موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ژل ردکسیس چیست

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 تیر 1398 ساعت 03:08

تزریق ژل درمانی غیرجراحی برای بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان است. با تزریق ژل می‌توان آلت را بلندتر یا کلفت‌تر کرد یا هم طول و هم قطر آن را همزمان افزایش داد. هرچند اندازه آلت موضوع ممنوعه‌ای است که بسیاری از آقایان از صحبت درباره آن اجتناب می‌کنند، اما واقعیت این است که مردان بسیاری به دلیل کوچک بودن آلت احساس شرمندگی می‌کنند. در این بین داشتن آلتی بزرگ‌تر خواسته بسیاری از آقایان در سراسر جهان است. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن آلت ابداع شده است، اما تنها روش برای به دست آوردن یک نتیجه ایمن تزریق ژل است. به تازگی روش‌های جراحی جدیدی برای بزرگ و قطور کردن آلت ابداع شده است، اما دوران بهبود این جراحی‌ها طولانی‌تر از تزریق ژل است و عوارض و خطرهای متعددی را به دنبال دارد. بزرگ کردن آلت تناسلی مزایای متعددی دارد که در جنبه‌های مختلف زندگی نمود می‌یابد. با بزرگ شدن آلت تناسلی انگیزه جنسی مرد نیز افزایش می‌یابد و با بیشتر لذت بردن از روابط و افزایش اعتماد به نفس با شور و اشتیاق مضاعفی زندگی خود را دنبال می‌کند.  

alat5.jpg

 آقایانی که تمایل ندارند برای بزرگ کردن آلت زیر تیغ جراحی بروند، می‌توانند با تزریق ژل هیالورونیک اسید قطر آلت را افزایش دهند. همچنین ژل را می‌توان همزمان با عمل بزرگ کردن آلت یا به صورت مجزا در آلت نیز تزریق کرد. تزریق ژل در آلت لذت جنسی را افزایش می‌دهد. البته افزایش حجم آلت نیز باید مد نظر قرار گیرد. متخصصین کلینیک رازی پس از اطلاع از اهداف و خواسته‌های بیمار روش مناسب را برای دستیابی به نتیجه مطلوب توصیه می‌کنند.

هدف متخصصین ما جلب اعتماد و رضایت مراجعینی است که ما را امین خود دانسته‌اند. ما وظیفه خود می‌دانیم که به حریم شخصی بیماران احترام بگذاریم و همواره محرم رازهای ایشان باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با شماره‌های 02188333259-02188334029 تماس حاصل فرمایید.  

مزایای بزرگ کردن آلت تناسلی

alat3.jpg

افزایش اعتماد به نفس

رضایت داشتن از وضعیت ظاهری حس رضایت از خویشتن و تقویت روحیه را به دنبال دارد. اما ظاهر زیبا تاثیر انکارناپذیری بر اعتماد به نفس و حس احترام به خود دارد. آقایانی که دل به دریا می‌زنند و برای بزرگ کردن آلت اقدام می‌کنند، با قدم‌هایی استوار و اعتماد به نفس بیشتر کلینیک را ترک می‌کنند و در روابط خود نیز پرشورتر و باانگیزه‌تر عمل می‌کنند.

کوشش بیشتر برای حفظ سلامتی

بزرگ کردن آلت با تزریق ژل ردکسیس مانند هر درمان دیگری که باعث شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشید، سبب می‌شود که بیشتر مراقب خود و سلامتی‌تان باشید. معمولاً وقتی آقایان به دلیل کوچک بودن آلت به سلامت جنسی خود توجه بیشتری می‌کنند، متوجه وجود مشکلات دیگری در روابط‌شان می‌شود و برای بهبود آنها نیز اقدام می‌کنند. در این شرایط معمولاً آقایان به فکر می‌افتند که خود را تقویت کنند و میل و شهوت جنسی‌شان را افزایش دهند تا روابط شادتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند و از یک زندگی سالم و رضایت‌بخش برخوردار گردند. فراموش نکنید که داشتن آلتی بزرگ فقط بخش کوچکی از زندگی جنسی آقایان را تشکیل می‌دهد.

تقویت اراده برای بهبود دیگر جنبه‌های زندگی

موفقیت در یک زمینه و دستیابی به نتیجه دلخواه اراده و انگیزه آدمی را برای حفظ نگرش مثبت و پیشروی در جاده موفقیت افزایش می‌دهد. در مورد بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی می‌توان گفت که آقایان پس از بلندتر و یا کلفت شدن آلت انگیزه پیدا می‌کنند که تناسب اندام خود را حفظ کنند، رژیم غذایی مناسب و سالمی داشته باشند و برای ارتقاء سلامتی خود یا مبارزه با مشکلات تهدید کننده سلامتی وقت بگذارند. انگیزه و اراده زیربنای هر پویشی است که با هدف بهبود وضعیت دنبال می‌شود. تقویت حس رضایت از خویشتن و احساس موفقیت پس از بزرگ شدن آلت نیروی محرکه‌ای می‌شود که روند بهبود را به دیگر جنبه‌های زندگی نیز می‌کشاند، درست مانند نوری که همه جا را روشن می‌کند. 

متقاضی درمان

alat2.jpg

افرادی که برای تزریق ژل حجم دهنده در آلت به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، آقایانی هستند که از طول یا قطر آلت خود راضی نیستند. شایان ذکر است که برخی آقایان تصور می‌کنند، آلت کوچکی دارند، حال آن که طول و قطر آلت‌شان در بازه متوسط 4 تا 6 اینچی یعنی اندازه معمول آلت هنگام نعوظ قرار می‌گیرد. این پندار اشتباه درباره اندازه آلت در اصطلاح پزشکی اختلال بدشکلی آلت نامیده می‌شود و درمان آن نه از طریق جراحی که از طریق مشاوره انجام می‌شود.  

بزرگ یا کوچک بودن آلت تاحد زیادی تابع ژن‌ها و وراثت است. پدرانی که آلت بزرگ دارند، غالباً آلت حجیمی را نیز برای پسران خود به ارث می‌گذارند. البته استثاناهایی نیز وجود دارد، اما در کل ژن‌ها تعیین کننده‌ اندازه آلت هستند.  بهترین روشی که می‌توانید از مناسب بودن تزریق ژل برای بزرگ و کلفت کردن آلت آگاه شوید، این است که به جراح مجربی مراجعه کنید. در جلسه مشاوره می‌توانید سوال‌های خود را درباره تزریق ژل حجم دهنده آلت از متخصص بپرسید، متخصص نیز اطلاعات کاملی در اختیارتان می‌گذارد و درمان مناسب را توصیه می‌کند. بیمار باید انتظاری واقع‌بینانه و عقلانی از نتیجه تزریق ژل حجم دهنده داشته باشد. ژل آلت را اندکی بزرگتر می‌کند، اما انتظار نداشته باشید که آلت دو برابر شود. تاکنون هزاران مرد در سراسر جهان این روش غیرجراحی را برای بزرگ کردن آلت امتحان کرده‌اند و از نتیجه به دست آمده رضایت کامل داشته‌اند.

مشاوره

alat1.jpg

جراح سعی می‌کند با توضیح دادن درباره درمان و نتایج احتمالی درک درستی را از درمان در بیمار شکل دهد. جلسه مشاوره فرصت مناسبی است  که بیمار سوالات خود را درباره تزریق ژل مطرح کند و از توصیه‌های مربوط به آمادگی قبل از تزریق و مراقبت پس از آن مطلع شود. اگر قصد تزریق ژل حجم دهنده آلت را دارید، حتماً ابتدا در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس تصمیمی آگاهانه اتخاذ فرمایید. قبل از تصمیم‌گیری روش‌های مختلف بزرگ کردن آلت و عوارض احتمالی هر یک را بررسی کنید، و مطمئن شوید که روش مناسبی را انتخاب کرده‌اید که کمترین عوارض و آسیب را به دنبال دارد. 

بزرگ کردن آلت درمانی اختیاری است و صرفاً به علت زیبایی انجام می‌شود. متخصص بیمار را به دقت معاینه می‌کند تا مطمئن شود که از سلامت کافی برخوردار است و در دوران بهبود پس از تزریق ژل با مشکلی مواجه نخواهد شد. همچنین متخصص شرح حال بیمار را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بیمار نیاز به درمان خاصی ندارد. 

تزریق ژل در آلت تناسلی 

alat.jpg

 تزریق ژل روشی غیرجراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. زمانی که ژل ردکسیس در کل گلنس (حشفه) آلت تزریق شود، آلت بزرگ می‌شود. تزریق ژل حجم دهنده نسبت به جراحی از مزایای متعددی برخوردار است که مهم‌ترین آنها عبارت است از:  

  1. -آنی بودن نتایج
  2. -عدم نیاز به استراحت پس از تزریق
  3. -هزینه پایین‌تر از جراحی
  4. -امکان افزایش همزمان طول و قطر آلت
  5. -تزریق ژلی که ایمنی و تاثیرگذاری آن تایید شده است.

سال‌ها است که ژل برای بزرگ و کلفت کردن آلت تزریق می‌شود و نتایج آن کیفیت زندگی مردان بسیاری را ارتقاء داده و شور و هیجان را به روابط‌شان تزریق کرده است. متخصص ژل ردکسیس را پس از اعمال بی‌حسی موضعی با سوزن کوچکی در آلت تزریق می‌کند. تزریق حدوداً یک ساعت زمان می‌برد و قطر آلت را تقریباً 20 % افزایش می‌دهد. نتیجه تزریق ژل دائمی نیست و انتظار می‌رود که ماندگاری یک ساله داشته باشد. تزریق باید هر 12 ماه یک بار تکرار شود تا آلت همچنان حجیم بماند.

دوران بهبود

بیمار پس از تزریق ژل سوزش خفیفی را حس می‌کند که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. برآمدگی یا التهاب بافت نیز از عوارض تزریق ژل است، اما حساسیت به ندرت بروز می‌یابد. زمانی که بدن ژل را جذب کند، این عوارض کاهش می‌یابد. 

هزینه 

هزینه تزریق ژل حجم دهنده آلت تناسلی مردان به عامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه به مکان جغرافیایی و دستمزد پزشک و همچنین حجم مورد نیاز ژل تزریقی نیز وابسته است. 

dfh.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر