موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کانال هدیه تولد

کانال هدیه تولد

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

معرفی گروه آنلاین کادو

گروه بازرگانی آنلاین کادو همسو با روشهای نوین کسب وکارفعالیت خود را آغـاز نموده و در نظر دارد در راستـای تحقـق شـعار "بـهترین بـرای بـهترین ها" با بهره گیری از کارشـناسان مجـرب به عنوان مـجموعه‌ای پیشـرو در تـهیه هـدایای ویژه و خاص، مـشاور و همراه مشتریان خود در ایجاد لحظات شاد و به یادماندنی در تمامی مناسبتها و تمامی سنین باشد. ارائه محـصولات با بهترین کـیفیت، منـاسب ترین قیمت و شیـک‌ترین و متنوع‌ترین بسته‌بندی در کـمترین زمان و ارائه ضـمانت خرید و خدمات پس ازفروش برای تمامی محصولات، ایجاد مجاری مختلف ثبت سفارش، امکان پرداخت به روش‌های متنوع و مجموعه بی‌نظیر از خدمات گوناگون متناسب با نیاز و سلیقه مشتری وظیفه ای است که به پاس انتخاب و اعتماد شما مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. بی شک همراهی و اعتـماد شـما عزیزان انگیزه ای است که ما را برای تلاش و نوآوری مداوم ترغیب می کند.
به امید روزهای شادتر برای سرزمین مان

خدمات آنلاین کادو

مزایای خرید از طریق اینترنت هر روز اقشار بیشتری از مردم را به این روش خرید ترغیب کرده که نیاز های خود را از این طریق تامین نموده و شیوه خرید مدرن را جایگزین روش های دیگر نمایند در این راستا گروه بازرگانی آنلاین کادو با هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز خدمات متنوعی را نظیر "ارسال سریع"، "ضمانت بهترین قیمت"، "تنوع در بسته بندی" را به منظور رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

ارائه خدمات مشاوره خرید، انجام خرید به روشهای مختلف (تلفنی، کانال های مجازی، اینترنتی و ...) و همچنین ارائه خدمات سوپرایز از دیگر خدمات گروه آنلاین کادو می باشد. 

نحوه پرداخت
پرداخت مبلغ خرید به روشهای زیر امکان پذیر است:
پرداخت الکترونیکی (آنلاین): کاربران گرامی می توانند پس از تکمیل عملیات خرید (افزودن به سبد خرید، تکمیل خرید و پر کردن فرم اطلاعات پرداخت) وارد درگاه پرداخت آنلاین بانکی شوند و پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
پرداخت نقدی درب منزل: کاربران می توانند مبلغ کامل کادو را به صورت نقدی در مقابل درب منزل خود و به پیک حامل بسته سفارشی پرداخت نمایند. در صورتی که از این گزینه استفاده شود مبلغ فاکتور با هماهنگی قبلی در درب منزل دریافت خواهد شد.
پرداخت از طریق دستگاه سیار کارت خوان (pos): کاربران همچنین می توانند مبلغ کادوی سفارشی خود را از طریق دستگاه سیار پوز در مقابل درب منزل خود پرداخت نمایند.
دریافت فاکتور فروشدرصورتی که کاربر درخواست فاکتور دهد، فاکتور چاپی همراه با کادو، ارسال می شود.
اگر کاربر درخواست فاکتور چاپی ندهد، فاکتور فروش کالا به صورت خودکار در پنل کاربری و در بخش لیست سفارشات ذخیره خواهد شد و به ایمیل سفارش دهنده نیز ارسال می گردد.
توجه داشته باشید:
پس از ثبت سفارشات (در صورت ثبت شماره همراه) برای شما پیامکی مبنی بر دریافت سفارش و پیگیری های آن ارسال خواهد شد و یا در صورت نیاز جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس گرفته میشود. در صورت عدم دریافت پیامک، با تماس تلفنی از ثبت سفارش خود اطمینان حاصل کنید.

نحوه ارسال کالا
بازه های زمانی تحویل کالاحداکثر تا یک ساعت پس از ثبت سفارش مشاورین فروشگاه "آنلاین کادو" با کاربر تماس خواهند گرفت. اگر کاربر خارج از وقت اداری (وقت اداری این فروشگاه شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 الی 17 می باشد) سفارش خود را ثبت کند ، در اولین ساعات اداری روز بعد ، با ایشان تماس گرفته خواهد شد.
ارسال رایگان: طی 72 ساعت کاری از طریق پیک یا پست پیشتاز ارسال می شود.
ارسال آنی: با پرداخت هزینه ارسال از خدمات زیر سه ساعت آنلاین کادو بهره مند می شوید این خدمات از ساعت 8 الی 18 قابل انتخاب بوده و انتخاب های پس از ساعت 18 از 8 صبح فردا محاسبه خواهد شد.
خدمات ویژه ارسال: اجرا انواع سوپرایزها هنگام تحویل کادو (برای درخواست این بخش حتما بعد از تکمیل مراحل خرید با کارشناس فروش تماس بگیرید) 
فروشگاه آنلاین کادو این افتخار را دارد که در خرید و نحوه ارسال کادو و خوشحال کردن عزیزانتان سهم کوچکی داشته باشد. به عبارت دیگر در صورت تمایل مشاورین ما از طریق تماس تلفنی، به شما در انتخاب نوع کادو، کادوپیچ کردن آن و نحوه تقدیم آن به عزیزانتان به شما یاری خواهند رساند. نهایتا کادو به هر شکلی که شما بخواهید و طبق سلیقه شما ارسال خواهد شد.

تماس با ما

  • آدرس: تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان آبکار شاه نظری، کوچه مددکاران، پلاک 26، واحد 1
  • تماس با کارشناسان: 26424193-021
  • تماس با پشتیبان: 26413854-021
  • تماس با کارشناسان فروش:26423182-021
  • پست الکترونیکی: Info@onlinekado.com
  • کانال تلگرام : t.me/onlinekado
  • اینستاگرام : instagram.com/onlinekado

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر