موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

قرص گیاهی هراکلس

قرص گیاهی هراکلس

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 07 شهریور 1398 ساعت 17:55

Iran Darouk Heracles

هر قرص هراکلس حاوی عصاره خشک ریشه جین سینگ آسیایی ( .Panax  ginseng L) و برگهای جینکوبیلوبا ( .Ginkgo  biloba L) می باشد که با روش علمی و استاندارد فرموله شده است. 

اضافه به مقایسه

ویژگی منحصر به فرد

هر قرص هراکلس حاوی عصاره خشک ریشه جین سینگ آسیایی ( .Panax ginseng L) و برگهای جینکوبیلوبا ( .Ginkgo biloba L) می باشد که با روش علمی و استاندارد فرموله شده است.

شرکت تولید کننده / واردکننده
کشور تولید کننده
صادر کننده مجوز
تعداد در هربسته
جنسیت
شکل دارویی
موارد مصرف

کمبود تمایلات جنسی

کاهش تمرکز، توجه، قدرت حافظه و یادگیری

بروز علائم آترواسکلروتیک و کاهش خونرسانی به مغز مانند سرگیجه، فراموشی و تغییر رفتار

تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش دوران نقاهت

مشکلات فيزيکي و روحي بدن مانند خستگي، ضعف جسماني و بي حوصلگي

روش مصرف

بزرگسالان روزانه دو بار هر بار يک قرص بعد از صبحانه و نهار با مقداري آب مصرف شود. دوره درمان حداقل باید چهار هفته ادامه یابد.

تداخل دارویی

مصرف همزمان اين دارو با محرک هايي مانند کافئين و آمفتامين ها توصيه نمي شود.

نگهداری

دارو در جای خشک| دور از نور و در دمای 25-20 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

توصیه های مهم

مصرف جين سينگ در دوزهاي مشخص شده، عارضه جانبي خاصي به همراه ندارد. اما مصرف بيش از حد آن مي تواند موجب علائمي مانند فشار خون بالا، عصبانيت، بي خوابي، تهوع و مشکلات پوستي شود.

موارد منع مصرف

بیماران قلبی
افراد داراي آسم و عفونت هاي حاد 
خونريزي زياد در دوران قاعدگي يا خونريزي بيني و فشار خون بالا
در دوران بارداري و شيردهي

مزایا

برگ های جینکو, با بیش از 40 فلاونوئید مختلف باعث تحریک گردش خون مغزی و گردش خون عمومی شده و باعث بهبود اختلال کارکرد جنسی در هر دو جنس زن و مرد می شود. ریشه گیاه جین سینگ حاوی ساپونین ها است, مهمترین جزء فعال این گیاه جین سینوسایدهاست که با خاصیت آداپتوژن باعث خواص آنتی اکسیدانی شده که افزاینده مقاومت بدن در برابر عوامل استرس زا, اضطراب, ضعف و خستگی است و در نهایت این دارو دارای خاصیت نیروبخشی و افزایش قوای جنسی است.

دسته بندی محصول
موجودی
مدل:

توضیحات: 

     جینکوبیلوبا: اثرات اکسید نیتریک را افزایش می دهد و جریان خون در آلت تناسلی مرد را بهبود می بخشد. جینکو به بهبود اختلال کارکرد جنسی ناشی از مصرف داروهای ضد افسردگی نیز کمک می کند. جینکوبیلوبا دارای اثرات وازمدولاتور عروقی و ضد تجمع پلاکتی است. وازمدولاتور عروقی و ضد تجمع پلاکتی یعنی هم جریان خون عروق را بهبود می بخشد و هم اینکه تون عروق را به صورت مناسب تنظیم می کند. جین سینگ: عملکردهای فارماکولوژیکی جین سینگ مربوط به مواد موجود در ریشه گیاه است. عصاره این گیاه از طریق محور هیپوتالاموس- هیپـوفیز-آدرنال عمل می کند که روی هیپوتالاموس مغز موثر است. روی گردش خون مغزی و رگ های خونی تأثیر مثبت دارد به همین علت در برطرف کردن خستگی و ضعف جسمانی مؤثر است. جین سینگ به عنوان آداپتوژن عمل می کند. آداپتوژن یعنی فرآورده گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی| افزاینده مقاومت بدن در برابر عوامل استرس زا| تروما| اضطراب| ضعف و خستگی. ترکیب دو عصاره جین سینگ و جینکوبیلوبا باعث تشدید تقویت عملکرد مغزی| رفع مشکلات حافظه و بهبود گردش خون در بدن می شود. همچنین مصرف همزمان این دو گیاه با افزایش گردش خون در اندام های تناسلی| باعث افزایش توانایی و میل جنسی و قدرت باروری در مردان و زنان می گردد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر