موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

راه های برگرداندن معشوق

راه های برگرداندن معشوق

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور، اگر از طریق جستجو در اینترنت برای راه های برگرداندن معشوق به این صفحه هدایت شدید قطعا شما جز اشخاصی هستید که به دلایلی در رابطه عاطفی خودشون دچار مشکل شدن و برای برگرداندن معشوق خود به دنبال بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور هستن.

images-26.jpgبهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

در شرایط فعلی اشخاص دچار سردگمی هایی هستند و از این رو با اطرافیان و دوستان خود مشورت می کنند تا بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور  بدست بی آورند اما چون افراد عادی دانش و علم کافی راجب بهترین راه های برگرداندن معشوق از راه دور  به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای مشاوره نیستند. همچنین سایت هایی که راجب همه چیز مطلب دارند و در چند مطلب هم به بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور پرداخته اند به هیچ عنوان منبع مناسبی برای بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور نخواهند بود از این رو بهتر است برای بدست آوردن بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور  از یک منبع علمی و تخصصی بهره ببرید سایت سربرگ تازه از سال 1393 در زمینه بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور  فعالیت می کند منبع آموزشی ما تکنیک های ان ال پی و قانون جذب است و تمام دستور عمل ها بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور بصورت کامل برپایه علم روانشناسی هستند در ادامه با ما باشید.

قبل از پرداختن به بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور یکی از نکات مهم مهارت های ارتباطی است که باید آموزش ببینید. اما مهم ترین این مهارت های ارتباطی در راه های برگرداندن معشوق  کنترل هوش هیجانی است، هوش هیجانی به توانایی کنترل هیجانات در لحظه های مختلف گفته می شود. برای استفاده بهینه از راه های برگرداندن معشوق خود به رابطه از دست رفته در هنگام اجرای مراحلی که در ادامه عرض می کنم باید هوش هیجانی بالایی داشته باشید. و به هیچ عنوان در مراحل راه های برگرداندن معشوق کنترل خود را ازدست ندهید و احساسی رفتار نکنید تا در راه های برگرداندن معشوق از راه دور موفق شوید.

آیا بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور که به ذهن ما میرسد درست است؟

غریزه به ما می گوید بهترین راه های برگرداندن معشوق از راه دور این است که به او بفهمانیم که چقدر او را دوست داریم، باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامشش خاطر شخص شود.

غریزه این باور را شکل می دهد که اگر برای او تلاش کنی اگر معشوق خود را مطلع کنیم که تا چه حدی عاشق او هستیم حتما معشوق ما به رابطه باز خواهد گشت.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام راه های برگرداندن معشوق صحیح نیستن و باعث نمی شوند ما مجدد به معشوق خود دست پیدا کنیم.

1.آیا قبلا یه معشوق خود نگفتید چقدر اورا دوست دارید؟

2.آیا پیش از این هر کاری که از دستتان برمی آمد برای معشوق خود نمی کردید؟

3.آیا شما در طول رابطه عاطفی با معشوق جوری نبودید که او بداند شما بسیار وابسته او هستید و بدون او سختی خواهید کشید؟

اگر با خود صادق باشید می بینید که تمام این کارها را برای معشوق خود انجام دادید و معشوق شما نیز از این موضوع اطلاع کامل دارد. حالا این سوال مطرح می شود اگر معشوقمان می داند که چقدر او را دوست داریم و زندگی برای ما بدون او سخت است چرا از من جدا شد و یا چرا برنمی گردد تا به این درد و رنج پایان دهد.

 راه های برگرداندن معشوق و غریزه

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق خود هستن و کثر افراد برای معشوق خود هر کاری می کنند حتی او را به خود ترجیح می دهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته ای که وجود دارد این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد، وقتی به دلایل مختلف یکی از طرفین رابطه دیگر احساس قبل را ندارند و این رابطه عاطفی آن احساس امنیت سابق را ندارد قطعا دیگر مثل قبل الویت اول طرف مقابل نخواهد بود. با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارن اما خود را فدای راحتی عشقشان نمی کنند بنابراین رابطه را ترک می کنند. شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشتاگر دوستم نداشت چرا با من بود. اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشق من هست. طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد. شما باید این دلیل را پیدا کنید و مشکل رابطه خود را ریشه یابی کنید.

im%D8%B3%DB%8C%D8%A8%D8%B3ages.jpg

بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

پس تا اینجا فهمیدیم که انجام کارها بصورت غریزی باعث برگرداندن معشوق نخواهد شد. تصمیم داریم در ادامه شما را باچند کار دیگر که نباید انجام بدید برگردانیم. این مقاله به شما کمک میکند که خطاها را با راه های برگرداندن معشوق از راه دور اشتباه نگیرید.

1.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه می کنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما می شود (پیام ها و تماس های بی پاسخ) دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو می شود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا می کند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش می دهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

2.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار می توانم او را برگردانم و قطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ می دهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است، اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می تواند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدای از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

3.در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید از نظرمان کار درستی باشد. با خود می گوید با این کار می توانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. به احتمال زیاد اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید، مانند ک غلام و برده عمل کردن باعث می شود استقلال شخصیتی خود را از دست بدهیم و نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمی کند بلکه از ما یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

4.ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق هستیم فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

5.نگرانی راجب اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق هست، شخصی که در یک رابطه است بعد از جدایی حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید بشود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا واکنشی خواهد بود و دوام زیادی نخواهد داشت، بعد از جدای خلاء هایی بوجود خواهد آمد اگر طرف شما برای پر کردن این خلاء های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه بشود نباید زیاد نگران باشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست!

6.تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته می بینید و التماس و اصرار بی فایده بوده با خود می گوید باید تهدیدش کنم تا برگردد تنها راه همین است، اما تنها اتفاقی که با این کار روی می دهد از بین رفتن اعتماد عشقتان به شماست.

7.توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

این اقدام ها شاید از نظر شما نتیجه بخش باشد اما من شما را به کمی تفکر روی این 6 عمل دعوت می کنم. احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید و کمی برسی کنید متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل می کرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر می کردید راه های برگرداندن معشوق از راه دور را پیدا کردید.

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است. انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین می رود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما می شود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر می شوید. انسان ها دوست دارن با اشخاص با ارزش باشن نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد.

in%D8%B7%D8%B7ex-300x145.jpg بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

بهترین راه های برگرداندن معشوق

به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش می کشد اگر اتفاقی رخ می دهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده می شوید. از دست دادن کنترل دقیقا برعکس راه های برگرداندن معشوق از راه دور است.

مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا می کند پس فاصله بگیرید.

همان گونه که شما خودتان هم خوب می دانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء میشود و انسان نبود آن را احساس می کند. پس هدف ما از قطع ارتباط چیست؟ ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء

ind%D8%B3%D8%B3%D8%B3ex.jpg بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور

راه های برگرداندن معشوق در مرحله بعد

بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه ایجاد کردن راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

افزایش اعتماد بنفس

افزایش امتیازات

ایجاد احساس عشق

کنجکاوی

ایجاد حساسیت

ایجاد حسادت

برای مهارت پیدا کردن در راه های برگرداندن معشوق از راه دور به چه چیزی نیاز داریم؟

برای رسیدن به هدف خود که راه های برگرداندن معشوق از راه دورر است باید مهارت هایی را که در آن مشکل داریم و مهارت هایی که نیاز به تقویت دارن را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

مهارت های ارتباطی

تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه

برنامه ریزی ناخود آگاه دیگران

نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم

ایجاد جذابیت برای طرف مقابل و سایرین

مهارت های مطیع کردن

مهارت های ایجاد بازخورد مناسب

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته می شوند، ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک می کند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم. ان ال پی تکنیک رفتار و بروز بهترین واکنش در شرایط مختلف است، با رعایت اصول ان ال پی می توانید بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور را استفاده کنید. نکته مهم برای موفقیت در راه های برگرداندن معشوق قطع ارتباط در شرایط منفی رابطه است، ادامه به اصرار و ارتباط نه تنها باعث نمی شود شما معشوقتان را برگردانید بلکه مانع بزرگی برای بهترین راه های برگرداندن عشقم از راه دور به رابطه خواهد بود.

برای آشنایی با ان ال پی و روش های ترمیم رابطه عاشقانه می تونید از طریق نرم افزار های تلگرام واتس آپ  به کارشناس سایت سربرگ تازه پیام ارسال کنید و سوالات خودتان را بصورت رایگان بپرسید.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

09129305020

مقالات مرتبط:                              ارتباط با ما

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق

صفحه اصلی

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

به این مقاله رای بدهید

[Total: 5 Average: 2.4]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر