موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مدل ته ریش

مدل ته ریش

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 بهمن 1398 ساعت 22:04

مدل مو و شینیون توسط ملیحه نصیری آخرین بروزرسانی مهر ۱۸, ۱۳۹۸

ته ریش چیست؟ مدل ته ریش نوعی از مدل ریش و سبیل است که دارای اندازه ای کوتاه بوده و تنها در حد سایه انداختن بر روی صورت آقایان استفاده می شود. عموما ته ریش نسبت به ریش و سبیل جذابیت بسیار بیشتری برای آقایان به همراه داشته و می توان توسط آن هر مدل ریش و سبیلی همچون مدل ریش پروفسوری، عربی، ایرانی و … را بر روی صورت پیاده سازی کرد بدون آنکه ذره ای منجر به خستگی و یا شلخته بودن صورت در آقایان شود. اما اگر شما نیز سوالاتی همچون “ته ریش به چه صورتی میاد ؟ و یا مدل ته ریش برای صورت گرد و یا کشیده به چه صورت است؟” را دارید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب امروز با ما باشید.

انواع مدل ته ریش پسرانه و مردانه جدید

ته ریش از دسته مدل هاییست که عموما به هر صورتی خواهد آمد، بسته به فرم صورت خود می توانید از انواع مدل ترکیبی ته ریش و ریش و سبیل بلند استفاده کنید، آنگاه قادر خواهید بود که علاوه بر خلق مدل های جذاب و جدید از عیوب صورت خود بکاهید.

انواع مدل های ته ریش پسرانه و مردانه جدید و اسپرت عکس مدل ته ریش پسرانه عربی مناسب برای صورت کشیده انواع مدل های ته ریش برای صورت کشیده مدل خط ته ریش آنکارد پسرانه و مردانه مدل ته ریش دامادی و مردانه بسیار شیک و زیبا مدل ته ریش آقایان مناسب برای صورت گرد مدل ته ریش مردانه و پسرانه پروفسوری شیک

یادتان باشد اگر پوست حساسی دارید و در عین حال علاقه ای به ریش و سبیل بلند ندارید مدل ته ریش مردانه برای شما بهترین گزینه خواهد بود. ته ریش کمک می کند تا پوست صورت شما در برابر اشعه آفتاب، گرد و خاک و هوای سرد محفوظ باشد و از این رو آسیب کمتری ببیند. خصوصا برخی از از افراد که دارای پوست حساسی هستند و عملا اصلاح کامل صورت به پوست آنها آسیب زده و به طور مداوم دچار خارش در پوست خود هستند داشتن یک ته ریش ساده و زیبا ی مردانه بهترین گزینه خواهد بود.

مدل ته ریش پسرانه و مردانه پروفسوری ساده برای صورت لاغر

مقاله‌ مرتبط

هر آنچه که باید درباره مدل مو چتری بدانید

اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

چند مدل آموزش بافت جلوی مو ساده و زیبا

فروردین ۱۷, ۱۳۹۸

جدیدترین مدل های ریش و سبیل مردانه اسپرت

مهر ۲۹, ۱۳۹۷

۳۱ مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

تیر ۱۷, ۱۳۹۷

۳۱ نمونه از انواع مدل مو عروس

خرداد ۲۹, ۱۳۹۷

۲۷ مدل موی کوتاه مردانه ۲۰۱۹

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

انواع مدل ته ریش با سبیل آقایان برای صورت لاغر و کشیده عکس مدل ته ریش ایرانی آقایان عکس مدل ته ریش با سبیل مردانه و ساده مدل ته ریش ساده با سبیل برای صورت کشیده انواع مدل ته ریش مردانه با سبیل به صورت کوتاه بلند انواع مدل های ته ریش دامادی زیبا و شیک

چگونه ته ریش داشته باشیم ؟

برای اینکه صورت شما پس از اصلاح ظاهری تمیز و جذاب داشته باشد قبل از هر کاری باید دستی به مو های خود بکشید و از قبل آنها را آراسته کنید. اگر ریش هایتان بلند شده است ابتدا توسط یک قیچی موهای اضافه را زده و سعی کنید مو های زیر چانه خود را کاملا تمیز کنید.

ته ریش چیست و چگونه ته ریش داشته باشیم

مهم ترین و اولین نکته ای که باید در این باره به خاطر بسپارید این است که نباید دقیقا از زیر چانه هر مویی وجود دارد را از ته بزنید. این کار باعث می شود صورتی کوچک و اصطلاحا زنانه داشته باشید و غبغب صورت شما بیشتر از حد معمول خودنمایی کند، بهتر است ابتدا برجستگی روی گلوی خود را پیدا کنید و سپس هر مویی را که زیر آن قرار گرفته به طور کامل بزنید. یادتان باشد در این قسمت یک خط صاف و مشخص ایجاد نکنید، بهتر است این خط بر روی گلوی شما مشخص نباشد و برای این کار از تکنیک سایه اندازی روی ریش استفاده کنید. یعنی از قسمت پایینی بیشتر ریش تراش خود را کشیده و موها را بیشتر کوتاه کنید و هرچه بالا تر می آیید کمی اندازه موها را بیشتر در نظر بگیرید.

انواع مدل های ریش و ته ریش

برای اینکه خط گونه خود را به درستی بیابید ابتدا قسمت ریش خود را که زیر لب روییده است را در نظر بگیرید، حالا از انتهای آن یک خط مستقیم تا خط ریش خود در نظر بگیرید، این خط فرضی دقیقا خط گونه شما بوده و هر مویی که در بالای آن قرار گرفته باید کاملا زده شود. هیچ گاه نباید اجازه دهید تا ریش بر روی گونه های شما وجود داشته باشد. در آخر باید دستی بر روی مدل ته ریش ساده خود بکشید و آنگاه اگر حس کردید برخی از قسمت ها بلند تر هستند مجددا با ریش تراش آنها را منظم کنید.

انواع مدل مو

ملیحه نصیری

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم. از دوران دانشجویی علاقمند به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای مشغول به تولید محتوا در زمینه های مختلف و بخصوص زیبایی و نقدو بررسی لوازم آرایش هستم.

قبلی

جدیدترین مدل های ریش و سبیل مردانه اسپرت

بعدی

شپش سر، از پیشگیری تا درمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر