سیاست های زنانه در دوران نامزدی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

روش های ساده برای داشتن زندگی سرشار از عشق

در دوران نامزدی همه چیز تازه و هیجان انگیز است ، دوست دارید تمام وقت خود را در کنار نامزد خود بگذرانید و ممکن است در رفتارتان کمی سربه هوا باشید و محتاطانه عمل نکنید ، در دوران نامزدی بیشتر از هر موقع دیگری زیر ذره بین نامزد و خانواده آن هستید پس در همین دوران خودتان را در دل خانواده همسر خود جای کنید و به خودتان احترام بگذارید تا همسرتان هم یاد بگیرد به شما احترام بگذارد. در این مقاله سایت تالار پلاس مطالبی درباره ی سیاست های دوران نامزدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

در اولین برخورد ها حسابی توی چشمین!!

یادتون باشه دوران نامزدی و عقد ناخودآگاه خانواده نامزدتون بیشتر حواسشون به شما هست …یعنی رفتارهای شما، نحوه حرف زدنتون، نشست و برخواستتون بیشتر تو چشمشونه.

بنا به شرایط یه طوری رفتار کنین که تا آخرش احترامتون رو داشته باشن.

بالاخره در نظر بگیرین که شما یه عمر با این خانواده در ارتباط خواهی بود ، یه عمر عروسشون حساب میشین. نباید تو رفتارها و حرف هاتون بی گدار به آب بزنین. مناسب جمع و طوری که حسابی احترامتون حفظ بشه رفتار کنین.

یکی از نکته های مهمی که به آن میخواهیم اشاره کنیم درک نیازهای دو طرف است ، نیازهای زنها با مردها متفاوت است و در دوران نامزدی خود باید درک درست از نیازهای نامزدتان داشته باشید و فقط از دید زنانه و یا مردانه خود به نیازهای نامزد و یا همسر خود نگاه نکنید تا بتوانید سالها در کنار هم زندگی شاد و سرشار از عشق را تجربه کنید.

خانوم ها بدانند که نیازهای شش گانه مرد همین شش مورد است:

۱- اعتماد
۲- باور داشتن
۳-قدردانی
۴-تحسین
۵-تأیید
۶-تشویق

مردها بدانند که نیازهای شش گانه زن  همین شش مورد است:

۱-علاقه
۲-درک
۳-احترام
۴-عشق ورزی
۵-اعتبار
۶-اطمینان خاطر

بیاموزید که نیازهاى همدیگر را بشناسید و درصدد رفع آنها برآیید، تا زندگى استوارترى و پر انرژى ترى داشته باشید.

برای جذب کردن نامزدتان یک خانوم مهربان باشید!

مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند، زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد.
البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.
✍? مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند.
باز البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائم به دنبال مد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند. خانوم های ساده با ظرافت زنانه و زیبایی خود میتوانند به طور قطعی در دل نامزد خود جای بگیرند. عشوه گری و نازکردن برای مردها بسیار جذاب است البته در آن نباید زیاده روی کنید و تا حدی جذاب و دوست داشتنی است ، اگر بدانید که مردها چقد عشوه ی کلامی و بدنی را دوست دارند بجای تمرکز کردن روی خانوم خونه بودن و بشور بساب کردن ، روی عشوه گری کمی وقت میگذاشتید ، اگر کمی فکر کنیم حتما اطرافمان دیده ایم که برای مثال یک خانوم کدبانو همه چیز تمام و یک مادر مهربان و زحمتکش  رضایت زیادی از زندگی زناشویی خود در چندین سال زندگی کردن با همسر خود ندارد ، خانوم هایی که همیشه بوی قرمه سبزی میدهند و به خودشان نمیرسند برای مردها جذاب نمیشوند ، و حالا خانومی را میبینیم که بعد از چند سال زندگی هنوز هم زندگی زناشویی قوی و پایداری دارد و راضی و خوشحال است ، تنها فرق این خانوم با خانوم اولی در آن است که بلد است چطور رفتار کند ، در سالهای اولیه عشوه گری و ناز کردن بسیار بیشتر جواب میدهد و در سالهای بعد که رابطه عمیق تر شده است خانوم یک همسر کدبانو و خانه دار و البته هنوز هم زیبا و دوست داشتنی را ایفا میکند.

تالارهای پذیرایی

برای پیدا کردن یک تالار پذیرایی خوب و باغ تالار مجلل و شیک ممکن است زمان زیادی صرف کنید و شاید نتیجه ی مطلوبی هم نگیرید ، تالار پلاس  با قرار دادن بهترین تالارهای پذیرایی در تهران و بیشتر استان ها و محدوده ها با امکانات مورد نظر شما فراهم ساخته است ، شما میتوانید به راحتی وارد سایت تالار پلاس شوید و تالار مورد نظر خود را جست و جو کنید ، اطلاعات کامل تالار پذیرایی همراه با جدیدترین عکس های واقعی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

2,902 total views, 10 views today

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر