موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

شینیون مو برای صورت کشیده

شینیون مو برای صورت کشیده

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 03 آذر 1400 ساعت 20:42

فرم صورتتون چه شکلیه؟ چه مدل شینیون و یا مدل مویی رو باید بر اساس فرم صورتتون برای روز عروسی انتخاب کنین؟!

تا حالا مطالب زیادی رو در مورد اینکه چه مدل لباس عروس و چه مدل آرایشی براساس استایل و شکل بدنتون انتخاب کنین رو خوندین، ولی آیا فکر کردین که چه مدل مو و شینیونی به مدل صورتتون میاد که برای روز عروسی بخواین استفاده کنین تا زیبایی تون رو بیشتر نشون بده؟ نگران نباشین، متن زیر رو مطالعه کنین تا ببینین که مدل شینیون یا مدل مو مناسب با فرم صورتتون در روز عروسی چیه! فرم صورتم چه شکلیه؟ راه های تشخیص فرم‌ صورت

مدل مو برای صورت های مستطیلی شکل

از سمت چپ:

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B7%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%84.jpg

فرهای حجیم

صورت های مستطیلی زوایای درشتی دارن که از رویشگاه مو در زیر گوش شروع میشه و به خط فک میانجامه. برای همین همیشه باید مدل مویی رو انتخاب کنن که به این خطوط نرمی و ملایمت بده. یکی از بهترین انتخاب ها، فرهای حجیم در اطراف صورت هستش که تمرکز رو از فک برجسته دور میکنه و اگر این فرها به صورت لایه لایه (خرد) باشن می تونن به صورت قاب لطیف تری بدن.

سلبریتی الهام بخش: جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

گوجه ای درشت به همراه چتری ظریف و شلوغ

برای اینکه استایل زیبا و دراماتیکی داشته باشین، یکی از مدل موهای مناسب، مدل موی گوجه ای خیلی بزرگ هستش که تمرکز رو از فک به چشم ها میاره. برای اینکه این مدل مو خیلی آزاردهنده و مصنوعی نشه بهتره که کمی چتری ظریف و شلوغی رو هم ضمیمه ش کنین.

سلبریتی الهام بخش: نیکول ریچی (Nicole Richie)

فرهای درشت و گیره زده شده به اطراف

موهای بلند و لایه ای بهترین تکمیل کننده برای صورت های مستطیلی شکل هستن. می تونین به صورتی که در تصویر نشون داده شده فرق کج محوی باز کنین و جلوی موها رو کمی پوش بدین و از اطراف خط رویش مو چندین تار مو هم بیرون بندازین و اطراف مو رو با گیره به پشت گوش و اطراف سر محکم کنین. ممکنه به نظر شینیون آپدو خیلی ساده ای باشه، اما موهای بلند و لایه لایه که پشت سر و روی شانه تون ریخته، استایل رو تکمیل میکنه!

سلبریتی الهام بخش: دمی لواتو (Demi Lovato)

مدل مو برای صورت های گرد

از سمت چپ:

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF.jpg

آپدو به همراه پوش

اینکه موها رو پوش بدین و حجیم کنین و در قسمت تاج و جلوی سر بالا ببرین و بقیه ی موها رو محکم و کشیده در پشت سر جمع کنین، باعث میشه که صورت کشیده تر دیده بشه و بک حالت تخم مرغی به صورت میده. به علاوه این مدل مو یک حالت باشکوهی داره که با لباس یقه باز فوق العاده زنانه و جذاب میشه.

سلبریتی الهام بخش: میلا کونیس (Mila Kunis)

نیمه آپدو و دنباله ی صاف

از اونجایی که صورت های گرد خودشون برجستگی دارن بهتره که مراقب باشین برجسته تر نشن. معمولا استایل نیمه بالا و نیمه پایین مو کمک می کنه که این گردی کامل شکسته بشه و اینکه کمی از موها هم فرق کج باز بشه و قسمتی از چشم رو هم فرا بگیره باعث فریبندگی و زیبایی بیشتر صورت میشه. اندکی پوش دادن مو در قسمت پشتی تاج سر هم می تونه به این زیبایی کمک بیشتری بکنه.

سلبریتی الهام بخش: کریستن دانست (Kristen Dunst)

مدل کندو زنبوری شلوغ

قانون طلایی برای کشیده نشان دادن صورت های گرد اینه که با موها بهش طول بدن. یکی از این استایل کلاسیک مدل موی کندویی هستش که مو رو در قسمت تاج سر پوش دار و حجیم میکنه و بالا بسته میشه که باعث میشه گردن و صورت باریکتر دیده بشن. برای اینکه جذاب تر بشه هم یک فرق خیلی کج باز کنین و موها رو روی صورت بریزین. می تونین از شامپو خشک روی موها استفاده کنین که راحت تر حالت بگیرن و بهتر وایسن.

سلبریتی الهام بخش: درو بری مور (Drew Barrymore)

مدل مو برای صورت های تخم مرغی شکل

از سمت چپ:

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%BA%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%84.jpg

گوجه ای حالت دار

برای اینکه شینیون گوجه ای کلاسیک رو کمی مدرن تر کنین می تونین مدل موی گوجه ای بافت دار و حالت داری رو جایگزینش کنین که خیلی تر و تازه و باشکوهِ. می تونین هم به صورت تصادفی تعدادی از رشته های مو رو روی صورت و گوش رها کنین تا مدل بهتری به خودش بگیره. در واقع کلید زیبایی و تفاوت این مدل مو، رشته هایی هستن که روی صورت و گوش جا میگیرن.

سلبریتی الهام بخش: گوئن استفانی (Gwen Stefani)

دم اسبی کاملا صاف و براق

صورت های تخم مرغی تقریبا می تونن هر مدل مویی رو استفاده کنن، اما یکی از ساده ترین مدل ها که واقعا بی نقص و مناسب برای همه ی موقعیت هاس، مدل موی دم اسبی صافه. از اونجایی که استخوان گونه عریض ترین بخش صورت های تخم مرغی شکل هستش، می تونین دم اسبی رو خیلی ساده و تمیز ببندین و با استفاده از چند قطعه جواهر مثل گردنبند یا گوشواره زیبایی استایلتون رو تکمیل کنین.

سلبریتی الهام بخش: بیانسه (Beyonce)

موی کوتاه با لایه های ملایم

اگر موهاتون کوتاهه و برای روز عروسیتون کمی بلندتر میخواین باشه، این مدل پیکسی کات خرد شده می تونه بهترین انتخاب باشه براتون. با کمی وکس یا ژل براق کننده اندکی بهش حالت بدین تا درخشان و جذاب وایسه.

سلبریتی الهام بخش: هیل بری (Halle Berry)

مدل مو برای صورت های کشیده

از سمت چپ:

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87.jpg

نیمه بالا، نیمه پایین

مدلی کاملا باشکوه و همیشه شیک. بهتره که بعد از پوش دادن پشت تاج سر و با گیره بستنش، بقیه موها رو روی شانه بریزین و یک فرق وسط باز کنین و موهای چتری بلند رو مانند قاب به دو طرف صورت اضافه کنین.

سلبریتی الهام بخش: آنجلینا جولی (Angelina Jolie)

چتری بلند و شینیون

بیشتر عروس خانم ها دوست دارن که توجه همه به چشم ها و آرایش چشم زیباشون باشه، بنابراین می تونین با اضافه کردن چتری و یک شینیون کلاسیک به چشم ها زیبایی و توجه دوچندانی بدین. در این میان میتونین کمی از موها رو هم در کناره های سر رها کنین تا مدل جوان تری به صورت بده.

سلبریتی الهام بخش: لیو تایلر (Liv Tyler)

فرهای درشت و صاف ایستاده

صورت های کشیده با موهای باز و رها که کشیده تر نشونشون بدن هم زیبا میشن. اول موها رو فر کنین با فرمو درشت، خنک که شد بعد با یک شانه دندانه درشت شانه بزنین و روش یک اسپری براق کننده بزنین!

سلبریتی الهام بخش: سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker)

مدل مو برای صورت های قلبی شکل

از سمت چپ:

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%84.jpg

چتری خیلی صاف و حجیم

صورت های قلبی شکل همیشه باید متعادل باشن و چتری هایی که اندکی روی ابروها رو بگیرن بهترین انتخابن. یک سشوار موی حرفه ای می تونه چتری ها رو به شدت لاکچری و براق نشون بده (البته کراتینه کردن رو فراموش نکنین) که باعث پر و زیبا نشان دادن پیشانی شده و با فک باریک تعادل ایجاد میکنه.

سلبریتی الهام بخش: نائومی کمبل (Naomi Campbell)

موی باب لایه ای موج دار

اگر موهاتون متوسط یا تا فک تون هست و صورت قلبی شکل دارین پس خیلی خوشانس هستین. به موها کمی موج بدین تا فرم صورت رو زیباتر کنن و با حجمی که میگیرن قسمت بالای صورت و پایین صورت رو متعادل کنن. فرق کج و بردن مقداری از اون به کنار گوش استایل خیلی باشکوهی رو میده (سعی کنین فرق وسط باز نکنین).

سلبریتی الهام بخش: ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)

موی گوجه ای کج کنار گردن و چتری کناری

صورت های قلبی شکل در قسمت پیشانی پر و در قسمت چانه باریک میشن برای همین کج کردن فرق سر یکی از بهترین راه های فریم دادن به صورت و گونه ها هستش. می تونین موجی گوجه ای حجیم پایین بسته شده رو به مرکز گردن بیارین و یا می تونین همونطور کج در یک طرف گردن ببندینش و اگر با لباس عروس یقه باز یا مدل رومی (یک آستین دار) بپوشین استایلی بسیار زیبا بهتون میده.

سلبریتی الهام بخش: میشل ویلیامز ( Michelle Williams)

این مطالب رو هم از دست ندین:

شینیون عروس ایرانی، آموزش مدل مو + اکسسوری موی زنانه 2018

مدل مو عروس، ایده های متفاوت و جدید برای موهای بلند

مدل شینیون عروس 2018 + عکس

مدل شینیون مو 2018، مدل مو شیک و مجلسی دخترانه و زنانه

مدل مو باز عروس - جدیدترین مدل های مجلسی 2018

مدل شینیون موی عروس سال 97 - 2018

ممنونیم که بازیبامون دات کامهمراهین!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر