موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

پاسخ : چجوری باید به کسی ابراز علاقه کنیم؟

خیلی بستگی داره طرف کی باشه.


الان همین راههایی که هامون گفت رو اگر کسی که قبلا بهش فکر نکرده باشم یا کم دیده باشمش انجام بده اعصابم خورد میشه گلدون طرف رو نمیگیرم یا در مورد اهنگ یه نفر اهنگ ریخت تو فلشم بعدا اومد گفت اون فایل صوتی که فلان بود رو هم گوش دادی؟ (با این که بین فایلای اسلایدایی که ریخته بود اونم دیده بودم و بازش کرده بودم و صدای خودش بود، ) گفتم نه خیر straight_face.gif
و کلا با طرف صحبت نکردم،

یه سریا خوب خیلی ادمای رابطه تجربه کرده ای هستن به اینا همون کادو دادن و اینا میتونه موثر باشه ولی بعضیام هستن توقع دارن قبل این که طرف چیزی بگه یه مدت دور و بر خودشون دیده باشنش و بهشون فرصت داده شده باشه که خود طرف رو خوب ببینن.


بعد مثلا اول یه کار کنید طرف فقط شک کنه که شما ازشون خوشتون میاد تا فرصت کنن اول در درون خودشون تصمیم بگیرن و در مورد شما فکر کنن، بعد هم میتونین مستقیم یا غیر مستقیم ابراز علاقه کنید،
الان میگید این همه مراحل نداره و فلان، اره خوب بعضیا راحت قبول میکنن و تصمیم میگیرن ولی من مورد زیاد دیدم دختره چون سوپرایز شده و یکدفعه بهش گته شده در اون لحظه رد کرده ولی اگر طرف اول نزدیک میشد بعد شروع به گفتن حرفش یا طبق نظر بالایی کادو دادن میکرد جواب مثبت میگرفت.

در واقع خوب همه که جتلمن نیستن، خوشگل و قدبلند و دانشمند و پولدار و ،،، ما همه کاستی هایی داریم و تو دید اول افراد ناشناخته رو فقط با ظاهر و کلا چیزای ظاهری ارزیابی میکنیم مثل قیافه و تحصیلات و پول، ولی قبل مطرح کردن این چیزا خوبه طرف مقابل یکم بدونه با چه ادمی طرفه. الان میگید خو این که طول میکشه و فلان،، خوب این بهای اینه که مایی که از جهات ظاهر و مادیات پرفکت نیستیم باید بپردازیم تا ما رو با روحمون بسنجن نه ظاهر که شاید مطابق میل طرف هم نباشه.

من خودم یه مورد اولین بار که فهمیدم طرف قصد خاصی داره داشتم اتیش میگرفتم که این چه جوری جرات کرده در مورد من فکر کنه با این شرایط و ظاهر و این اختلاف سنی و این مشکلات در زندگیش و ،،، ولی ارتباط کاری بیشتر باعث شد بفهمم طرف ادم خوبی بوده و ذاتش به ظاهرش می ارزیده ولی یکم دیر شده بود laughting.gif نه اون نتیجه گرفت نه ما.

البته همه دخترا این جوری نیستن مخصوصا دخترایی که چندبار تجربه داشتن خواسته هاشون و خودشون رو بهتر میشناسن و سریعتر عمل میکنن و الکی کسی رو رد نمیکنن.

ادامه:

این که یه نفر همش دور ادم باشه و غیر مستقیم حرف بزنه کار خوبی نیست برای طولانی مدت،


بعد گذشت یه مراحلی باید مستقیم به دخترا گفت تا دلشون قرص بشه، خیالشون راحت بشه چیزی که فهمیدن درسته. و اونقدری ارزش دارن که طرف ریسک نه گرفتن رو بپذیره و جلو بیاد. حتی اگر ممکنه نتیجش بد شدن روابط کاری باشه.

خلاصه که نه خیلی یهوویی بگید نه خیلی طولش بدید که طرف فک کنه سرکارش گذاشتید، نهایتا باید یک بار مستقیم و رک بگید بهش علاقمندید تا هروقت به جنس رابطتون شک کرد بتونه یادش بیفته و خیالش راحت بشه نه این که بگه اون هیچ وقت هیچی رو مستقیم نگفته و ابهام داره و اگر بخواد میره و میگه اصلا بین ما این نبود داستان

یه دوتا پسرم بگن. واقعا یه دختر چه جوری بگه تو ذوقش نمیزنن،،

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر