موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مدل مو برای گردن کوتاه

مدل مو برای گردن کوتاه

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

اگر گردن کوتاه ، بلند ، پهن یا باریکی دارید ، اصلا نگران نباشید ، شما هم می توانید عیوب چهره خود را با روش هایی که به شما آموزش می دهیم ، پنهان کنید . البسه، آرایش، بدلیجات و زیورآلات زیبا و نوی ورزش شما از مهم ترین ابزاری هستند که می تواند با زیبایی خود عیب صورت شما را بپوشاند .در اینجا نکاتی ست که به شما کمک می کند تا نه تنها عیوب صورت خود را رفع کنید بلکه با ورزش دادن صحیح صورت، این عیوب را پنهان کنید.

گردن کوتاه :

گردن کوتاه از آن دسته مشکلاتی است که نباید برای آن اصلا نگران باشید. کمی دقت کنید و لباس و زیورآلاتتان را با دقت انتخاب کنید تا همه چیز در یک چشم بر هم زدن حل شود.

لباس:

short-n1.png

شما می توانید با استفاده از نکاتی که درادامه ذکر خواهد شد ، گردن کوتاه خود را کمی بلند تر و زیباتر نشان دهید .

برای این کار باید در هنگام خرید لباس و بدلیجات دقت کنید . بهتر است از لباس هایی که یقه ای باز دارند و گردن شما را نمی پوشانند استفاده کنید ، همچنین پوشیدن لباس هایی که یقه 7 دارند نیز راهکاری کمک کننده است . 

ورزش:

ورزش هایی زیادی برای افزایش طول گردن وجود دارند اما ابتدایی ترین آن ها ورزش 3 دقیقه ای روزانه است . شما باید روزانه 3 دقیقه به بالا نگاه کنید و گردن خود را به سمت بالا بکشید . 

مدل مو :

اگر گردن شما کوتاه است ، از داشتن موهای بلند که نشانگر فاصله ی کوتاه میان چانه صورت و کتف است ، پرهیز کنید . برعکس موهای کوتاه گردن شما را نازک تر ، بلندتر و ظریف تر نشان می دهد .

گردنبند :

این افراد مشکل خاصی در انتخاب گردنبند نخواهند داشت اما بهتر است از گردنبند هایی که زنجیر یا پلاک بلند که تا روی لباس کشیده می شود ، استفاده کنند . 

n144-0-60t_300x400.jpgبه طور مثال این گردنبند ماری شکل بلند، یکی از آن دسته زیورآلات زیبایی است که می تواند گردن شما را بلند تر نشان دهد.

پیشنهاد ویژه دکوریکور به شما ، تهیه این محصولات و استفاده از آنها است. البته با این ضمانت که اگر مشکل شما به نظرتان رفع نشد و این موارد در ظاهر شما تاثیر نداشتند، می توانید هر لحظه آن ها را باز پس دهید.

گردنبند های بلند دکوریکور را در این صفحه مشاهده نمایید.

گردن بلند :

long-n3.jpg

اگر گردن بلند و کشیده ای دارید و این موضوع اعتماد به نفس شما را گرفته اصلا نگران نباشید.

تنها کاری که باید بکنید این است که با پوشیدن لباس مناسب، این تصویر گردن بلند را شکسته و آن را به چند قیمت تقسیم کنید. بهترین روش پیشنهادی ما زیورآلاتی است که در ادامه توضیحات آن را مشاهده می کنید.

لباس:

برای انتخاب لباس مناسب گردن بلند باید به 2 نکته توجه کرد . اول اینکه بهتر است لباس مورد نظر شما تمام قسمت های شانه ی شما را بپوشاند . نکته دوم اینکه بهتر است مدل لباس به گونه ای باشد که گردن را نیز بپوشاند اما اگر لباس هم شانه و هم گردن را بپوشاند به احتمال زیاد جلوه ی خوبی نخواهد داشت .

مدل مو :

مدل مو می تواند در زیبایی افرادی که گردن بلندی دارند ، ازموثر ترین عوامل باشد که انتخاب آن نیاز به توجه زیادی دارد. قد مو برای این افراد حداقل باید تا انتهای گردن باشد و هر چه قدر که بلند تر باشد به نظر ما آید که طول گردن کاهش می یابد .

گردنبند:

اگر مشکل شما با طول گردنتان جدی ست و ازآن رنج می برید بهتر است از پلاک های فوق العاده زیبا و جذاب به ویژه نگین دار استفاده کنید .

se125-2.jpgبه طور نمونه در این مدل ، از پلاکی استفاده کرده که قد گردن را به خوبی کوتاه تر نشان می دهد. پیشنهاد ما استفاده از زیورآلات یقه ای و یا ست و نیم ست هایی مشابه این مدل است.

 در ادامه چند نمونه از مدل های یقه ای را مشاهده کرده می توانید آن ها را در صورت تمایل تهیه نمایید.

se149-0-89t_300x400.jpgاگر چهره شما عیب خاصی دارد، در ادامه آن را با ما در میان گذاشته و روش حل آن را بازگو نمایید از از ما بپرسید. دکوریکور با مشاوره گرفتن از متخصصان پوست و مو و همچنین زیبایی، پاسخ شما را اعلام می کند.

منبع: Parisciel

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر