موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هدیه برای دختر دی ماهی

هدیه برای دختر دی ماهی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 16 بهمن 1400 ساعت 19:39

هدیه برای متولدین دی و خصوصیات اخلاقی آنها

شاید بهتر باشد که برای تهیه هدیه برای متولدین دی ماه کمی با خصوصیات اخلاقی شان آشنا شویم و سپس کادو مورد نظرمان را انتخاب کنیم. این افراد عموما افرادی کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد،  آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز، منضبط، با حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، تودار، درون‌ گرا، ساکت‌ و خود دار می باشند.

نماد این ماه بزغاله است، که به آن جدی هم می گویند. عنصر متولدین این ماه خاک است به همین دلیل روحیه شادابی و زندگی بخشی در آن ها بسیار دیده می شود. همچنین نام این ماه از نام ماه دهم گاهشماری اوستایی نو گرفته شده است.

%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87.jpg

ستاره این ماه ساتورن یا زحل است، که ستاره ای بسیار تاثیر گذار و با نفوذ است. حتی از ستاره ساتورن به عنوان معلم ستاره ها نیز یاد می کنند و به دلیل تاثیر ستاره زحل بر روی متولدین ماه شان، این افراد به برتری اهمیت خاصی می دهند و شیفته انسان های برتر اجتماع هستند، همچنین دوستدار پیشرفت و دارای هوش بالایی هستند و اصولا در کار و تحصیل افراد موفقی می باشند.

بهترین هدیه برای متولدین دی ماه چیست؟

d987d8afdb8cd987-d8a8d8b1d8a7db8c-d985d8aad988d984d8afdb8cd986-d8afdb8c-d985d8a7d987.jpg

برای اینکه بتوانیم مناسب ترین انتخاب را هنگام تهیه هدیه برای متولدین دی ماه داشته باشیم، باید بدانیم که متولدین سرد ترین ماه سال بسیار حساس و مهربان اند. هر چند که ممکن است ظاهر آنها دقیقا بر عکس به نظر بیاید و کمی خشک به نظر برسند، ولی هنگام تصمیم‌ گیری بسیار منطقی و واقع‌ گرا هستند به همین دلیل بر اساس آرمان گرا بودن این افراد می توانیم با دست باز تری برایشان هدیه تهیه و انتخاب کنیم، که البته کافی است که این هدیه لوکس و شیک به نظر برسد.

پهترین پیشنهاد ها به عنوان هدیه برای متولدین دی ماه:

  • ساعت: از کاربردی ترین وسیله های مورد نیاز متولدین ماه دی ساعت می باشد، در واقع دی ماهی ها به هر نوع ساعتی، چه دیواری چه رومیزی و چه مچی علاقه زیادی دارند. به همین دلیل این هدیه می تواند انتخاب مناسبی از طرف ما برایشان باشد.
  • عطر و ادکلن: به عنوان شیک ترین هدیه برای متولدین دی ماه می توان به عطر و ادکلن اشاره کرد، اصولا متولدین این ماه علاقه زیادی به رایحه های خنک و تلخ دارند، که بهتر است این نکته را در هنگام خرید عطر و ادکلن شان در نظر داشته باشیم.
  • کتاب: متولدین دهمین ماه سال عاشق خواندن کتاب به خصوص کتاب های فلسفی و علمی می باشند، همچنین به جلد کتاب هم توجه زیادی می کنند و ترجیح می دهند که کتاب شان جلد زیبا و جالبی داشته باشد.
  • ساز موسیقی: اکثر افراد متولدین دی با توجه به روجیه لطیف که دارند علاقه بسیار زیادی به آواز یا آموختن یک ساز دارند. به همین دلیل تهیه یک ساز موسیقی به عنوان هدیه برای متولدین دی ماه باعث خوشحالی آن ها می شود.
  • لباس: دی ماهی ها برای  پوشش و ست کردن لباس هایشان اهمیت بسیار زیادی قائل اند، به همین دلیل ما می توانیم با شناختی که از روی سلیقه فرد مورد نطر مان در نوع لباس پوشیدنش داریم، بهترین لباس را برای او انتخاب کنیم. نکته جالب توجه این است که این افراد به لباس های مجلسی همانند کت و شلوار یا پیراهن های شیک و خانمانه علاقه بیشتری دارند.
  • گوشی موبایل: اگر به دی ماهی ها باشد، هر روز گوشی موبایل شان را عوض می کنند و بهترین و جدید ترین مدل گوشی را می خرند، به همین دلیل اگر ما تصمیم داریم که یک هدیه با هزینه بالا و شیک برای زمستانی  محبوبمان تهیه کنیم انتخاب گوشی موبایل بهترین انتخاب به عنوان هدیه برای متولدین دی ماه می باشد.

از دیگر نکاتی که شاید در هنگام هدیه برای متولدین دی لازم باشد بدانیم این است که، این افراد به رنگ های تیره علاقه و گرایش بیشتری نسبت به رنگ های روشن دارند. همچنین متولدین این ماه دارای روحیه مدیریت بالایی هستند که ما می توانیم لوازمی که به این شغل و روجیه مرتبط است را برای شان تهیه کنیم.

هر آنچه که لازم است در مورد آقایان و خانم های دی ماهی بدانیم

d987d8afdb8cd987-d8a8d8b1d8a7db8c-d985d8aad988d984d8afdb8cd986-d8afdb8c-d985d8a7d987-2.jpg

زنان متولد دی ماه

خانم های این ماه اصولا جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس می باشند. از جمله اهداف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر می باشد. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت هستند و به راحتی با دیگران ارتباط بر قرار می کنند.

مردان متولد دی ماه

مردان متولدی این ماه بسیار شیک پوش و پر جذبه هستند، بسیار مقتدر هستند و تا رسیدن به هدفشان دست از کار کردن نمی کشند، افرادی بسیار احساساتی هستند و دوست داردن که همسرشان توجه زیادی به آن ها بکند و همیشه او را همراهی کند. به بچه و خانواده شان اهمیت زیادی می دهند و همواره در فکر فراهم کردن شرایط مناسب وبرای آن ها هستند.

%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84.jpg

?s=400




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر