موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

شکست عشقی در پسران

شکست عشقی در پسران

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D8%B4%D9%82%DB%8C-1.jpg چکیده مطلب

تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 96

اگر با مرد جدیدی آشنا شده اید ابتدا باید مطمئن باشید که از رابطه قبلی خودش به طور کامل جدا شده است در غیر اینصورت می تواند برای شما مشکل ساز باشد و آنطور که می خواهید با شما احساس خوشبختی نداشته باشد و این موضوع برای شما هم ناخوشایند خواهد بود. در این نوشته 10 نشانه از مردانی که احساس شکست عشقی دارند و سعی می کنند آن را پنهان کنند را بخوانید.

احتمالا شما با مرد عالی آشنا شده و رابطه برقرار کرده اید. اما حس می‌کنید همه چیز سرجایش نیست. آیا مود و حالت ذهنی او را متوجه نمی شوید؟ آیا از اینکه در کنار شما باشد احساس راحتی نمی کند؟ آیا درباره روابط دیگر خود گاها صحبت می‌کند و احساس شکست عشقی دارد و تنها زمانی که سرحال هست در همین مواقع صحبت کردن درباره دیگران هست؟

قبل از اینکه با کسی رابطه برقرار کنید و شکست های عاطفی و قلبی فرد دیگری را ترمیم کنید این 10 نشانه از مردی که احساس شکست عشقی را بخوانید:

1. او با حس ضربه خوردن درباره رابطه قبلی خود صحبت می‌کند

%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF.jpg

همه ی ما درباره روابط قبلی خود صحبت می‌کنیم و خواهیم کرد. این موضوع تا زمانی که به تکرار نرسد طبیعی است. اما وقتی که مرد شما دائما روابط قبلی خودش را بیاد می‌آورد باید بدانید که احساس شکست عشقی در درون وجود او قرار دارد.


مقاله مرتبط: 9 نشانه برای کسی که هنوز به رابطه قبلی خودش فکر می‌کند


2. از داشتن حس تعهد دوری می‌کند

شاید مرد به شما علاقه بسیاری داشته باشد اما وقتی صحبت درباره آینده می‌شود حس تردید زیادی به سراغ او می‌آید. در این شرایط به نظر می‌رسد که نمی توانید درباره چیزی که می‌خواهد تصمیم گیری کند که آیا فاصله اش را با شما حفظ کند و یا نزدیک تر شود. این تردید نسبت به تعهد نشانه ای از این هست که هنوز قلب شکسته ای در وجودش دارد.

3. اظهارت عاشقانه ناامیدی دارد

%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF.jpg

مردی که احساس شکست عشقی دارد وقتی که می‌خواهد درباره عشق صحبت کند، به نظر می‌رسد مانند پسر نوجوانی که به پایان عاشقانه و خوب رابطه عاطفی خود فکر نمی کند رفتار می‌کند. شما حس می‌کنید که درباره آینده رابطه خود ناامید هست. شاید هنوز به کسی که قلب او را شکسته است فکر می‌کند.

چطور بدون اینکه جواب رد بشنوم شماره موبایل دختران را بگیرم؟

4. رفتارهای بسیار مرموزانه ای دارد

عشق جدید شما مانند مکعب روبیک پر رمز و راز است؟ مرد شما به اظهار عاطفه به سختی پاسخ می‌دهد؟  شما چیز زیادی درباره وی نمی دانید و تلاش های شما بی ثمر مانده است؟ چیزهای شخصی زیادی از خودش بروز نمی دهد؟ این ها نشانه های مردی هست که هنوز در احساس شکست عشقی با رابطه قبلی خود مانده است.

5. او گاهی اوقات احساسی هست و گاهی نیست

%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF.jpg

بعضی وقت ها، او احساس راحتی در ارتباط با شما دارد و با آغوش باز پذیرای احساسات شما هست. بعضی وقت ها، اصلا نمی توانید آن حس را ببینید مرموز هست و به نظر می‌رسد کشمکش درونی دارد که برای شما بیان نمی کند. احساس شکست عشقی از رابطه قبلی در این نوع مردان هنوز وجود دارد.

6. او نمی‌تواند به شما طور کامل اعتماد کند

مرد در این حالت فقط تا نقطه ای به شما اعتماد دارد ولی نمی توانید اعتماد کامل وی را حس کنید و گاهی اوقات شما را مورد سوال قرار می‌دهد و سپس برای این کار خود عذرخواهی می‌کند. او قصد کنترل کردن شما را ندارد اما خودش می‌داند که نمی تواند به طور کامل به شما اعتماد کند و خودش به این موضوع نیز اعتراف می‌کند.

او برای اینکه به شما شک دارد احساس خوبی ندارد و به سختی به شما اعتماد می‌کند. این یکی از نشانه های احساس شکست عشقی در گذشته مرد هست که سعی می‌کند از آن بگذرد.

میخواهم یاد بگیرم هر مردی رو عاشق و وابسته خودم کنم!

7. تمام داستان‌های بد گذشته ی وی درباره رابطه قبلی اش است

%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA.jpg

آیا هر ماجرای بد گذشته ی مرد شما به رابطه قبلی اش باز می‌گردد؟ آیا در بحث و مشاجره هایی که با شما دارد مشکلات رابطه قبلی خود را یادآوری می‌کند؟ آیا وقتی به گشت و گذار می‌روید باز هم مسائل گذشته را یادآوری می‌کند؟

خب این احساس شکست عشقی در مرد به قدری سنگین است که توصیه ما این هست رابطه عاطفی با چنین شخصی را شروع نکنید.

8. او شما را با شخص دیگری در رابطه قبلی خود مقایسه می‌کند

آیا دائما شما را شخص دیگری که قبلا با وی در ارتباط بوده است مقایسه می‌کند؟ تمام صفت ها و ویژگی های آن شخص را فهمیده اید؟ نه تنها این موضوع برای رابطه عاشقانه شما خیلی بد هست همچنین برای اعتماد به نفس شما این موضوع مناسب نیست و برای خود مرد عادت بدی خواهد بود که چنین مسائلی را دائما تکرار کند و نتواند از احساس شکست عشقی خود بگذرد.

9. او به شما می‌گوید که دیگر عاشق نخواهد شد

%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86.jpg

چنین عبارتی هم بسیار منفی و هم غیرواقعی است. اگر مرد احساس می‌کند که دیگر نمی تواند صمیمی باشد و با دیگران ارتباط برقرار کند، شما بهتر است دیگر به او نزدیک تر نشوید. در واقع، شما نباید با فردی که احساس شکست عشقی را در وجودش ریشه دار شده و نمی تواند خودش را مستحق عشق جدیدی بداند ارتباط عاطفی برقرار کنید.

10. وجود احساس شکست عشقی وقتی مرد تصویر بسیاری بدی از خودش دارد

مردی که احساس شکست عشقی در وجودش باشد وقتی از خود حرف می‌زند تصویر بسایر منفی و مضطربی را نشان می‌دهد. حتی گاهی از این که به وی علاقه مند هستید متعجب هست و به ندرت درباره خودش به صورت مثبت صحبت می‌کند. او اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد.

بهرحال احساس شکست عشقی در زندگی هر کسی اتفاق خواهد افتاد اما وقتی موضوع شروع رابطه عاشقانه باشد باید هر دو طرف آمادگی لازم برای رابطه عاطفی داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر