موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

سلام . توی دانشگاه از رفتار و شخصیت آقایی خوشم اومد و احساس کردم که به خصوصیات و معیارهام نزدیکه . سعی کردم علاقم رو غیر مستقیم به ایشون نشون بدم ایشون هم برخوردش طوری نبود که احساس کنم بهم علاقه نداره و جواب محبت ها مو میداد ولی خب هیچ تلاشی هم برای نزدیک شدن و آشنایی بیشتر انجام نمیداد. از اونجایی که یه کم احساس میکردم ارتباط با خانوم ها براش مشکله سعی کردم خودم بیشتر بهش نزدیک بشم و در نشون دادن علاقم بیشتر تلاش کردم. سال آخر دانشگاه بود که جزوه ای رو برای کپی ازم گرفت و شماره تلفنش رو  توی یک از برگه هاش نوشت  بدون هیچ توضیحی موقع دادن جزوه هم یکم دستپاچه بود. راستش من  اون موقع اصلا متوجه اون شماره نشده بودم و الان که دوسال از فارغ التحصیلی من میگذره تازه برای کاری به جزوم مراجعه کردم و اون شماره رو دیدم. یادمه که بعد از این رد و بدل جزوه هم زیاد  متوجه من بود ولی من که از چیزی خبر نداشتم عکس العملی نشون ندادم. فقط یه بار که با بچه ها اردو رفته بودیم احساس میکردم خیلی در مقابلم معذبه و سعی میکنی زیاد تو دید نباشه  داره.
من واقعا بهش علاقه داشتم و نمیخوام فک کنه اون همه ابراز علاقه یه رفتار معمولی من با هر پسر دیگه ای هست. من تا به حال با کسی دوست نبودم و هیچوقت هم به این دوستی ها اعتقادی نداشتم. تمام این دوسال در تلاش بودم که ایشون رو فراموش کنم چون تقریبا مطمئن شده بودم که چون هیچ حرکتی انجام نداده پس علاقه ای به ایجاد ارتباط با من نداشت. تقریبا هم موفق بودم تا اینکه این شماره رو دیدم و یاد انتظاری که بعد از دادن شماره از خودش نشون میداد افتادم و همه چیز دوباره خراب شد.

1-    با این اوصاف  اگرچه میدونم ایشون مطمئنا به اندازه من علاقه شدیدی  نداره ولی سوالم از شما اینه آیا ایشون واقعا مایل به آشنایی بودن یا به خاطر اصرار بیش از حد من در ابراز علاقه توی رو دربایستی افتادن که مثلا غرورم رو زمین نزنه و ... شماره دادن؟

2-    اگر تمایل  و علاقه ای در کار بوده به نظر شما یه پسر حاضره به راحتی کنار بکشه ( حالا به هر دلیلی مثلا اینکه شرایط ازدواج رو نداشت و خجالتی بود و ...) ؟

3-    چون واقعا فکرم مشغوله و نمیتونم تکلیفم رو مشخص کنم میخواستم به این شماره پیامک بدم که مثلا "شما خانم فلانی هستی؟ من شمارت از گوشیم پاک شده بود یادم افتاد تو جزوم نوشتم. خودم رو معرفی کنم و بگم که میخوام کتابایی که ازش گرفته بودم رو بهش پس بدم." ببینم چه عکس العملی نشون میده به نظر شما این کار خوبه ؟. چون میگن نباید به یک مرد  مستقیما درخواست آشنایی و ازدواج داد و ممکنه در موردت اشتباه برداشت کنه.

ممکنه شما نظرتون این باشه که ایشون علاقه ای ندارن. ولی اگه میشه یه راهی بگید که مستقیما بتونم نظرشون رو متوجه بشم تا از این همه فکر راحت شم . مثلا اگه جواب پیامک فقط " نه" بود میفهمم که مطمئنا نمیخوان ارتباطی شکل بگیره.
ببخشید طولانی شد. با سپاس فراوان از شما.

http://welayatnet.com/node/58060

این سایت با نظارت اداره تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه فعالیت نموده و تمامی حقوق متعلق به این اداره می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر