موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نمونه قرارداد ویزیتور مواد غذایی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 24 بهمن 1398 ساعت 00:36

تعهدنامه و قرارداد ویزیتور(بازاریاب)

این قرارداد و تعهدنامه وفق ماده 10 قانون مدنی و با توجه به قوانین ومقررات جاری کشور فی ما بین شرکت ......................... به مدیریت آقای ....................... و آقای .......................................... به کد ملی .................................. به ش.ش ................. صادره از .................. به آدرس ..................................................................................................................... به شماره تماس: .......................................... به عنوان ویزیتور لازم الاجرا بوده و ویزیتور متعهد می گردد:

ماده۱: شرایط قرارداد و تعهدنامه

۱-۱: توزیع و بازاریابی تمامی کالاهایی که از طرف شرکت دراختیار ویزیتور قرار می گیرد با نظارت کامل شرکت

۲-۱: تمامی مسئولیت فروش، دریافت وجوه ، اسنادتجاری، وجوه مانده، وجوه سوخت شده پس از خرید مشتری به عهده شما می باشد درصورت بروز مشکل تنها ویزیتور پاسخگو خواهد بود .

ماده 2 : مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد به صورت حقوق پایه ............................................... ریال بر اساس قانون کار و 3% پورسانت از کل فروش ماهانه خواهد بود.

ماده ۲: تعهدات ویزیتور

1-2: مبلغ خرید از طرف خریدار باید بصورت کتبی و مستند با امضای خریدار و ویزیتور به شرکت ارائه گردد.

 2-2: چنانچه مشتری نتواند مبلغ خرید راکامل تسویه نماید و قسمتی از مبلغ وجه مانده شود ، ویزیتور باید با شرکت هماهنگ و اعلام نموده و تعهد کتبی و ضمانت پرداخت وجه را از مشتری در رابطه با چگونگی و موعد پرداخت دریافت نماید.

2-3 : ویزیتور باید سعی کند تا شرکت در جریان کلیه فعالیتهای وی، و وضعیت رقابت موجود در بازار قرار گیرد و اطلاعات متعارف و مورد نیاز را در اختیار شرکت قرار دهد.

4-2:  ویزیتور فقط مجاز است کلیه علایم تجاری، اسامی و نوع کالاهای شرکت را صرفا به منظور شناساندن و تبلیغات در مورد کالاها درمحدوده این تعهدنامه و قرارداد درجهت حفظ منافع شرکت مورد استفاده قرار دهد .

5-2: ویزیتور باید به محض اطلاع از هرگونه لطمه ای که به علایم تجاری، اسامی تجاری و یا حقوق شرکت و کالاهای شرکت در محل فعالیت وی وارد می شود، مراتب را بصورت مکتوب به اطلاع شرکت برساند.

ماده ۳: موارد انفصال ویزیتور

۱) فاش نمودن اطلاعات و اسرار شرکت و هرگونه همکاری با شرکتها و افراد حقیقی و حقوقی رقیب

۲)بی هدفی و بی برنامه گی

۳) بروز اختلاف و درگیری با ارگانهای طرف قرارداد

4)دریافت وجوه و اسناد از مشتری و عدم انتقال آن به شرکت

5)عدم مسؤلیت پذیری درقبال شرکت ، خودش و مشتری

1-3: در مورد ارگان تحقیق کافی به عمل آورده و حتما آدرس دقیق و تلفن مشتری را یادداشت و به شرکت ارائه نموده و میزان اعتبار وی را اعم از قدرت خرید و حسن شهرت بصورت مکتوب به شرکت ارائه نماید.

2-۳: ویزیتور موظف است نسبت به چک های برگشتی مشتری اقدام لازم جهت پیگیری را انجام دهد و در صورت سوخت شدن حساب و یا مانده حساب مسئول پرداخت وجه آن و در صورت مقصر بودن ویزیتور در سوخت مسئول پرداخت 2 برابر وجه می باشد .

۳-3: ویزیتور موظف است قبل ازشروع فعالیت با مشتری حتما پیشینه وی را ازطریق پرکردن فرم های شناسایی کنترل کرده و به شرکت ارائه نماید.

4-3: ویزیتور موظف است هر ماه گزارش کامل از وضعیت موجود در بازار و رقبا و عملکردش را بصورت کتبی به شرکت ارائه نماید .

5-3: ویزیتور نباید درتمام مدت قرارداد، بدون اجازه کتبی و قبلی شرکت اقدام به ارائه، بازاریابی و یا فروش هرنوع کالایی خارج از کالاهای ارائه شده توسط شرکت نماید.

6-3: تضمین این قرارداد سند شماره .................. مورخه ........................ به مبلغ ................................................................... ریال بوده و شرکت میتواند از محل این تضمین تمامی مطالبات خود را وصول نماید.

ماده 4: تعهدات شرکت

1-4: شرکت یک عدد سیمکارت و یک عدد گوشی تلفن همراه را به صورت امانت به ویزیتور تحویل خواهد داد. هر گونه استفاده غیر مجاز و غیر قانونی از سیمکارت تحویلی بر عهده ویزیتور بوده و خود شخصاً پاسخگو خواهد بود.

2-4: شرکت یک عدد دستگاه GPS به هر طریقی که برای نصب صلاح بداند و ممکن باشد تحویل ویزیتور خواهد داد ، در هر حال بایستی GPS همیشه فعال بوده و در هر زمان به صورت آنلاین موقعیت ویزیتور را نشان دهد و ویزیتور از هر گونه دستکاری در آن خودداری نماید.

3-4: در صورت اتمام یا فسخ قرارداد فی مابین ویزیتور موظف است اموال شرکت منجمله سیمکارت ، گوشی تلفن و GPS را به صورت سالم به شرکت تحویل دهد.

ماده 5: شروط و تعهدات قرارداد حاضر، ضمن عقد خارج لازم  گردیده و امضای ذیل قرارداد، بمنزله تراضی و قبولی هرکدام از طرفین می باشد. ودر صورت کشف فساد در هرکدام قابل سرایت به سایرین نمی باشد.

این قرارداد در دو نسخه متحدالمتن  (مشتمل بر 5 ماده و 20 بند ) .تنظیم و بین طرفین قرارداد مبادله گردید و پس از امضاء قطعی و لازم الاجرا می باشد.

                                                                                                                                              امضاء و اثر انگشت

+

نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت 14:23 توسط رضا فرهادی  | 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر