موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

خرید کاندوم عروسکی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

در زیر میتوانید نمونه هایی از انواع کاندوم عروسکی موجود در فروشگاه منتوشاپ را مشاهده نمایید

 فقط 18900 تومان

dokme4.jpg

 در ادامه مقاله ای برای آشنایی بیشتر با انواع کاندوم های عروسکی و فانتزی و نحوه کارایی و استفاده این کاندوم را آماده کرده ایم.امیدواریم از این مقاله لذت ببرید.


این محصول در داروخانه ها و فروشگاههای دیگر با چند برابر این قیمت به فروش می رشد . این محصول در کارخانه های ایرانی تولید می شود و دارای مجوز می باشد .


کاندوم هایی حیرت آور (البته شما رو هیچی به حیرت در نمیاره ) , جالب ,خنده دار و فانتزی کلا یه چیزه خیلی باحال موضوع این مقاله ی ما و بحث امروز ما می باشد.

آگاهی از سایت:

  اول اولش بگم که میتونی آگاهی از سایت رو نخونی و از آگاهی از محصول شروع کنی به خوندن چون می دونم برای هیچکس ارزش وقت گذاشتن رو نداره (درمورد اینه که بگیم ماخوبیمو هیچکس مثل ما نیست و مجوزات و... است) این مقاله که گذشت ولی شما از مقالات دیگه نخون بازم میگم ببخشید:باعرض سلام وآرزوی موفقیت خدمت تمامی بازدیدکنندگان سایت mentoshop دیگه همه میدونن mentoshop در

زمینه ی آگاهی و فروش محصولات زناشویی

مانند کاندوم عروسکی یا کاندوم فانتزی و...فعالیت دارد و تمامی محصولاتش مجوز فروش و مجوز وزارت بهداشت را دارد ببخشید که من هر بار تو هر مقاله باید اینو بگم مجبورم ,مجبور, درک کن .

5.jpgآگاهی از محصول :

به نظر شما چرا کاندوم های عروسکی یا کاندوم های فانتزی تولید شدن واقعا چرا نه واقعا چرا نه یکبار دیگه خوب فکر کن واقعا چرا.

می دانیم که زندگی ها به سمت مدرن شدن , چیدمان های خوشگل منزل , فانتزی شدن و از این چیزا در پیش است و به این سمتا می رود ,خوب خود این موضوع روی خیلی چیزا اثر می گذارد آره عزیزم رو خیلی چیزا مدیونید اگه فکر کنید منظورم کاندومه.

از دلایل دیگر میتوانیم تولید کاندوم عروسکی جذب افراد برای استفاده از کاندم و جلوگیری از شیوع بیماری های مقاربتی دانست .

اما خوب دلیل اصلی و صادقانه تولید کاندوم عروسکی معلومه دیگه فروش بیشتر کاندوم برای تولید کنندگان کاندوم های ع45tg.jpgروسکی است .اما در کنار تمامی این حرفا واقعا کاندوم عروسکی یا همان کاندوم فانتزی بسیار خنده دار می باشند و کلی می شود با آن ها مسخره بازی در آورد .

کاندوم عروسکی از لحاظ جلوگیری از بیماری و حاملگی هیچ مزیتی بر کاندم های معمولی ندارد و فقط جنبه ی سرگرم کننده و فانی آن هاست که افراد را به خود جذب می کند.

(از همان مقاله ی اول که در سایت mento shop گذاشتیم قول دادیم صادق باشیم هرچند که خودمان فروشنده ی این محصول هستیم ولی واقعا مزیتی بر کاندوم های معمولی ندارند به جز کارهای فانی که می شود با آن انجام داد حالا اگه بخوایم خیلی خرد بشیم و به زور بگیم مزیت داره می تونیم بگیم به دلیل طرح این کاندوم ها و برجستگی های روی آن ها می تواند لذت رابطه را بالا ببرد مثل کاندوم خار دار.)

آگاهی از آینده:

میگم اگه همین طوری ساخت کاندوم عروسکی پیش بره زنگ میزنی بهشون میگی این طرح رو می 4gw.jpgخوام بی زحمت تا شب جمعه حاضر بشه اونا هم میگن چشم و برات طرح رو تا آخر هفته می سازند(البته اگر سرشون خیلی شلوغ نشده باشه وکارشون خیلی نگرفته باشه وگرنه دلیلای الکی میارن مثلا میگن داداش تا اون موقع خمیرش خشک نمیشه بد در میاد ناراحت نشی اگه نشتی داد , یا موقع استفاده دیدی پلنگه وا رفت شد گربه ) . بگذریم ولی خیلی باحاش میشه مثلا زنگ میزنی میگی شبیه کله ی روبرتو کارلوس باسم بساز (هم سرعتش خوب بود هم قدرتش)


یامیگی شبیه برج میلاد بسازکه اگه ویو خونتون برج میلاد باشه صبح که از خواب پا میشی  می بینی که برج میلاد دوتا شده فکر میکنی سرت داره گیج میره اما  میبینی سرت که گیج نمیره هیچی حالت خیلی ام خوبه و یا اینکه اونایی که آرزو دارن تو برج میلاد خوانندگی کنند

حالا میتونن... برج میلاد خوانندگی کنند ,چه عیبی داره یه نفرو به آرزوش برسونی, بالاخره بنی آدم اعضای یکدیگرند.


یا مثلا طرح اره که طرف دید دره , در آخر هم تشکر می کنیم از تمامی دوستانی که مارا دنبال می کنند

راستی این روزا به سایت ما خیلی سر بزنید چون قراره یه حرکت خیلی بزرگ بزنیم فعلا تا مقاله ی بعدی بدرود.

54gt.jpgth5v.jpgy5h.jpgrf.jpg


خرید کاندوم فضایی و فانتزی (عروسکی, طوقی, چرخشی, دکمه دار, شمشیری, اره ماهی)

در زیر نمونه هایی از کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی موجود در فروشگاه منتوشاپ قرار داده شده که میتوانید به صورت آنلاین و با پایین ترین قیمت ممکن آن را تهیه نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر