موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود فیلم عصبانی نیستم تلگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 01:54

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم از کاکو دانلود

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم ازکانال تلگرام

20148208_2_img_fix_700x700.jpeg

ژانر : اجتماعی ،خانوادگی ، عاشقانه

کیفیت :

حجم :

زمان : حدود ۱۳۰ دقیقه

زبان : فارسی

سال ساخت : ۱۳۹۲

سال انتشار : ۱۳۹۷

سازندهرضا درمیشیان

بازیگرانباران کوثری, نوید محمدزاده, رضا بهبودی, میثاق زارع, میلاد رحیمی, بهرام افشاری,امیررضا میرآقا, تینو صالحی, رضا کولغانی, وحید قاضی زاهدی, عباس جمالی, امین میری,مرجان قمری, سجاد تابش, احمد یاوری, پژمان کاشفی, محمد کارت, مینا کریمی جبلی, حامد شیخی, مهران میرزایی, اکبر لطیفی, سام رجبی, شیما بختیاری, کیارش خداشناس, مهدی رودافشانی, امید محمدزاده و جواد جوینده

پخش کننده : کاکو دانلود ( کانال تلگرام ) لینــــــــــــــک دانلود رایـــــــگان در کانال تلگــــــــــرام قرار خواهـــــــــد گرفت.

روایت نیمی از داستان :

داستان فیلم عصبانی نیستم در مورد یک جوان دانشجویی و باهوشی است که بنا به دلایلی از دانشگاه اخراج شده است که در پی نداریو بی پولی ومشکلاتی که جامعه در پیش روی پایش قرار میدهد میخواهد خود را کنترل کند و عصبانی نشود . ودر عین حال سعی دارد در میان این همه فقر و تنگ دستی دختر مورد علاقه اش را از دست ندهد.

شخصیت نوید محمد زاده در این فیلم نشان دهنده ی  جوانی ایده‌آل گرا و پر شور و هیجان است، با هزاران امید و آرزو پا به تهران گذاشته و بی وقفه این آرزوها را دنبال می‌کند، اما او مانند بسیاری از جوانان دیگر و البته در مقابل بسیاری دیگر از جوانان نمی‌تواند از ایده‌آل‌هایش بگذرد و حالا باید تاوان ایستادن پای این تفکرات را بدهد، نوید کتاب می‌خواند، او کتاب‌های شریعتی را بارها و بارها خوانده است، عاشق مصدق است و با نگاهی ساده می‌توان دید که او با تمام جوانان اطرافش فرق دارد.

شخصیت نوید لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و به دور او میچرخد و حتی می‌تواند صدای نوید را برای بیننده آشکار کند. صدایی که همواره در فکر نوید به او یادآوری می‌کند که عصبانی نیست، اما نوید عصبانی است، او نماینده تمام جوانانی است که عصبانی هستند، اما نمی‌خواهند که عصبانی باشند

1-2842-th3.jpg

96-09-c23-359.jpg

دانلود قانونی فیلم عصبانی نیستم 

کیفیت ۴۸۰p : مبلغ ( ۲۵۰۰ تومان )

کیفیت ۷۲۰p : مبلغ ( ۳۰۰۰ تومان )

کیفیت ۱۰۸۰p : مبلغ ( ۳۵۰۰ تومان )

کیفیت ۱۰۸۰p و HQ: مبلغ ( ۴۰۰۰ تومان )

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر