موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دلاور در حل جدول

دلاور در حل جدول

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

دلاور

دلاور فردی با تجربه است که قادر است در درگیری و یا جنگ شرکت داشته باشد.

دلاور (فیلم)، فیلم پویانمایی و سه بعدی تولید پیکسار

دلاور همچنین ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

دلاور (آلبوم آشانتی)، آلبومی از هنرمند امریکایی آشانتی

دلاور (انگلیسی: Hero) فیلمی هندی در سبک رمانتیک به کارگردانی سوبهاش گای است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. از بازیگران آن می توان به جکی شروف و میناکشی سشادری اشاره کرد.

دلاور آلبومی از هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا آشانتی است که در ۴ مارس ۲۰۱۴ (۲۰۱۴-03-۰۴) منتشر شد.

«دلاور (آلبوم آشانتی)»

«I Got It»

دلاور فردی با تجربه است که قادر است در درگیری و یا جنگ شرکت داشته باشد.

دلاور (فیلم)، فیلم پویانمایی و سه بعدی تولید پیکسار

دلاور همچنین ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

دلاور (آلبوم آشانتی)، آلبومی از هنرمند امریکایی آشانتی

مختصات: ۳۹°۰۰′ شمالی ۷۵°۳۰′ غربی / ۳۹° شمالی ۷۵.۵° غربی / 39; -75.5

دلاوِر (به انگلیسی: Delaware) ایالتی است در شمال شرقی آمریکا و یکی از ایالت های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکا. پایتخت آن دوور و شهر مهم آن ویلمینگتن است.

دلاور (انگلیسی: Hero) فیلمی هندی در سبک رمانتیک به کارگردانی سوبهاش گای است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. از بازیگران آن می توان به جکی شروف و میناکشی سشادری اشاره کرد.

دلاور (انگلیسی: Dilawar؛ ۱۹۷۹ – ۱۰ دسامبر ۲۰۰۲(2002-12-10)) مشهور به دلاور یعقوبی، یک راننده تاکسی و کشاورز اهل افغانستان بود که به دست سربازان ارتش آمریکا در بازداشتگاه پروان، که یک بازداشت گاه اداری در افغانستان است، تا حد مرگ شکنجه شد. او در ۵ دسامبر ۲۰۰۲ به بازداشتگاه برده شده و ۵ روز بعد، مرده اعلام شد. مرگ او، پس از بررسی و تحقیقات در دادگاه شکنجه زندانیان بگرام، قتل اعلام شد. فیلم مستند برنده جایزه اسکار، تاکسی به سوی تاریکی، بر قتل او تمرکز دارد.

دلاور (به انگلیسی: Delaware) شهری در ایالت آیووا کشور ایالات متحده آمریکا است که جمعیت آن در سرشماری سال ۲۰۱۰ میلادی، ۱۵۹ نفر بوده است.

دلاور، انتاریو (به انگلیسی: دلاور، انتاریو) یک منطقهٔ مسکونی در کانادا است که در لندن، انتاریو واقع شده است. دلاور ۹۷٫۲۴ کیلومتر مربع مساحت و ۲٬۵۲۱ نفر جمعیت دارد.

دلاور ایماق (زاده ۱۳۴۲ ولسوالی نهرین بغلان) سیاستمدار افغانستان و نماینده مردم بغلان در دوره شانزدهم مجلس نمایندگان است. ایشان در مجلس شانزدهم نمایندگان افغانستان عضو کمیسیون امور داخلی می باشد.

دلاور (به انگلیسی: Dilawar) یک منطقهٔ مسکونی در پاکستان است که در پنجاب واقع شده است. دلاور ۲۰۷ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.

دلاور چیمه (به انگلیسی: Dilawar Cheema) یک منطقهٔ مسکونی در پاکستان است.

دلاور دوران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم باقری ساختهٔ سال ۱۳۴۷ است.

دلاور سرزمین های غرب کمدی سه پرده ای جان میلینگتون سینگ است که اولین بار رد ۱۹۰۷ در تئاتر ابی دوبلین به نمایش درآمد. داستان در میخانه ای در ساحل غربی ایرلند در اوایل سدهٔ بیست میلادی رخ می دهد. نمایشنامه مانند دیگر آثار سینگ به زبان غلیظ محلی ایرلندی نوشته شده است.

دلاور سیتی، دلاور (به انگلیسی: Delaware City, Delaware) یک شهر در ایالات متحده آمریکا است که در دلاویر واقع شده است.

۱۰ دلاور (به ژاپنی: ブレイブ・テン Bureibu Ten) یک سری مانگا ژاپنی نوشته کایری شیموتسوکی است که توسط انتشارات مدیا فکتوری از مارس ۲۰۰۷ تا دسامبر ۲۰۱۰ در ماهنامه کامیک فلپر به چاپ می رسید. دنبالهٔ این سری با عنوان ۱۰ دلاور اسپایرال (به ژاپنی: ブレイブ・テン・スパイラル Bureibu Ten Supairaru) که بیشتر با نام ۱۰ دلاور اس شناخته می شود، از ۱۵ ژوئن ۲۰۱۱ در ماهنامه کامیک جین در حال چاپ است. داستان درباره ماجراجویی افسانه ای ده مبارز دلاور که توسط جنگ سالار ژاپنی سانادا یوکیمورا، در سال ۱۶۰۰ و در اواسط جنگ های داخلی و آشوب های اجتماعی دوره سن گوکو گرد هم آمدند.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۱۲ قسمتی نیز توسط استودیو ساکیماکورا بر اساس نسخه مانگا (۱۰ دلاور اس) تهیه شده است، که از ژانویه تا مارس ۲۰۱۲ از شبکه توکیو ام ایکس پخش شد.

آدامز کراس رودز، دلاور (به انگلیسی: Adams Crossroads, Delaware) در ایالات متحده آمریکا است که در دلاویر واقع شده است.

آردن، دلاور (به انگلیسی: Arden, Delaware) یک عوارض جغرافیایی در ایالات متحده آمریکا است که در شهرستان نیو کستل، دلاویر واقع شده است.

آردنتاون، دلاور (به انگلیسی: Ardentown, Delaware) یک عوارض جغرافیایی در ایالات متحده آمریکا است که در شهرستان نیو کستل، دلاویر واقع شده است.

آردنکرافت، دلاور (به انگلیسی: Ardencroft, Delaware) یک شهرک در ایالات متحده آمریکا است که در شهرستان نیو کستل، دلاویر واقع شده است.

السمر، دلاور (به انگلیسی: Elsmere, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۶٬۱۳۱ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

الندال، دلاور (به انگلیسی: Ellendale, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۳۸۱ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

اودسا، دلاور (به انگلیسی: Odessa, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۳۶۴ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

اوشن ویو، دلاور (به انگلیسی: Ocean View, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۱٬۸۸۲ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بارکلی (به انگلیسی: Barkley) یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در دلاور واقع شده است. بارکلی ۱۲۸٫۰۲ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.

بتانی جنوبی، دلاور (به انگلیسی: South Bethany, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۴۴۹ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بتل، دلاور (به انگلیسی: Bethel, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۱۷۱ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بریج ویل، دلاور (به انگلیسی: Bridgeville, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۲٬۰۴۸ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بلادس، دلاور (به انگلیسی: Blades, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۱٬۲۴۱ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بلفونت، دلاور (به انگلیسی: Bellefonte, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۱٬۱۹۳ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

بورز، دلاور (به انگلیسی: Bowers, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۳۳۵ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

تاونسند، دلاور (به انگلیسی: Townsend, Delaware) یک سکونتگاه مسکونی در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۲٬۰۴۹ نفر است که در دلاویر واقع شده است.

تپه امامزاده دلاور مربوط به دوران های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان مانه و سملقان، روستای نجف واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۴۶ با شمارهٔ ثبت ۷۲۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

تپه دلاور مربوط به دوره اشکانیان است و در شهرستان بروجرد، بخش مرکزی، دهستان شیروان، ۱۲۰۰ متری شرق روستای گنجینه واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ با شمارهٔ ثبت ۱۸۳۶۰ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

جبی شاه دلاور (به انگلیسی: Jabbi Shah Dilawar) یک منطقهٔ مسکونی در پاکستان است که در ناحیه چکوال واقع شده است.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر