موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعایی قوی برای عزیز شدن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 18 مهر 1400 ساعت 10:41

در این مقاله تصمیم داریم شما را با سوره ای برای محبوب شدن، دعایی قوی برای عزیز شدن، دعا برای عزیز شدن نزد معشوق، دعا برای عزیز شدن نزد شخص خاصی، دعا برای عزیز شدن نزد شخص خاصی از راه دور، دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر، طلسم عزیز شدن نزد خلایق، دعای عزیز شدن نزد شوهر و مهمتر از همه دعا برای عزیز شدن درچشم همه صحبت کنیم. 

قبل از اینکه به سراغ دعا برای عزیز شدن در چشم همه یا محبوب شدن برای دیگران چه عضوی از خانواده و چه شوهر و چه هر کس دیگری باید به یک نکته مهم اشاره کنیم که در اجابت دعا ها بسیار موثر است. برای به نتیجه رسیدن دعا به خصوص مرتبط با ایجاد مهر و محبت به دانش و صلاحیت اجابت دعا نیز نیاز داریم. به عبارت دیگر نیاز داریدبرای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

 و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

نیایش نامه پس از تحقیق و جست و جوی فراوان به تیم روانشناسی زیر برخورد کرده است که به صورت رایگان شما را راهنمایی می کند. پس توصیه می کنیم با شماره زیر ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید تا در کنار دعا بتوانید با راهکارهای علمی و عملی، به هدف خود برسید. تاکید می کنم شماره زیر، شماره تیم روانشناسی است و نه دعا نویس. زیرا برای اجابت دعاها به دعانویس نیاز ندارید بلکه به دانش و تلاش نیاز دارید.

 به صورت رایگان از طریق تلگرام با تیم روانشناسی زیر ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را توضیح دهید یا پرسش خود را ارسال کنید:

 09306135008 ( ارتباط فقط از طریق تلگرام)

چه کنیم عشق قبلی مان برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود

اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی - بعد از کات کردن چه باید کرد

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم - گرم کردن رابطه سرد

ابراز علاقه غیر مستقیم و پنهان در حرکات مرد عاشق

محتوا و دستورالعمل های زیر از نسخه های قدیمی جمع آوری شده و برای علاقه مندان به باورهای قدیمی و سنتی ارائه می شود.

سوره ای برای محبوب شدن

برای دعایی قوی برای عزیز شدن نزد همه و سوره ای برای محبوب شدن به خصوص نزد شوهر هر کس هفت روزر، روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.
 «بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

دعا برای عزیز شدن درچشم همه

در مورد دعا برای عزیز شدن نزد معشوق و دعا برای عزیز شدن در چشم همه باید 70 بار سوره حمد خوانده شود. در مورد ارزش این سوره گفته شده است حضرت «صادق آل‎ عبا»(ع) فرمود: «چنانچه بر مرده‎ای 70 بار سوره حمد خواندید و زنده شد تعجب نکنید.» (اصول کافی)

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

برای دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر و دعا برای عزیز شدن نزد معشوق هرکس هفت مرتبه، آیه ۷ از سوره ممتحنه را قرائت کند، و نزد فردی برود، حتما محبوب آن فرد خواهد شد.
این آیه به صورت زیر می باشد:
«عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم»
بهتر است آیه را بر کف دست خود بخواند و دست را به صورت خود بمالد.

دعا برای جذاب و عزیز شدن

هرگاه خواستید دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر بخوانید طلسم عزیز شدن نزد خلایق را بخوانید و یا در چشم همه محبوب شوید و از همه بالاتر در صدد دعای محبت شدید شوهر به زن پس این آیه کریمه را ۶۶ مرتبه تلاوت نمایید
بخشی از آیه ۱۲۹ سوره توبه :
 حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ

دعای محبت شدید شوهر به زن

اگر به دنبال دعای محبت شدید شوهر به زن هستید هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بی مهری برطرف گرداند و محبت شدید شوهر به زن شکل می گیرد.
و اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد.
یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

طلسم برای عزیز شدن

برای دعا برای عزیز شدن نزد همه مثل خوانواده شوهر یا خود، عزیز شدن نزد شخص خاصی از راه دور و حتی دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر امام صادق علیه السلام نیز فرموده اند: هر کس سوره های سبأ و فاطر را در شب قرائت کند، همواره در آن شب در حفظ و امان خداوند و وکیلان او خواهد بود و اگر در روز این سوره ها را بخواند هیچ امر ناخوشایند و مکروهی به او نمی رسد و از خیر دنیا وآخرت چیزهایی به او داده می شود که به ذهنش خطور نکرده است.
ثواب الاعمال، ص

دعای عزیز شدن در انظار

جهت گرامی‌شدن در نظرهای مردم وقت بیرون آمدن از خانه دوازده مرتبه بخواند و بر خود بدمد که بسیار مجرب است. این دعا بسیار برای عزیز شدن در چشم همه سفارش شده است.

یا عَزیزُ ذُوالْعِزِّ وَ الْاِقْتِدارِ اَعِّزْنی

دعا برای عزیز شدن بسیار در چشم همه

بر اساس آنچه در روایتی امده است زیاد خواندن سوره نجم موجب می شود فرد نزد مردم محبوب واقع شود.{ثواب الاعمال 116} .
از نطر قرآن ایمان و عمل صالح انسان را در نزد دیگران عزیز و محبوب می سازد : {اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا{کسانى که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند براى آنان محبتى در دل‏ها قرار خواهد }، {(مریم، آیه 96)

دعا برای عزیز شدن پیش همه با ایجاد مهر و محبت

ذکر مجرب برای رفع بدخویی و دوست داشته شدن توسط مردم
اگر کسی را بدخوی باشد هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند

و اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود

و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

دعا برای جذاب و عزیز شدن

از مرحوم شیخ بهایی نقل است:هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود. اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند:
ذکر عزیز شدن
عزیز شدن نزد دیگران
یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

دعا های مرتبط:

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهردعا برای جذب پسر برای ازدواجدعای محبت شدید از راه دوردعا برای عزیز شدن درچشم همهدعا براي وابسته كردنطلسم محبت با فلفل سیاهدعای سریع الاجابه برای رسیدن به معشوق

جستجو های مرتبط: دعای عزیز شدن در انظار دعا برای عزیز شدن در چشم همه دعا برای عزیز شدن پیش همه دعا برای جذاب و عزیز شدن سوره ای برای محبوب شدن طلسم برای عزیز شدن دعای عزیز شدن نزد شوهر دعا برای عزیز شدن نزد معشوق دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر دعای عزیز شدن در انظار دعا برای عزیز شدن در چشم همه دعا برای عزیز شدن پیش همه دعا برای جذاب و عزیز شدن سوره ای برای محبوب شدن طلسم برای عزیز شدن دعای عزیز شدن نزد شوهر دعا برای عزیز شدن نزد معشوق دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر دعای عزیز شدن در انظار دعا برای عزیز شدن در چشم همه دعا برای عزیز شدن پیش همه دعا برای جذاب و عزیز شدن سوره ای برای محبوب شدن طلسم برای عزیز شدن دعای عزیز شدن نزد شوهر دعا برای عزیز شدن نزد معشوق دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر دعای عزیز شدن در انظار دعا برای عزیز شدن در چشم همه دعا برای عزیز شدن پیش همه دعا برای جذاب و عزیز شدن سوره ای برای محبوب شدن طلسم برای عزیز شدن دعای عزیز شدن نزد شوهر دعا برای عزیز شدن نزد معشوق دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر