موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کادو چی بخرم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

کادو چی بخرم ؟

کادو چی بخرم یکی از سختترین سوالات دنیاست . اینجا مقالاتی در مورد نحوه خرید کادو و هدیه برای آقایان و خانم ها پیدا میکنید .

کوسن هم اينقدر دلبر؟

وقتي که يک تصويرساز چيره دست، دست به کار بشه و براي کاور کوسن تصويرسازي کنه، نتيجه دلبرانه و معرکه مي شه. شبيه کوسن هايي که امروز مي خواهيم به شما معرفي کنيم.

 1397\07\01

رز جاودان چيست؟

رز مشخصا نماد عشق و علاقه است ، اما متاسفانه گل هاي رز حداکثر 1 هفته دوام دارند و بعد پژمرده ميشوند . براي حل اين مشکل گل رز جاودان معرفي شده که عمر گل رو تا 3 سال افزايش ميده !

 1397\06\27

تنديس هاي فلزي ، هداياي ارزشمند؛

نام اصفهان از ازل با هنر و صنايع دستي آميخته بوده. امروز با مجموعه اي از نفيس ترين محصولات برند سلام که از اصفهان هستند آشنا ميشويم.

 1397\06\27

روشي براي مرتب کردن اتاق

کتاب ها و دکوري ها احتياج به يک محل مناسب براي سکونت دارند! کتابخانه به جاي خود، اما قفسه و شلف ديواري يه چيز ديگه است . امروز کلي شلف زيبا بهتون معرفي ميکنيم.

 1397\06\27

يک دفتر خاطره

گاهي کادو و هديه اي که ميخريم براي خودمونه،براي اينکه حالمون خوبتر باشه و انرژي بگيريم.امروز در مورد دفترهاي زيبايي صحبت ميکنيم که کلي از خاطرات ما رو در دلشون خواهند داشت، دفتر هاي خاطره ساز!

 1397\05\13

پیشنهاد کادو برای آقایان

کادو برای شوهرم یا دوستم چی بخرم از پرتکرارترین سوالات تاریخ بشر بوده ، البته تا قبل از راه اندازی بخش کادوهای پیشنهادی آقایان در کافه کادو !

 1397\02\30

آموزش سایز بندی لباس

معمولا یکی از نگرانی ها در زمان خرید لباس بصورت آنلاین اینه که نمیدونیم قواره لباس چطوریه و آیا مثلا سایز لارژش به ما میخوره یا نه ! این دردسر رو امروز حل میکنیم !

 1397\02\30

کادو چی بخرم برای شوهرم ؟ تی شرت !

آقایون 6 ماه از سال رو میتونن تی شرت آستین کوتاه بپوشن ، پس از این موقعیت استفاده کنید و کادو براشون تی شرت بخرید !

 1397\02\25

کادو چی بخرم ؟ یک بسته شکلات سفارشی !!

تابحال به این فکر کردی که یک بسته شکلات اختصاصی برای تولد دوست یا همسرتون یا به عنوان کادوی سالگرد ازدواج کادو بدید ؟ از این به بعد فکر کنید!

 1397\02\25

پاپیون ، یک کادوی مردانه

اکسسوری یکی از بهترین کادوهای مردانه است و پاپیون اونم پاپیون چوبی یک اکسسوری لاکچری و درجه یک برای کادو دادن هستش . پیشنهادات ما برای مردان جوان 18 تا 40 ساله است .

 1397\01\20

دستبند یک کادوی مردانه

خیلی از مردان جوان و پسرها به دستبند علاقه زیادی دارند اما خیلی وقت ها فرصت خرید اون رو ندارند . زمانی که به فکر خرید کادو برای اون ها هستید ، دستبند رو فراموش نکنید

 1397\01\20

کادوهای مامان پسند

هروقت ازشون بپرسید کادو چی دوست داری بدون استثنا جواب میدهند تو موفق باشی بهترین کادوئه یا سلامتی شما بهترین کادو برای منه

 1396\12\15

خانه ات را برای عید روشن کن !

نزدیک های عید هستیم و با روش های مختلف میتونیم خونه رو نونوار کنیم . یکی از این روش ها روشن کردن منزل با آباژور هستش ! امروز میخواهیم در مورد خرید آباژور صجبت کنیم :

 1396\12\15

کادوی پیشنهادی برای کودکان

دنیای کودکان پر است از خیال و رنگ. خریدن کادو برای کودکان هم سخت است و هم آسان.امروز یک پیشنهاد جالب برای کودکان داریم.

 1396\11\24

کادو برای عشقم چی بخرم؟

بحث اینکه کادو خریدن برای خانم ها سخت تره یا آقایون مثل بحث مرغ و تخم مرغ هیچ وقت تمومی نداره! اما صرف نظر از اینکه طرفتون خانم هست یا آقا، مطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده که خریدن کادو براتون دردسر ساز شده باشه!

 1396\11\24

برای ولنتاین کادو چی بخریم و چی نخریم ؟

ولنتاین یا روز عشق بهانه ای برای کادو دادن به عشق هامون است . کادو خریدن برای این مناسبت باید با توجه به ویژگی های این روز انجام بشه تا تبدیل به یک فاجعه نشه و خوب برگزار بشه!

 1396\11\22

کلاهخودی برای شوالیه

در سرمای طاقت فرسای زمستان ، شوالیه بی امان در کمرکش کوه میتاخت . میدانست که بعد از آزاد کردن پرنسس از دست جادوگر پلشت ، پرنسس آنچه او منتظرش بود را به او خواهد بخشید و تسلیم او خواهد کرد ! کلاهخود دستدوز !

 1396\11\03

کادوهایی برای سیگاریها

سیگاری بودن-خوب یا بد- یه ویژگیه. این ویژگی میتونه زمان کادو خریدن لحاظ بشه و باعث خرید یک کادوی خوب برای این افراد بشه.

 1396\11\03

شربت خونگی یه کادوی دوستانه

دورهمی های دوستانه مملو از انرژی مثبت ، حرف های خودمونی و خوراکی های خوشمزه . اگر مثل من شکمو و بخور هستید پیشنهاد ایندفعه ام رو بخونید .

 1396\11\03

دیوارکوب های دستساز کمتر از 50 هزار تومان

قدیم تر ها بشقاب های تزیینی و دیواری خیلی مرسوم بودند . اما مدت ها بود که این بشقاب ها از دیوارها رخت بربسته بودند و جایشان خالی بود . امروز یکسری پیشنهاد بشقابی باحال براتون داریم .

 1396\11\03

خوشنویسی، معرق و مس

حروف و کلمات خوش تراش مسین، بر زمینه ای فیروزه ای مجموعه ای چشم نواز و دلپذیر را در قالب یک قاب ساده و زیبا پدیده آورده اند.

 1396\10\19

میوه خشک، کادوی سازمانی

در ادارات و سازمان ها کادوهای زیادی رد و بدل میشه که عموما بی ارزش اما گران هستند. تقویم و قاب های نه چندان جذاب و ... . اما چرا از این به بعد میوه خشک هدیه ندهیم. شیک و دلپذیر!

 1396\10\19

یک پیشنهاد لامپی زیر 40 تومان

لامپ های حبابی دارند کم کم تبدیل به نوستالژی دوران کودکی و نوجوانی می شوند.برند joly، هوشمندانه از این رویکرد نوستالژیک استفاده کرد!

 1396\10\19

تابلوهایی که جای دیگری پیدا نخواهید کرد!

خریدن تابلو به عنوان کادو همیشه ارزشمنده، اما اگر این تابلو اثر یک هنرمند تصویر ساز ایرانی باشه مطمئنا ارزشمند تره.

 1396\09\28

7 محصول برنجی زیر 60 هزار تومان

گاهی وقت ها لازمه که یک کادو ی کوچولو و با سلیقه بخری، برای خانم جوانی که بهش علاقه مندی. ما اینجا 7 پیشنهاد با کیفیت اما ارزون داریم.

 1396\09\28

هودی بخر! خیلی سرده!

تقریبا 3 ماه سرد پیش رو داریم. اگر تو فکر یک کادوی گرم و باحال هستی ما هودی های کاف رو پیشنهاد میکنیم.

 1396\09\28

هدیه های کم ریسک برای تولد خانم ها

خریدن کادو برای خانم ها کار مشکلی است. این خانم مادرمون، همسرمون، دوست یا همکار باشه فرقی نمی کنه. هدیه می تونه کابوس باشه. ما اینجا پیشنهاداتی داریم که می تونه این کابوس رو به یک کار رویایی و هیجان انگیز و موفق تبدیل کنه

 1396\09\21

گردنبندی برای تو، فقط برای تو!

کادو خیلی خوبه، اگه دست ساز باشه که عالیه اما اگر فقط برای تو ساخته شده باشده دیگه بی نظیر و فوق العاده است. میخوایم در مورد سفارش گردنبندهای سفارشی صحبت کنیم

 1396\09\13

یک کادوی شیشه ای

حتما تا بحال زیورآلات طلا و نقره و برنج داشتید یا استفاده کرده اید اما مطمئناً زیورآلات شیشه ای یا کمتر دیده اید یا اصلا تا بحال ندیده اید.

 1396\09\13

یک کادوی زنده!

وقتی اسم کادو یا هدیه می آد به چیزهای مختلفی فکر می کنیم مثل زیورآلات، کیف، کمربند و ... اما بهتره که خلاقتر باشیم. اینبار به شما یک کادوی زنده و امید بخش معرفی می کنیم

 1396\09\13

ساعت: کادویی هوشمندانه

خیلی از ما وقتی برای کسی به دنبال کادو میگردیم، دائما به چیزهایی خیلی شخصی فکر می کنیم.میخوایم امروز بهتون پیشنهاد بدیم که برای دوستانتون چه آقا یا خانم ساعت کادو ببرید.بله ساعت رومیزی!

 1396\06\23

چای با طعمی متفاوت!

چای، قهوه یا دمنوش نوشیدنی های معهود دور همی های ما ایرانی ها هستند. جدا از طعم و عطر نوشیدنی ظرف هایی که توش ریخته میشن هم اهمیت زیادی داره. اما سینی یه چیز دیگه است.

 1396\06\23

کوسن های تاثیرگذار

 همه ما تو خونه ها یا محل کارمون مبل داریم. احتمالا روش یکسری کوسن هم هست که شاید با خود مبل خریده باشیمشون !  امروز می خوایم با یه کار باحال جلوه جدیدی به مبل های خونه و دفتر بدیم.

 1396\06\17

چکونه یادداشت تشکر بنویسیم

پس از مهمانی اقوام و دوستان، وقتی به یاد زحمات و لطف آن ها می افتیم، متوجه می شویم که می توان با شیوه ارتباطی مختلف از آن ها قدر دانی کرد. اما وقت گذاشتن و نوشتن چند سطر به صورت دستنویس به مخاطب این پیام را می دهد که چقدر برایش ارزش قائل هستید. با این حال نوشتن همین چند سطر هم فوت و فن خودش را دارد، اینکه چه بنویسید، چطور تاثیرگذار بنویسید و بتوانید قدردانی خود را ابراز کنید از جمله نکاتی هستند که امروز بیان می شوند.

 1396\03\08

بازی رد و بدل کردن کادو

رد و بدل کردن کادو سرگرمی جالبی است! و هم کمک می کند  که از دردسر چه بخرم خلاص شوید. قیمت کادویی ها هم که رد و بدل می شوند بنابر نظر افراد گروه تعیین می شود.وقتی گروه مخصوص رد و بدل کردن کادو  مشخص شد می توانید دوباره روش های رد و بدل کردن کادوها با هم تصمیم بگیرید. برای ساده تر شدن تصمیم گیری شما، چند نمونه شیوه رد و بدل کردن کادو معرفی می شود

 1396\03\08

بهترین کادو برای عزیزان

همه ما آن قدر به اطرافیان کادو داده ایم که خودمان را استاد این کار می دانیم اما گاهی زمانش که می رسد نمی دانیم چه بخریم. در این مقاله سعی شده به انتخاب بهترین کادو برای عزیزترین افراد خانواده کمک شود

 1396\03\08

با این راهکارها بهترین کادو را بخرید

با کادویی که می دهید خاطره بسازید. برای بسته بندی کادو خلاقیت خرج کنید، عادی و معمولی کادو را بسته بندی نکنید. مطمئن شوید که با کادویی که می دهید خاطره خوبی از خودتان به جا می گذارید. مثلاً کادو را پنهان کنید و برای پیدا کردنش راهنما بگذارید. آن هم پیام های مرموز و معمایی.گاهی اوقات رسیدن به کادو هیجان انگیز تر از خود کادو می شود.

 1396\03\08

کادو، خوشحالی برای خانم ها و مسئولیت برای آقایان

وقتی خانم ها هدیه ای دریافت می کنند خیلی خوشحال می شوند و وقتی آقایان هدیه ای دریافت می کنند نسبت به کسی که به آن ها کادو داده حس تعهد و مسئولیت پیدا می کنند.

 1396\03\08

مهارت هایی برای بهتر کادو دادن

کادو دادن موضوعی مهم تر از تبادل شی هست در واقع روشی است برای ارتباط برقرار کردن و پیام دادن دریافت کننده کادو وقتی با صبر و حوصله کادو می خرید، قدم بزرگی برای شاد کردن طرف مقابل برداشتید.همه می توانند کادو های تاثیرگذار انتخاب کنند کافی است نگاه خلاقانه ای داشته باشید. به کمک مهارت هایی که در ادامه می آیند می توانید استاد انتخاب کادوی تاثیرگذار باشید.

 1396\03\08

موقع کادو دادن، به این نکته ها دقت کنید

وقتی می خواهیم به کسی کادو بدهیم دوست داریم چیزی که انتخاب می کنیم خاص، هنرمندانه و نشان دهنده عشق و علاقه ما باشد و درست لحظه ای که تصمیم به خرید می گیریم میبینیم که این انتخاب آن قدرها هم آسان نیست. مواردی که در ادامه می آیند به شما کمک می کنند تا راحت تر انتخاب کرده و کادو بخرید.

 1396\03\08

ایده هایی برای کادو دادن به دو ساله ها

بچه ها خیلی زود بزرگ می شوند این طور نیست؟ برای دو ساله ها انتخاب های زیادی به عنوان کادویی وجود دارد. چیزی که قدرت ذهنی آن ها را تقویت کند و یا مهارت های فردی شان را تقویت کند و یا مهارت های فردی شان را ارتقا دهد مثل اسباب بازی هایی که قطعه قطعه به هم متصل می شوند یا انواع سازهای موسیقی.

 1396\03\08

به نظر مردم چه کادوهایی ارزشمندتر هستند؟

خاطره سازترین کادویی که گرفته اید را مرور کنید. شما را خوشحال کرد یا ناراحت؟ امیدوارم که خوشحال شده باشید اما خب متاسفانه همیشه این طور نیست. گاهی خاطره سازترین کادو، بدترین کادویی است که گرفتید. مطالبی که در ادامه می خوانید حامل نظرسنجی از دوهزار فرد هجده تا شصت و پنج ساله است.

 1396\03\08

به کمک علم چگونه می توان کادو های بهتری انتخاب کرد

برای اکثر مردم این اتفاق رخ داده که کادو های ناخوشایندی دریافت کرده باشند. لباسی که اصلا مطابق سلیقه شان نیست یا کیک تولدی که ناخواسته دریافت کرده اند. اخیراً گروهی از محققین علم بازاریابی به بررسی این موضوع پرداخته اند که از چه چیزهایی به عنوان کادوی بد تلقی می شود.

 1396\03\08

A1.jpg

صنایع دستی

A2.jpg

خلاقانه ها

A4.jpg

اخبار و رویدادها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر