موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه یک دختر را بخندانیم

چگونه یک دختر را بخندانیم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 مهر 1400 ساعت 23:12

how-to-make-a-girl-laugh-696x464.jpg

خنداندن دختر یکی از روش های عالی برای برقرار کردن ارتباط با او است. اگر یک دختر با شما بخندد یا لبخند بزند، متوجه می شوید که به او خوش می گذرد. اگر بلد نیستید دختر مورد نظرتان را بخندانید، اصلا نگران نباشید؛ چون روش های فراوانی را برای شما آماده کرده ایم. یک عالمه داستان بامزه و تیکه باحال برای خودتان دست و پا کنید و از اینکه آن ها را بکار ببرید ترسی نداشته باشید. اول کشف کنید که چه چیزهایی برای دختر مورد نظر شما بامزه است، و بعد حس طنز خود را به همان سمت هدایت کنید. وقتی از هم دور هستید هم می توانید با ارسال متن های بامزه، او را بخندانید.

how-to-make-a-girl-laugh-conversation.jpg

خنداندن دختر در هنگام صحبت کردن

یک انبار داستان بامزه جمع آوری کنید

گرچه دوست نداریم داستان های ما تکراری شوند، اما باید کلکسیونی از داستان های جالب داشته باشید تا در موقع مناسب از آن ها استفاده کنید. داستان های شما باید دارای موضوعی عمومی، ساده و بامزه باشند. از تعریف کردن داستان های زشت و خصوصی پرهیز کنید، مگر آن که دختر مقابلتان را به خوبی بشناسید. به یاد داشته باشید، اینکه رفیقتان به یک داستان می خندد، دلیل آن نیست که یک دختر هم با آن خنده اش بگیرد!

  • به اتفاقات بامزه گذشته فکر کنید، مثلا زمانی که در بچگی لباس های خود را پشت و رو می پوشیدید.
  • اگر حیوان خانگی دارید، پس حتما کلی داستان بامزه برای تعریف کردن هم دارید!
  • برای به روز بودن، گاها به وب سایت های بامزه اینترنتی سر بزنید و از آن ها الهام بگیرید.

چند تیکه بامزه را به ذهن بسپارید

وقتی می خواهید حس طنز گویی خود را به رخ دیگران بکشید، تیکه ها کمکی به شما نمی کنند؛ اما موقع مسخره بازی می توانید خیلی خوب از آن ها استفاده کنید. تیکه هر چقدر چرت تر، بهتر! می توانید تیکه را بصورت عمومی بگویید، یا آن را برای او تغییر دهید. از تیکه های مربوط به مسائل جنسی استفاده نکنید، چون بسیاری از دخترها از این جور تیکه ها خوششان نمی آید و در مقابل آن احساس معذب بودن می کنند.

از نقاط قوت خود استفاده کنید و سبک طنز ویژه خود را بسازید

وقتی با دوستان خود هستید (مخصوصا دوستان دختر خود)، چه چیزهایی می گویید و چه کارهایی انجام می دهید که آن ها از خنده ترک می خورند؟ اگر با نحوه انجام کارهای مختلف، دیگران را می خندانید، همان رویه را پیش بگیرید. اگر در تقلید صدا یا درآوردن ادای دیگران تبحر دارید، همان را امتحان کنید. اگر همیشه جواب های با مزه در آستین دارید ، در حضور دختر مورد نظرتان هم، از آن ها استفاده کنید. فقط حواستان باشد تا طنز پردازی های شما خوشایند باشد، نه ناراحت کننده.

  • اگر نقاط قوت خود را نمی دانید، از دوستانتان سوال کنید.

یاد بگیرید که به خودتان هم بخندید

لازم نیست خودتان را بکوبید یا کوچک کنید؛ اما بیان نکات بامزه در مورد خودتان می تواند او را روده بر کند. از تجربیات خود استفاده کرده و در لحظه مناسب، خود را سوژه کنید. برای مثال وقتی با او راه می روید و پایتان به چیزی گیر می کند، می توانید بگویید: “همین که شست پام نرفت تو چشمم شانس اووردم!”. این کار فضا را سبک کرده و به او نشان می دهد که شما آدم راحت و با اعتماد به نفسی هستید.

  • زیاد به این تاکتیک اتکا نکنید، چون پس از مدتی بی مزه و لوس می شود. اما شوخی های به موقع و گاه به گاه با خودتان می تواند عالی باشد.
  • ممکن است گاها کسی به این شوخی شما نخندد. در این مواقع می توانید شوخی بی مزه خود را سوژه یک شوخی دیگر کرده و صحبت را ادامه دهید.

بر اساس صحبت ها و موقعیت های مشترک گذشته، یک حرف بامزه بزنید

مثلا می توانید با موضوع ساده ای مانند “یادته اون دفعه سر کلاس …” شروع کرده و جمله خود را با یک خاطره طنز ادامه دهید. یا مثلا درباره چیزی که قبلا خود او به شما گفته، جمله ای طنزآمیز بگویید. با این روش، نه تنها دختر مورد نظرتان می خندد، بلکه از اینکه جزئیات حرف او را بخاطر دارید، خوشش خواهد آمد.

  • برای مثال، اگر به شما گفته که به مد و لباس علاقه مند است، یک لباس خیلی بی ربط و خنده دار را برای او توصیف کنید؛ و بگویید قصد دارید دفعه بعد که بیرون می روید، آن لباس را بپوشید. سپس از او بخواهید به عنوان یک فرد حرفه ای در دنیای مد و لباس، آن لباس مسخره را برای شما تجزیه و تحلیل کند.

how-to-make-a-girl-laugh-texting.jpg

خنداندن دختر با ارسال پیام های بامزه

از عکس های بامزه اینترنتی کمک بگیرید

این عکس ها همیشه زیاد خنده دار نیستند. اما گاها به عکس هایی برمی خوریم که می توانند اشک ما را از خنده در بیاورند. در این موارد، عکس را ذخیره کرده و برای دختر مورد علاقه تان ارسال کنید. صدای خنده اش را نخواهید شنید، اما احتمالا کلی اموجی خنده برایتان ارسال کند! اگر به موضوع خاصی علاقه دارد، دنبال عکس هایی بگردید که به موضوع مورد علاقه او مربوط است.

  • اگر دختر مورد علاقه تان به سریال بازی تاج و تخت علاقه داشته باشد، نانتان در روغن است! چون اینترنت پر شده از عکس های بامزه با تصویر این سریال. اگر به حیوانات و مد هم علاقه مند باشد، گزینه های زیادی برای خنداندن او پیدا خواهید کرد.
  • در ارسال این عکس ها زیاده روی نکنید. چون ممکن است به نظر او اذیت کننده یا بی معنی برسد.

ویدیوهای بامزه اینستاگرام را برایش فروارد کنید

مثلا ویدیوی اسندآپ کمدی های خنده دار، مخصوصا اگر موضوع آن ها را دوست داشته باشد. اگر گزینه راحت تری مد نظراتان است، ویدیوی کارهای مضحکانه حیوانات یا یک سکانس از سریال کمدی مورد علاقه اش را برای او فروارد کنید.

  • برای مثال اگر طرفدار سریال فرندز است، می توانید صفحات طرفداران این سریال را دنبال کرده و ویدیوهای باحال آن ها را برای او فروارد کنید.
  • در این کار هم زیاده روی نکنید. اگر ویدیوها را گهگاهی برای او بفرستید، قطعا بیشتر خواهد خندید.

از گیف های خنده دار غافل نشوید

معمولا گیف از ویدیو کوتاه تر است و به راحتی در اینترنت یافت می شود. اگر از گیف های تلگرام استفاده کنید، گزینه های بی پایانی خواهید داشت. فقط موضوع مورد نظرتان را سرچ کنید تا تعداد زیادی گیف خنده دار در اختیارتان قرار گیرد.

  • در صورت علاقه می توانید یک اپلیکیشن تصویر ساز دانلود کنید و جملات با حال خودتان را به عکس ها یا گیف ها اضاقه کنید.

یک عکس بامزه از خودتان بگیرید و یک فیلتر خنده دار اسنپ چت به آن اضافه کنید

شما این روش کمی قدیمی به نظر برسد، اما همچنان خنده دار است. تعداد فیلترها زیاد است، پس کمی وقت بگذارید و یک فیلتر خنده دار انتخاب کنید. اگر هر بار که به عکس نگاه می کنید، باعث خنده شما می شود، پس احتمالا او را نیز به شدت خواهد خنداند.

  • با این کار، ممکن است او هم یک عکس خنده دار خود را برایتان بفرستد.

how-to-make-a-girl-laugh-situation.jpg

خنداندن دختر در زمان و شرایط مناسب

زمان مناسبی را برای خنداندن او انتخاب کنید

انتخاب زمان مناسب برای طنزپردازی اهمیت خیلی بالایی دارد. شما باید تمام اتفاقات را مد نظر داشته باشید. برای مثال اگر در رستوران دست او به نوشیدنی بخورد و آن را بریزد، می توانید با یک شوخی کوچک، فضا را از سنگینی دربیاورید. اما اگر اتفاقی در زندگی او را ناراحت کرده، باید با احتیاط تر عمل کنید.

  • مثلا اگر حیوان خانگی او مرده است، و یا امتحان خود را افتاده، احتمالا تیکه با مزه شما نه تنها او را نمی خنداند، بلکه موجب ناراحتی بیشتر نیز خواهد شد.
  • اگر هم برای خودتان اتفاقی افتاده و ناراحت هستید، به زور سعی نکنید چیزهای بامزه بگویید.

موضوعات بامزه از نظر او را پیدا کرده و روی آن ها کار کنید

دخترها با هم متفاوت هستند؛ پس از شخصیت دختر مورد علاقه تان برای خندان او استفاده کنید. سوال های ساده ای از او بپرسید و اطلاعات مورد نظرتان را جمع آوری کنید. برای مثال بپرسید “دیشب برنامه دورهمی را دیدی؟” اگر پاسخش مثبت بود، احتمالا به طنزهای تلویزیونی علاقه مند است. اگر خودش هم در مورد فیلم یا برنامه ای خاص صحبت کرد، می توانید از موضوع آن ها برای خنداندن او کمک بگیرید.

  • مثلا اگر به تیکه های بامزده عادل فردوسی پور در برنامه نود اشاره کرد، می توانید از موضوع فوتبال برای خندان او استفاده کنید.

لحن مهربانی داشته باشید

ممکن است دختر مورد علاقه شما از طنزهای عمیق و جواب های طعنه آمیز خوشش بیاید. اگر از این بابت مطمئن هستید، از این روش ها برای خنداندن او کمک بگیرید. اما بطور کلی، بهتر است فضا را بامزه و سبک نگه دارید. سخنان طعنه آمیز و خندیدن به نقاط ضعف دیگران، ممکن است بی ادبانه یا بی معنی به نظر برسد. اگر مرتبا از طنزهای طعنه آمیز و معنی دار استفاده کنید، احتمالا او نیز از فضای بوجود آمده خسته شده و حس بدی به آن پیدا می کند.

  • هرگز از سخنان طعنه آمیز در مورد دختر مورد علاقه تان استفاده نکنید؛ مخصوصا اگر او را خوب نمی شناسید.

با او بخندید، نه به او

خنده مسری است؛ و لذت بردن مشترک از یک موقعیت خنده دار می تواند رابطه بین شما را قوی تر کرده و دختر مورد علاقه تان را جذب شما کند. اما به هیچ وجه به خود او نخندید. اگر می خندید و لذت می برید، او هم باید بخندد و شاد باشد.

  • یک روش مناسب برای با هم خندیدن، تقلید از حس طنزپردازی او می باشد. اگر شرایط ریسکی بود، از یک شوخی خنثی استفاده کنید. اگر سبک شوخی های شما همیشه بامزه است، استفاده از یک طعنه شوخی آمیز ممکن است در نگاه او ناخوشایند به نظر برسد.
  • پس از آن که سبک شوخی های او را کشف کردید، فقط کافی است با او همراه شوید. البته ممکن است در ابتدا با سکوت متعجبانه او مواجه شوید، زیرا احتمالا نمی داند چگونه عکس العمل نشان دهد.
  • از او در مورد کمدین، فیلم های بامزه و سریال های طنز مورد علاقه اش سوال کنید. سپس وقتی با هم هستید، آن فیلم ها را ببینید، یا در مورد آن ها صحبت کنید، تا آن فضای بامزه مورد نظر در میان شما ایجاد شود.

لازم نیست همیشه بامزه باشید

همه خندیدن و خوش گذرانی را دوست دارند؛ اما گاهی دختر مورد علاقه تان دوست دارد با شما یک صحبت جدی داشته باشد، یا موضوع مهمی را با شما در میان بگذارد. اگر۱۰۰ درصد مواقع را به شوخی بگذرانید، ممکن است او دیگر شما را جدی نگرفته و نتواند مسائل مهم را با شما مطرح کند؛ زیرا ممکن است شما آن موضوع را نیز به شوخی بگیرید. گاها سبک رفتار خود را عوض کنید، تا دختر مورد علاقه تان بتواند به عنوان یک فرد چند بعدی روی شما حساب کند.

how-to-make-a-girl-laugh-conclusion.jpg

خلاصه

یک روش آسان برای خنداندن دختر مورد علاقه تان این است که در مورد موضوعی با او شوخی کنید. موقع گفتن جملات بامزه لبخند بزنید تا بداند در حال شوخی کردن هستید. با گفتن چیزهای بامزه در مورد خودتان هم می توانید او را بخندانید. مثلا یک کار احمقانه و خنده دار خود، یا یک کار بامزه حیوان خانگی تان را تعریف کنید. فقط به یاد داشته باشید که لحن شوخی شما باید ملایم باشد، و در هنگام ناراحتی او، شوخی را کنار بگذارید.

نکته ها

  • شوخی های خود را با توجه به شرایط و دختری که با او روبرو هستید، تغییر دهید.
  • از اتفاقات اخیر و موارد پیش آمده در اطراف خود برای شوخی کردن الهام بگیرید.
  • یک تیکه با مزه بین خودتان داشته باشید، تا با تکرار آن، در شوخی هایتان با هم سهیم شوید.
  • استند آپ کمدی ببینید و حس طنز خود را تقویت کنید. اگر فکر می کنید حرف یا موردی برای او بامزه است، آن را یادداشت کنید.
  • اگر می خواهید در هنگام چت کردن باعث خنده دختر مورد علاقه تان شوید، کافیست تا فقط کمی شوخی های خود را با شخصیت و موضوعات مورد علاقه او مرتبط کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر