موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

وگادول زرد بهتر است یا قرمز

وگادول زرد بهتر است یا قرمز

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 26 اسفند 1400 ساعت 07:17

قرص تاخیری وگادول قویترین قرص تاخیری مردان بدون عوارض و فروش بدون نیاز به نسخه در داروخانه صبا ، خرید قرص وگادول 10 عددی با قیمت ارزان

ویژگی های قرص وگادول

نام داروقرص تاخیری وگادول
نوع محصولقرص
جنسیت مصرفمرد
کاربرد داروتاخیر در انزال مردان
تعداد5 عدد قرص 150 میلی گرم
سن مصرفبالای 18 سال
شرکت سازندهvegahdol
قیمت محصول اورجینال50000 تومان

%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%84-300x152.jpg

قرص وگادول چیست

قرص وگادول یکی از قوی ترین و معروف ترین قرص ها برای افزایش زمان انزال در آقایان و همچنین برای کاهش و تسکین درد محسوب می شود. این نوع قرص ها یکی از قوی ترین قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی در کشورمان ایران به شمار می آید و طرفداران خاص خود را دارد.

همانطور که می دانید روابط زناشویی بخش مهمی از روابط زن و مرد را به خود اختصاص می دهد و وجود هرگونه مشکل در آن تاثیرات منفی را در زندگی زناشویی به دنبال خواهد داشت از اینرو آقایان با استفاده و مصرف این گونه قرص ها به راحتی می توانند مشکلات جنسی خود را به خوبی بر طرف و شور و نشاط را به زندگی خود برگردانند.

ترکیبات قرص وگادول

قرص وگادول یک قرص ترکیبی است که دارای دوز 150 میلی گرم است که دوز استاندارد و مناسب ترین دوز در این گونه داروهای ترکیبی تاخیری می باشد. این دارو دارای 50 میلی گرم ترامادول و 100 میلی گرم سیلدنافیل است. تاثیر این دارو مورد تایید بیش از 90 درصد استفاده کنندگان آن می باشد. ای دارو به قرص 45 دقیقه ای مشهور است زیرا انزال را در مردان تا 45 دقیقه می تواند به تاخیر بیاندازد.

%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%84.jpg

مزایای استفاده

بهتر است بدانید که استفاده از این قرص تاخیری دارای مزایای بسیاری است. از جمله : جلوگیری از انزال زودرس، افزایش دهنده مدت زمان نزدیکی، افزایش قدرت و توان جنسی، افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب پیش از نزدیکی، ایجاد نعوظ کامل، افزایش میل جنسی، راست کننده آلت تناسلی مردان در هنگام رابطه زناشویی، ایجاد شور جوانی، درمان مشکل زود انزالی و ایجاد تاخیر در انزال به مدت زمان ۵۰ دقیقه است.

تفاوت قرص وگادول زرد و قرمز

توجه کنید که داروی قرمز رنگ وگادول را مصرف کنید چون وگادول اورجینال قرمز رنگ است.

داروی دیگری بسیار شبیه به این دارو در برخی فروشگاه ها به فروش میرسد که زرد رنگ است و با نام وگادول زرد رنگ به فروش می رسد. اما در واقع این دارو نامش قرص واکادول است و عملکرد و تاثیر آن کمتر از وگادول قرمز می باشد.

%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%84.jpg

نحوه مصرف قرص وگادول

نحوه مصرف هر دارویی با توجه به شرایط بدنی و جسمی مصرف کننده ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی نحوه مصرف این قرص به صورت زیر است:

1 ساعت قبل از رابطه یک عدد قرص مصرف نمایید.

دقت نمایید قرص وگادول در شمول قرص هایی است که به قرص تاخیری آنی مشهور هستند و نیازی به مصرف دائمی ندارند و به صورت تک قرص قبل از رابطه استفاده می شوند.

حتما در هر وعده مصرف باید یک عدد از این قرص را به همراه آب میل کنید. و مصرف بیش از یک عدد قرص در روز توصیه نمی گردد.

توجه داشته باشید که طبق نظر کارشناسان بهتر است کسانی که برای اولین بار از  این قرص استفاده می کنند در هر و عده نصف قرص را به طور کامل همراه با آب میل کنند و از جویدن آن خودداری نمایند.

لازم به ذکر است که اثرات این نوع قرص به صورت حتمی در مصرف کنندگان قابل مشاهده می باشد، و بیشتر افراد از مصرف این نوع قرص راضی هستند.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AF.%D9%84.jpg

عوارض

هر دارویی به موازات فوایدی که دارد ممکن است عوارضی نیز در مصرف کننده ایجاد نماید. باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که در ساخت این دارو از سیلدنافیل استفاده شده است و ممکن است افرادی به این ماده حساسیت داشته باشند. در صورتی که به هر یک از مواد این دارو حساسیت دارید از مصرف آن خودداری نمایید.

مصرف این دارو با معده خالی نیز توصیه نمی شود چرا ممکن است باعث افت فشار گردد.

 موارد منع مصرف

استفاده از این دارو برای کسانی است که دچار آلرژی، زخم معده و بیماری قلبی هستند؛ ممنوع است.

%D9%88%DA%AF%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%84-%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2.jpg

با تشکر از انتخاب داروخانه اینترنتی صبا دارو برای خرید آنلاین این محصول لطفا از طریق فرم خرید زیر ثبت سفارش نمایید

** دقت کنید به منظور انجام مشاوره قبل از خرید شماره موبایل خود را با دقت وارد نمایید

*** قرص وگادول در بسته بندی 5 عددی اورجینال با قیمت 50000 تومان ارائه می گردد

شماره محصول: 112-234-756




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر