه خود انجام دهید مثل ورزش کردن،با دوستان بیرون رفتن و…

انجام این کارهای به ظاهر ساده باعث می شود که همسر شما برایتان  احساس دلتنگی کند و همیشه دوست بدارد که با شما هم کلام شود. پس لطفا خودت را دوست بدار ، برای خودت وقت بگذار و کمتر در دسترس باش. اینگونه زندگی کردن را که یاد بگیری همسر شما برایت  دلتنگی خواهد کرد وتشنه شما خواهد شد.

۵ ویژگی زنان که باعث دلتنگی مردان و جذابیت در زنان می شود

زنان ویژگی های زیادی دارند که می توان مردان را به خود جذب کنند.

۱-مردان از زنی که به ظاهر و تیپ خود اهمیت می دهد بسیار خوششان می آید .البته نه اینکه آنها ظاهربین باشند بلکه ظاهر زیبای زن در نگاه اول برای مرد تاثیر گذار است قبل از اینکه کلامی رد و بدل شود.

۲- مردان به سمت زنانی که با بچه ها ارتباط صمیمی و خوبی برقرار می کنند گرایش دارند ، چون واقعاً فکر می کنند چنین زنی می تواند یک خانواده خوبی را به وجود آورد و محفل گرمی ایجاد کند.

۳- مردان دوست دارند با زنی ارتباط برقرار کنند که اخلاق خوبی داشته و در ضمن جایگاه اجتماعی و کار خوب نیز داشته باشد .در کارش هم موفق باشد تا بتواند در موقع لزوم از کمک‌های مالی او هم استفاده کنند.

۴- مردان زنان قوی را دوست دارند .زنانی که استقلال دارند و روی پای خودشان ن می ایستند . نیاز به حمایت و یاری کسی ندارند و زنان وابسته نیستند.

۵- آنان زنان منطقی و عاقل را دوست دارند زنانی که در موقع هر مشکلی برآشفته نمی شوند ،خونسردی خود را حفظ می‌کنند و هیچ وقت موجبات دردسر  نگرانی و خجالت نمی شوند و خشم شان را کنترل می کنند.مردان برای چنین زنان جذابی احساس دلتنگی می کنند.

ویژگی یک مرد عاشق واقعی چیست؟

مرد عاشق همواره وقتی با او گفتگو می کنید لبخند می زند وهمیشه تلاش می کند تا به نوعی خود را به شما نشان دهد تا بیشتر او را بشناسید.سعی می کند در کنار شما صادق و رو راست باشد.او در نزدیکترین فاصله به شما می ایستد تا با شما صحبت کند.او همیشه آرام و لطیف سخن می گویدو لحن ملایمی دارد.هیچ وقت در کلامش اثری از خشونت وجود ندارد. اگر با هم وارد مکانی شوید در را برای شما باز می کند تا اول شما وارد شوید بعد خودش وارد می شود.

مرد عاشق همیشه بهانه ای برای دیدار شما دارد و دوست دارد بطور مداوم شما را ببیند. اگر چند روز شمارا نبیند احساس دلتنگی خواهد کرد.او همیشه راست می ایستد و در زبان بدنش نظم خاصی وجود دارد.خیلی وقت ها با شما رابطه جسمی برقرار می کند. مثلا دست ها و شانه هایتان را می گیردتا حس خوب به شما بدهد. ولی هرگز کاری نمی کند که شما احساس ناراحتی کنید.

مرد عاشق مداوم دوست دارد در کنارتان باشد تا زمان زیادی را با شما بگذراند.او همیشه لباس شیک می پوشد و به دیدار شما می آید. در ضمن وقتی کمی دیر سر قرار می آید مضطرب و بی قرار می شود.عاشقانه نگاهتان می کند وبا شما عاشقانه سخن می گوید.اوگاهی خوشحال و گاهی عصبی به نظر می رسد.زمانی که کنارش باشید احساس شادی و هیجان دارد و دیگر برایتان دلتنگی نمی کند.

درآخر اینکه همیشه از شما مراقبت می کند وهرکاری برای خوشحال شدن شما انجام می دهد و هر زمان که به او نیاز داشتید سعی می کند در کنار شما باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر