موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مرد متولد ارديبهشت چه زني را دوست دارد

مرد متولد ارديبهشت چه زني را دوست دارد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 20:54

  1. مجله تفریح و سرگرمی
  2. طالع بینی
  3. طالع بینی ماه تولد


xvmhi.jpg

یك مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد كه حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف كشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست كه خواهان زنی می باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است كه اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان كند . او می خواهد كه زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یك چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می كند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی كه مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی كه شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراكند،نظاره می كند. در این حالت او بسان كسی است كه بچه گربه ای كوچك و دوست داشتنی را كه با كلاف رنگارنگ پشم بازی كند و از حركات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای كه باید خوب بداند وقتی نخ كشیده شد، وقت آن است كه كلاف را رها كند و به صدای ارباب خود گوش دهد.

مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شكیبا تر از یك متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنكه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی كه دوستش دارد هر كاری ممكن است بكند مگر اینكه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حركاتی سر می زند كه انسان را به یاد دلقك های سیرك می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای كینه توزی و دوز و كلك چیدن ندارد اما یادتان نرود كه دلقك سیرك بعد از اتمام برنامه دیگر دلقك نیست.

برای آنكه دیگ بخار یك اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است كه وقتی به جوش آمد و تركید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممكن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و كوچكترین ابراز عشقی به وی نكند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می كند كه باید معقول و محتاط باشد . یك اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب كرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی كه ممكن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع كاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند كه تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است كه یك چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینكه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری كسب كند، از سوی دیگر به راحتی برای كسی كه از موانع نمی هراسد، احتمال كسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر