موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ترمیم رابطه مقعدی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

سلام، دختری هستم 23 ساله. سه سال پیش با پسری آشنا شدم. باهاش رابطه مقعدی داشتم 10 بار شایدم کمتر دقیق یادم نیست بعد بخاطر مخالفت خانواده هامون از هم جدا شدیم تا این که بعد یه سال یک بار رابطه داشتیم. الان خیلی نگرانم خانوادم بفهمن و ببرن دکتر، تورو خدا کمکم کنید. راهی وجود داره که بشه چین های مقعد رو به حالت اول برگردوند؟ زندگیم شده فقط گریه حتی تصمیم به خودکشی گرفتم. برم پیش ماما میتونه دارو بده که چین ها درست شن؟

مددجوی عزیز، چون پرده بکارت شما سالم است جای نگرانی وجود ندارد و با 10 بار رابطه چین های مقعد کاملاً از بین نخواهد رفت. اگر دچار بی اختیاری مدفوع و بی اختیاری در دفع باد شکم شده باشید جای نگرانی وجود دارد. پس اصلا نگران نباشید و وسواس به خرج ندهید. نهایتاً بدون این که مشکل خود را به پزشک بگویید، به پزشک متخصص زنان یا ماما مراجعه نموده و اعلام کنید که می خواهید از وضعیت پرده خود مطلع شوید. آن ها شما را معاینه خواهند کرد و اگر اعلام کنند شما کاملاً سالم هستید اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی

شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۷۰۷۰۱۰۵۰

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،

از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «روابط» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 5 کاربر 4 از 5 می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر