موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کتک زدن زنده به مرده در خواب

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 17:47

کک زدن چیست؟, در خواب کتک زدن, کیت بامشت, فرزندم گوشی من را چک میکند, تعبیر خواب سیلی زدن به مادر, کسب درآمد از اینترنت توتیشه زنی, کتک زدن دیگران, تعبیر خواب کتک زدن, تعبیر خواب کتک زدن مرده به

اگر در خواب ببینی کسی تو را با چوب کتک می‌زند، به این معنی است که به خاطر مرد منافق و دورویی دچار غم و ناراحتی می‌شوی.

تعبیر خواب کتک زدن مرده یا کتک خوردن از مرده. اسماعیل ابن اشعث در ابن باره میگوید : اگر درخواب ببینی که مرده تو را کتک زد ، تعبیرش این است که به مسافرت کاری میروی و سود فراوانی کسب میکنی .

تعبیر خواب کتک زدن مرده یا کتک خوردن از مرده. اسماعیل ابن اشعث در ابن باره میگوید : اگر درخواب ببینی که مرده تو را کتک زد ، تعبیرش این است که به مسافرت کاری میروی و سود فراوانی کسب میکنی . ویا اگر

اگر بنید که او مرده بود و او را می زدند، دلیل که او را در دین قوت بود و بعضی از معبران گویند: وامش گذارده شود. اگر بیند که مرده می زد و از آن زدن راضی بود، دلیل که حال آن مرده در آخرت نیک بود.

فرد مرده در خواب می تواند اشاره به افکار و عقایدی داشته باشد که مدت ها پیش و در زندگی بیداری کنار گذاشته اید.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر کسی که مرده است را در خواب ببینی که زنده شده است، یـعـنـی حال و روز او در آن جهان خوب می‌باشد (مخصوصاًً اینکه ببینی آن شخص خنده‌رو و گشاده‌رو می‌باشد).

اگر مال دار به مال. اگر بیند خواست کفن مرده بکند و مرده را در گور زنده دید، دلیل که آن مرده دیندار است. اگر بیند مرده را کفن کرد، دلیل که از خویشان مرده یکی را کفن کند.

اگر دید مرده زنده شد. دلیل که حالش نیکو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند. اگر زنده را مرده یند به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیکو دید و خرم، دلیل که کارش ساخته و دولتش زیاد شود.

تعبیر دیدن دعوا در خواب چیست؟ دعوا اگر به صورت جدال باشد در حرف ـ ج ـ کلمه جدال آمده است ولی اگر دعوا منحصر به عصبانیت و …. ابراز خشم و بگو مگو باشد تعبیر دیگری دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر