موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

جعبه فانتزی گل

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

دراین مقاله جعبه سازی هیراد قصد دارد روش ساخت جعبه کادوی هرمی را به شما آموزش دهد.

با این سبد گل ساده و زیبا می‌توانید دوستان خود را سورپرایز کنید. ساخت این سبد گل آسان است و نتیجه‌ فوق‌العاده ای را در پی خواهد داشت.

برای شروع ابتدا باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید.

 10-1.jpg

وسایل موردنیاز

روبان

فوم گل

چسب تفنگی

جعبه کادو

نوارچسب

کیسه‌ی پلاستیکی

گل رز

1- از یک جعبه کادوی عمیق به عنوان پایه برای تزیین گل‌هایتان استفاده کنید . شما تنها به ته جعبه کادو نیاز دارید. می‌توانید از هر جعبه‌ای استفاده کنید فقط باید به‌قدر کافی سفت و محکم باشد تا وزن گل‌ها و فوم را بتواند تحمل کند.

 10-2.jpg

2- اگر جعبه‌ی شما ساده است، می‌توانید  بیرون آن را کمی روبان بچسبانید  و یا دور جعبه کاغذ کادو بپیچید.  این کار را فقط برای بخش بیرونی جعبه انجام دهید.

 10-3.jpg

3- داخل جعبه کیسه‌ی مشمایی پهن کنید تا از جعبه مقابل رطوبت محافظت کند و رطوبت به جعبه آسیب نزند.  می‌توانید از کیسه‌های زباله هم کمک بگیرید، فقط از سالم بودن آن مطمئن شوید.

 10-4.jpg

4- فوم گل‌سازی را بردارید و تکه‌ای از آن را جدا کنید، این تکه باید دقیق داخل جعبه جا شود. فوم مخصوص گل‌های تازه خریداری کنید نه برای گل‌های مصنوعی.

 10-5.jpg

5- فوم را به مدت 15 دقیقه در آب خیس کنید. فوم مرطوب را روی کیسه‌ی پلاستیک داخل جعبه قراردهید. تکه‌های اضافی پلاستیک که بیرون زده‌اند را ببرید.

 10-6.jpg

6- ساقه‌ی رز را به‌طور مورب ببرید تا گل‌ها  بتوانند  آب بیشتری از فوم جذب کنند. ساقه رزها را به اندازه ای ببرید که از ارتفاع جعبه کوتاه‌تر باشد.

 10-7.jpg

7- کاسبرگ را جدا کنید تا مزاحم مرتب شدن گل‌ها نشوند.

 10-8.jpg

8- از یک گوشه شروع کرده و ساقه‌ی اولین رز را داخل فوم قرار دهید تا پایین گل با لبه برخورد کند. باید دقت کنید گل‌ها صاف داخل فوم فرو رفته و مورب نباشند.

 10-9.jpg

9- ردیف به‌ردیف رزها را در فوم قرار دهید. در همه‌ی ردیف‌ها تعداد رزها باید  برابر باشند. از گوشه به رزها نگاه کنید تا مطمئن شوید همه در یک ارتفاع‌ هستند و در صورت نیاز آن‌ها را کنارهم تنظیم کنید. تعداد رزهای شما باید متناسب با نوع جعبه‌ی انتخابی‌تان باشد.

 10-10.jpg

10- یک روبان دور جعبه و رزها بپیچید. اگر رزهای شما قرمز هستند از یک رنگ متضاد ، مثلاً سفید استفاده کنید.

 10-11.jpg

11- یک پاپیون روی روبان بزنید و  تزیین گل‌های خود را به پایان برسانید. پاپیون را با نوارچسب یا چسب حرارتی به روبان وصل کنید.

10-12.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر