موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بستن زبان اشخاص

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

در این مقاله می خواهیم در مورد دعاهای عجیبی صحبت کنیم که برای بستن زبان دیگران استفاده می شود. این دعاها و نیایش های عجیب می تواند به شما در بستن زبان یا دهان کمک کند. نقل است که دعای زبان بند بسیار قوی و فوری است. در مورد دعاه ساکت کردن دهان از فاصله دور و دیگر از دعاهای جالب و موثر آشنا خواهیم شد که برای بستن زبان فوری اشخاص خوانده می شود. 

نام یکی دیگر از این دعاهای جالب و موثر دعای زبان بند فوری اشخاص و دعای صمی بکم امی است. یکی از این دعاها بر گرفته از دعای کتاب شفا است و ب برای بستن زبان افراد مختلف از راه دور خوانده می شود. البته در پایان دعاهای بیشتری به صورت اختصاصی در مورد بستن زبان از راه دور ارائه می دهیم.

یک نکته قبل از خواندن دعای زبان بند 

قبل از مطالعه دعاهای زبان بند لازم است نکته ای را در مورد این دعاها عرض کنم. اگر احساس می کنید به دلیل غیبت و بدگویی دیگران روابط تان به خطر افتاده است و یا معشوق تان آن طور که دوست دارید با شما صحبت نمی کند و در شرف از دست دادن عشق خود هستید باید بدانید که دعا خواندن مثلا برای بستن زبان دیگران تنها راه چاره شما نیست. بلکه روش ها و تکنیک های روانشناسی نیز وجود دارد که می تواند بدگویی ها و غیبت های دیگران را خنثی کند (نگاه کنید به مشاوره رایگان در تلگرام)

به عبارت دیگر اگرچه ممکن است زبان دیگران فوری و محکم بسته نشود اما با یادگیری علوم کاربردی روانشناسی می توانید حرف های دیگران را بی اثر کنید و اجازه ندهید روابط عاشقانه و عاطفی و حتی دوستانه ی تان را به خاطر بیندازند. 

در کنار دعا و نیایش دانش لازم را نیز بدست آورید و مهارت های متقاعد کردن را نیز بیاموزید. خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

تکنیک های زبان بند

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های عاشق کردن و به اصطلاح بستن زبان"حتی بدون برقراری ارتباط" به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم.

این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و خنثی کردن عوامل بازدارنده در روابط ( مثل بدگویی اطرافیان و دخالت والدین) آماده کمک به مراجعین محترم است.

می توانید به صورت رایگان پرسش یا مشکل خود را ترحیجا از طریق واتس آپ یا تلگرام با تیم روانشناسی نوین بینش در میان بگذارید تا شما را راهنمایی نمایند:

 09306135008

لطفا از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید. همچنین می توانید با مطالب بیشتر در سایت نوین بینش اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید: 

مدل های ارتباطی و دعای زبان بند

 دعای زبان بند

این دعای زبان بند برای بستن دهان بسیار موثر است. این دعا یک دعای زبان بند قرآنی یعنی سوره (الحمد) است. برای نتیجه گرفتن از این دعا باید 40 بار این دعا را هر روز بخوانید. همچنین این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانید هر روز 70 بار بخوانید ( نگاه کنید به بستن زبان از راه دور - دعاهای تکمیلی).

 ا"َلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم  وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون*

 دعای زبان بند بسیار قوی و فوری

اگر به دنبال نتیجه گرفتن سریع هستید به شما توصیه می کنم غیر از خواندن دعای عجیب زبان بند بسیار قوی و فوری با " مهارت های ارتباطی" نیز آشنا شوید. سپس در کنار این مهارت ها دعای زبان بند زیر نیز می تواند در ساکت کردن و یا متقاعد کردن شما کمک کند. و بله خیلی زود و سریع نتیجه خواهید گرفت.

 سوره ی و اللیل را 12 روز هر روز 70 بار بخوانند از زخم تیر و نیزه ایمن خواهد بود و دفع شر سخن چینان. امام صادق(ع)فرمودند: به نیت دفع شرّ سخن چینان و غمّازان سوره جمعه را هشت بار بخوانید.

 دعای بستن زبان از راه دور

اگر در فاصله دور هستید و می خواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های دیگران در امان باشید، همچنان می توانید هم با خواندن دعاها و هم در کنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید.

برای خواندن دعا نیز، آیات ذیل رو به نیت دور کردن شخص مورد نظر بطور آهسته تلاوت کنین و بطرف فوت کنین تا از سکوت کرده و از شما دور شود.

َتذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا* رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ* يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا* انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

 دعای بستن زبان اشخاص

یکی از دعاهای عجیب دیگر برای بستن زبان اشخاص، دعای صم بکم عمی فهم لا یرجعون است. این دعا را در بستن زبان هر فردی موثر است و از فواید آن زیاد سخن گفته اند:

 صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّی كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ.....زاییده شکم .....(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

 دعای بستن دهان بدگویان

دعای زبان بند - هر که این دعا با خود دارد زبان جمله بدگویان و خصمان بسته گردد و هر گاه در میان هزار دشمن گرفتار باشد هیچ یک از انها ظفر نیابند و از زخم شمشیر و تیر ونیزه در امان باشد و هیچ کس در حق او بدی نکند. این دعا غیر قرآنی است و بسیار عجیب اما آهنگی خوش دارد و نیمی از آن به زبان فارسی است.

بسم الله الرحمن الرحیم - لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمین تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسی لا اله الا الله از کرسی تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله بستم زبان جمله بدگویان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سیاه شب و خصم روز و خصم سفید و خصم روی زمین بستم زبان سی صد و شست و شش رگ بنی ادم و بنات حوا در حق صاحب این هیکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم یکصد و بیست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلی الله علیه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ایه کلام الله بار خدایا بستم زبان جمله خصمان را از اولین و اخرین بحق تو ات موسی وانجیل عیسی و قران و زبور و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی 

دعایی از کتاب شفا برای بستن زبان از راه دور

یکی از دعاهای بسیار قدرتمند برای بستن زبان از راه دور این است که بر هفتاد ریگ، به هر یک  معوذتین ( دو سوره ی ناس و فلق ) را بخواند سپس آنها را در کوزه نهد در آتش گرم دفن کند؛ چون گرمی آتش به ریگها رسد دشمن به امر حق مقهور گردد.

و جهت وسواس یا بستن زبان دعایی در کتاب شفا برای وسواس ذکر شده است که برای بستن زبان از راه دور نیز مفید است. برای انجام این دعا باید سوره ی ناس را بر ظرفی، روز چهاردهم ماه بنویسد و بشوید و از آن بخورد و وضو بگیرد زبانی که به آن نیت کرده بود بسته شود. بعد از نماز عشاء هر یک از این سوره ها را به ردیف شمس و لیل و جحد و توحید و معوذتین ( ناس و فلق ) را هفت بار بخواند بعد هفت بار بگوید :  اللهم اجعَل لی فَرَجا و مخرجا و بخوابد، زبان بسته می شود. 

منبع : کتاب شفا و درمان با قران ص

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها و مهارت های متقاعد کردن و خنثی سازی تاثیر منفی دیگران "حتی بدون برقراری ارتباط" به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه جلوگیری از تاثیر منفی دیگران در روابط و ایجاد عشق در شخص مورد نظر آماده کمک به مراجعین محترم است. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را ترحیجا از طریق واتس آپ یا تلگرام به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

09306135008

ارسال پیام ترجیحا از طریق واتس آپ یا تلگرام

 بیشتر بخوانید:

بهترین راه برای برگرداندن عشق

دعا جهت مطیع شدن مرد

طلسم محبت فوری

دعا برای تسخیر قلب دیگران

دعا جهت دلتنگ شدن فرد 

دعای عاشق کردن مرد

توضیحات مربوط به دعاهایی که در ادامه نام می برم در این مطلب توضیح داده شدند. دعا زبان بند بسیار قوی و فوری برای بستن زبان و بستن از راه دور. دعای بستن زبان اشخاص و دعای زبان بند قوی فوری اشخاص از راه دور. دعای جلب محبت قوی از راه دور و زبان پدر و مادر و زبان بند برای راضی کردن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر