موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

عکس تناسلی زن

عکس تناسلی زن

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 تیر 1400 ساعت 16:46

ما اینجا درمرکز زیبایی برای بیماران زن جراحی خصوصی ارائه می دهیم. برای امنیت و رضایت شما، یک پزشک زن که در جراحی زنان تخصص دارد همه ی جراحی های مربوط به زیبایی زنان را انجام می دهد. ما محدوده ی کاملی از عمل های جراحی در جراحی زیبایی زنان عرضه می کنیم و تجربیات وسیعی در این زمینه داریم. زیبایی اندام تناسلی زنانه در حال شیوع بیشتر است. ما گزینه های مختلفی برای بهتر کردن و یا جوان سازی کردن اندام تناسلی زنانه ارائه می کنیم. هدف این است که مشکلات کارکردی از بین برده شوند که می تواند فواید روانی زیادی برای مریض داشته باشدَ.

قبل از جراحی خصوصی زنان چه چیزی پیش می آید؟

قبل از جراحی، شما جراح خانم متخصص ما را ملاقات می کنید. همه ی خواسته ها و سؤالات شما بررسی و جواب داده می شود و همه ی درمان ها بطور جداگانه بطور مناسب برای خود شما انطباق داده می شوند. عادی است که قبل از جراحی احساس نگرانی شود و ممکن است هم که کمی فرد معذب باشد، چون ناحیه ای خصوصی در بدن است.

این بسیار طبیعی است و پرسنل باتجربه و کمک کننده ی ما از شما در بهترین حالت مراقبت خواهد کرد. با ما شما احساس امنیت و راحتی خواهید کرد. اگر می خواهید، می توانید تصاویر قبل و بعد جراحی را ببینید تا بتوانید ببنید چه چیزی از جراحی حاصل می شود.
شما هم چنین باید برای دو هفته قبل از عمل سیگار نکشید، و همینطور در پروسه ی بهبودی نیز از سیگار کشیدن پرهیز کنید. برای سلامت شما ما توصیه می کنیم که بطور کل سیگار کشیدن را کنار بگذارید.

ریسک ها و عوارض

جراحی ها معمولا زیر بیهوشی عمومی انجام می شوند، و رضایت مندی مطلوب و عوارض کم در بردارد. در مشاوره ی اولیه شما همه ی اطلاعات مربوط به عوارض احتمالی را دریافت می کنید.

جراحی های زیبایی زنانه ی زیادی وجود دارند.
بیشترین موارد تقاضا شده این موارد هستند :

جراحی لب های واژن

جراحی لب های بیرونی واژن

زنان بسیاری با بالا رفتن سن یا بارداری و زایمان دچار بزرگی لب های بیرونی واژن می شوند. مشکل می تواند مادرزادی نیز باشد. سایز و حالت بیرونی واژن در درجه ی اول از لحاظ ظاهری و زیبایی مشکل ایجاد می کند، ولی هم چنین در پوشیدن لباس های تنگ، ورزش و زندگی جنسی نیز باعث ایجاد مشکل می شود.
در حین جراحی، ما سایز لابیا را با نازک کردن تنظیم می کنیم. زخم روی لابیا تا منطقه ی نازک شدن ایجاد می شود. بعد از جراحی لابیا ی بیرونی در سایز با لابیا ی درونی هماهنگی بیشتری پیدا می کند. جراحی زیر بیهوشی عمومی انجام می شود. بعد از آن یک بی حسی خاصی ممکن است در ناحیه جراحی شده ایجاد شود، اما موقتی است. عموما در همان روز جراحی می توانید به خانه برگردید. اگر لبه ی بیرونی واژن بیش از حد کوچک باشد، ما این توانایی را داریم که آن را بزرگ کنیم. این عمل البته کمی غیر معمول تر می باشد.

عمل لب داخلی واژن

رشد افزایشی لب درونی می تواند منجر به درد، سوزش، و ناراحتی در لباس های تنگ شود. هدف از اصلاح لبه های داخلی واژن تناسب بیشتر در شکل و سایز است. لبه ی داخلی با چینی به نام کلیتوریس احاطه شده است. ناحیه ی کلیتورال با جراحی درونی البته تحت تأثیر قرار می گیرد اما همچنان ناحیه ای حساس خواهد ماند.
هدف از کوچک کردن لبه ی داخلی واژن این است که در سطح لبه ی بیرونی و در تداخل با آن نباشد. زخم هایی در امتداد روی لبه ی داخلی ایجاد می شود. متناوبا از برش v شکل نیز استفاده می شود.

تنگی واژن

این متد معمولا ترکیبی از کوچک کردن لابیا مینورا با تنگی دهانه ی واژن است.این جراحی به رضایتمندی در زندگی جنسی بسیار کمک می کند. عمل معمولا بعد از زایمان رایج است، برای مثال وقتی فردی حس می کند که ماهیچه های واژن شل شده اند و رابطه ی جنسی را تحت تأثیر قرار داده است. ممکن است با عمل کوچک کردن لابیا ماژورا نیز ترکیب شود.
جراحی های زیبایی زنان بسیار رایج شده است و و درحال حاضر بسیار مورد تقاضاست و ما خوشحال می شویم که به بیماران خود برای داشتن زندگی جنسی بهتر و عزت نفس بیشتر کمک کنیم. آیا شما می خواهید بدانید چه کار هایی می توانیم برای شما انجام دهیم؟ برای تماس گرفتن با ما تأمل نکنید.

اینجا می توانید به صورت آنلاین با متخصصان ما وقت مشاوره بگیرید. همچنین می توانید با شماره

  0406566660 تماس حاصل فرمایید.

ما از حضور شما در مرکز زیبایی به گرمی استقبال خواهیم کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر