موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر

چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 16 شهریور 1400 ساعت 00:34

زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه

فهمیدن اینکه جنین دختر است یا جنین پسر هیجان انگیزترین حسی است که مادر و پدر برای آن لحظه شماری می کنند. بی شک شما هم به عنوان یک مادر دلتان می خواهد بدانید فرشته کوچکی که قرار است بدنیا آورید پسر است یا دختر! منتها در هفته های اول بارداری به دلیل کوچک بودن جنین امکان انجام سونوگرافی وجود ندارد و می توانید با روش های خانگی تشخیص دهید که ایا جنین پسر در رحم شما در حال رشد است و یا جنین دختر! این حس در تمام مادران مشترک است و به همین دلیل تا زمان اولین سونوگرافی سعی می کنند شانس خودشان را در شناسایی فرشته کوچکشان محک بزنند. ما نیز در این مطلب قصد داریم در رابطه با شناسایی علائم واضح جنین پسر و دختر در رحم مطالب مفید و مختصری را برایتان ارائه دهیم تا در هفته های اول بارداری بتوانید جنسیت جنینی که در وجود شما در حال رشد است را تشخیص دهید. با ما همراه باشید.

چطور جنین دختر در رحم را تشخیص دهیم؟

فیلم زیر علائم واضح جنین دختر قبل از بارداری را بررسی میکند

داشتن دختر در خانه یکی از زیباترین نعمت ها به شمار می آید، خنده های ریز ریز، بدخلقی ها و شیطنت هایی که دارند واقعا آنها را خواستنی می کند و شاید به همین دلیل است که اکثر افراد خصوصا پدرها دلشان می خواهند یک دختر در خانه داشته باشند و این احساس زیبا زمانی به واقعیت می پیوندد که جنینی که در وجودتان در حال رشد است دختر باشد. حال ما در ادامه به علائمی که جنین دختر در رحم را نشان می دهد می پردازیم.

جنین دختر و حالت تهوع

یکی از بارزترین علائمی که نشان می دهد جنین دختر در رحم شما در حال رشد است، حالت تهوع در هنگام صبح است. این مشکل را در اکثر روزها خواهید داشت و بدون هیچ دلیل صبح ها حالت تهوع و ویار صبحگاهی خواهید داشت.

جنین پسر

علاقه شدید به خوردن شیرینی!

یکی از نشانه های جنین دختر، تغییر مزاج شماست. زمانیکه برای خوردن انواع شیرینی ها، نان خامه ای و شکلات های وسوسه انگیز ولع دارید و در اکثر مواقع دلتان هوس خوردن شیرینی می کند، بی شک جنین دختر در رحم شما درحال رشد است. این روش یکی از روش های قدیمی محسوب می شود و از قدیم و ندیم میل زیاد به خوردن شیرینی در زمان بارداری نشان دهنده جنسیت دختر بوده است.

ضربان قلب سریع

ضربان قلب سریع از دیگر نشانه های جنسیت دختر است. اگر ضربان قلب شما خیلی سریع و در حدود ۱۴۰ ضربه در دقیقه است به احتمال قوی جنین شما دختر است.

رنگ تیره ادرار

زنان بارداری که در هفته های اول بارداری رنگ ادرار آن زرد تیره است نشان دهنده این است که می خواهید یک دختر زیبا و دوستداشتنی به دنیا آورید.

چاق شدن شکم

اگر از قسمت شکم چاق شوید و احساس می کنید شکمتان شبیه یک هندوانه شده است، شما یک دختر را باردارید. تحقیقات نشان داده است چاق شدن بیش از حد شکم در دوران بارداری به معنای اینست که جنین در بخش بالا یا میانی شکم قرار گرفته و جنسیت جنین، دختر است.

زیباتر شدن در دوران بارداری

زنانی که در دوران بارداری زیباتر می شوند و رنگ و لعاب خاصی پیدا می کنند جنین دختر در رحم آنها در حال رشد است. از این رو می توانید به چهره خود دقت کنید و اگر پوست صورتتان براق و شفاف است و بینی شما هیچ تغییری نکرده است به این معناست که یک دختر باردار هستید.

چطور جنین پسر در رحم را تشخیص دهیم؟

گاهی اوقات مادران برای اینکه جنین پسر در رحم داشته باشند لحظه شماری می کنند و دلشان می خواهد خیلی زود پسر بودن جنین را شناسایی کنند، اگر شما هم از آن دسته مادرانی هستید که می خواهید قبل از اولین سونوگرافی پسر بودن جنین خود را محک بزنید به علائم زیر دقت کنید!

جنین پسر

سرد بودن پاهای مادر

یکی از مشخصه های اصلی جنین پسر در رحم، سرد بودن پاهای مادر در دوران بارداری است. از این رو اگر سرمای شدیدی را در قسمت پاهای خود احساس می کنید به احتمال قوی جنین شما پسر است.

بزرگ شدن سینه سمت راست!

سینه های زنان باردار در دوران بارداری بزرگتر از زمان عادی خود خواهد بود و این به معنای آمادگی سینه برای تامین شیر مادر است. همچنین بزرگتر بودن سینه سمت راست زنان باردار نیز نشان دهنده جنین پسر است و این نشان می دهد شما یک پسر قوی و دوستداشتنی باردار هستید.

غذاهای ترش و شور

یکی دیگر از راههای شناسایی جنین پسر در رحم، هوس غذاهای ترش و شور است و مادرانی که جنین پسر در رحم خود پرورش می دهند میل شدیدی به خوردن غذاهای ترش و شور پیدا می کنند.

به کدام پهلو می خوابید؟

جالب است بدانید: اینکه به کدام پهلو می خوابید نیز در شناسایی جنین موثر است و یکی از افسانه هایی است که به حقیقت تبدیل شده است. زنان باردار در طول بارداری به دلیل شرایطی که دارند احساس خستگی و کوفتگی می کنند و اگر کاری به آنها نداشته باشید می توانند تا ساعت ها بخوابند. از این رو اگر مادران به پهلوی چپ خود می خوابند این احتمال قوی وجود دارد که جنین پسر را در وجود خود پرورش می دهند.

جنین پسر

عدم ویار و حالت تهوع در اول صبح!

زنان بارداری که در اول صبح دچار تهوع و ویار نمی شوند، جنین پسر را باردار هستند.

خشک شدن دست‌ها

خشک شدن دست های مادر و ترک خوردن آنها از علائم واضح جنین پسر در رحم است.

جان کلام

بی شک شما هم به عنوان یک مادر می خواهید بدانید فرشته‌ی دوستداشتنی که در وجود شما زندگی می کند چه جنسیتی دارد! یک دختر فوق العاده زیباست یا یک پسر دوستداشتنی و قوی! در واقع این حس قوی باعث شده است تا روزها با دقت کردن به اندام و چهره خود بتوانید جنسیت فرشته کوچکتان را شناسایی کنید و تا روز سونوگرافی شانس خودتان را امتحان کنید. از این رو به راحتی می توانید با کمی دقت در وضعیت ظاهری خود با مشاهده علائمی که وجود دارد جنسیت جنین خود را شناسایی کنید و به استقبال به دنیا آمدنش باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر