موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

پسرا از چه تیپی خوششون میاد

پسرا از چه تیپی خوششون میاد

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 شهریور 1398 ساعت 12:23

با توجه به سالها تجربه خودم در زمینه مشاوره، و اینکه جنس آقایون رو به خوبی می شناسم، پای دردل آنها نشستم، صحبت کردم و به آنها مشاوره دادم.

در این مقاله می خواهم در مورد ویژگی های دختران جذاب مطالبی را توضیح بدهم

پسرا از چه ارایشی خوششون میاد ؟ 

به این اتفاق که در یکی از مشاوره هایم رخ داد خوب توجه کنید:

رضا پسری ۲۵ ساله بود که تعریف می کرد: «من دختری را می پسندم که به ظاهر خود اهمیت دهد. اما از آرایش غلیظ و زننده به شدت متنفرم. سال گذشته با دختری آشنا شدم و می خواستم بعد از اتمام سربازی به خواستگاری او بروم اما حالا مردد شدم؟»

وقتی از او علت را جویا شدم گفت: «او بیش از حد به ظاهر خود توجه می کند. به او می گویم که من صورت طبیعی او را بیشتر دوست دارم یا حداقل کمی ملایم تر آرایش کند. اما او به خواسته من توجه نمی کند و می گوید: من اینگونه دوست دارم. گاهی هم مرا فردی که از دنیا عقب است، خطاب می کند.

زیبایی، آراستگی، تمیز و مرتب بودن برای من خیلی مهم است. من زنی با موهای ژولیده، لباس هایی نامرتب، صورتی خشک و بی روح را نمی پسندم، اما دوست ندارم همسر آینده ام مدام جلوی آینه باشد و تمام فکر و ذهنش ظاهرش باشد. افراط و تفریط در هر کاری اشتباه است.

من دوست دارم او به وضعیت ظاهری خود افتخار کند. این دختر فکر می کند می تواند با آرایش زیاد و پوشیدن لباس های گرانقیمت نظر مرا بیشتر به خود جلب کند اما واقعا اینگونه نیست.«

امیدوارم تا به اینجا منظور ما را فهمیده باشید: بله! توجه افراطی و بیش از اندازه به ظاهر، آرایش های زننده و غلیظ که چهره را مصنوعی نشان می دهد، کمک زیای به شما در ترغیب مرد دلخواهتان به ازدواج نمی کند.

پسرها از چه تیپ دخترایی خوششان می آید؟

بعد از این داستان فهمیدید که پسرا از چی دخترا بدشون میاد ؟ یک مرد اگر واقعا قصد ازدواج داشته باشد و خواهان شما باشد هیچگاه به خاطر اینکه فلان لباس گرانقیمت و فاخر را نمی پوشید، اهل آرایش زیاد نیستید و … شما را ترک نخواهد کرد. البته اگر مردی به این دلایل شما را ترک کرد خوشحال باشید چون او مرد زندگی نبوده است.

پسرها از چه تیپ دخترایی خوششان می آید؟

برای جذب پسر مورد علاقه تان از لحاظ ظاهری کافی است:

  • آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
  • لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
  • به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
  • خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

مردی ایده آلی که شما را به عنوان همسر آینده اش انتخاب کند و بخواهد یک عمر در کنارتان با آرامش و خوشی زندگی کند، آیا دوست دارد  ظاهر بسیار خوبی داشته باشید در حالی که خیلی از رفتارهای تان را نمی پسندد؟

مردان با چه دخترانی ازدواج میکنند

دختر خانم عزیز: بدون شک زیبایی مهم است، اما همه‌ چیز نیست. برای گذاشتن اولین تاثیر روی طرف ‌مقابل الزامی است، اما کافی نیست.

برای تاثیر گذاشتن روی مرد مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید که عدم توجه به این موارد مرد را نسبت به شما دلسرد و از ازدواج منصرف می کند.

بارها و بارها در مشاوره هایم دختر خانم ها از من می پرسند:

ما قبلا یک رابطه عاطفی داشتیم. اوایل همه چیز خوب بود و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما بعد از مدتی پسر سرد شد و رابطه را به هم زد مشکل چیست؟ من چکار باید بکنم؟

مشکل این دختر خانم ها این است: زمانی که با یک مرد رابطه دارند خیلی از موارد را رعایت نکردند و نمی دانند که مردان چه رفتارهایی را دوست ندارند در طرف مقابل خود ببینند.

شما دختر خانم عزیز که می خواهید با مرد دلخواهتان ازدواج کنید باید از اسرار مردان آگاه باشید و بدانید مردان چه زنانی را برای ازدواج انتخاب میکنند ، چه رفتارهایی را در یک دختر می پسندد و از چه چیزهایی بدشون میاد.

مردها از چه کلماتی خوششون میاد ؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که مردها از چه کلماتی خوششون میاد ؟ مردها بیشتر دوست دارند چه حرفهایی از زبان همسر آینده خود بشنوند تا به این اطمینان برسند که در کنار هیچ کس جز این دختر نمی توانند یک زندگی عاشقانه و صمیمی را تجربه کنند؟

شما باید یاد بگیرید دنیا را از نگاه مردان ببینید. پس بهتر هست مثل هر کاری دیگری در این راه آموزش ببینید.

شاید پیش خود بگویید مگر این چیزها هم نیاز به آموزش دارد؟

بله، شما باید روانشناسی پسرها را یاد بگیرید

باید بدانید پسرا از چی دخترا خوششون میاد و یا مردان چه زنانی را برای ازدواج انتخاب میکنند و یا پسرا از چطور دخترایی خوششون میاد ؟

نوع نگاهتان در برخورد با یک پسر چگونه باید باشد ؟

  • چه نوع لحن و کلماتی در ارتباط با مرد باید داشته باشید.
  • در دیدارهایتان طرف مقابل می خواهد بیشتر در مورد چه موضوعاتی با یکدیگر گفتگو کنید.
  • پسرا از چه دختری خوششون میاد ؟
  • چه رفتارهایی از سوی دختر خانم مرد را ترغیب به ازدواج می کند؟
  • چه رفتارهایی مرد را دلسرد و از ازدواج منصرف می کند؟

و … صدها نکته دیگر که هر کدام به تنهایی می تواند شما را دختری جذاب و دوست داشتنی نشان دهد.

موارد بسیاری هست که اگر آنها را بیاموزید می توانید پسری را عاشق و شیفته خود و او را به ازدواج ترغیب کنید.

یک پسر از چه دختری خوشش میاد ؟ نوع برخورد شما با طرف مقابل خیلی مهم است. اهمیت این مسئله به حدی است که در تصمیم گیری برای ادامه ارتباط و از همه مهم تر پیشقدم شدن او برای ازدواج بسیار به چشم می خورد.

شما خودتان را جای طرف مقابل بگذارید اگر رفتارهایی از او ببینید که نمی پسندید و خوشتان نمی آید آیا باز هم با او ازدواج می کنید؟

دختران جذاب چگونه رفتار می کنند ؟

یاسر مهدویان

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر