موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ملاقات با مرد مورد علاقه

ملاقات با مرد مورد علاقه

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

access_timeدی ۲۲, ۱۳۹۷

visibility 961 بازدید

%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B3%D8%B1-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85.jpg

قرار اول با مرد مورد علاقه یا خواستگار، یک ملاقات سرنوشت ساز است. اگر اولین قرار ملاقات با پسر موردعلاقه تان را در پیش دارید، مسلما نمیخواهید دیدار اول شما، دیدار آخر نیز باشد!  شما میخواهید جذاب، باهوش، صمیمی و در عین حال پخته به نظر برسید، تا در همان برخورد اول او را تحت تاثیر قرار داده و مجذوب کنید. به طوری که پسر ترغیب شود شما را بیشتر بشناسد و شانستان برای ملاقات های بعدی و حتی رساندن رابطه به ازدواج افزایش یابد. اما جذب مردان در برخورد اول تنها در صورتی امکان پذیر است که بدانید آقایان معمولا در اولین برخورد به چه چیزهایی توجه می کنند، آداب بیرون رفتن با پسر چیست و در جلسه اول آشنایی دختر چطور باید رفتار کند و چه باید بگوید تا پسر مورد نظر تحت تاثیر قرار گیرد. موضوعی که رادیو عشق در این مقاله به آن می پردازد.

راه جذب پسر مورد علاقه در اولین قرار ملاقات


اگر اولین ملاقات شما با پسر مورد نظر است و میخواهید یک ملاقات بی نقص و فوق العاده را رقم بزنید، به طوری که پسر را عاشق خودتان کنید ، گام های زیر را در پیش بگیرید:

تیپ ظاهری شیک و متناسب داشته باشید

با نشاط و شاداب باشید و برای اولین قرار ملاقات ، لباس مناسب بپوشید.حتی اگر برای صرف یک شام معمولی بیرون می روید، لباس زیبا بپوشید. از پوشیدن لباس های اسپرت خودداری کنید. موها و ناخن های خود را آراسته کنید. از لباسی استفاده کنید که متناسب با هیکل شما باشد و خیلی کوتاه یا تنگ نباشد. نباید بی ارزش و دست یافتنی به نظر برسید.اگر لباس های شما در هنگام ملاقات راحت نباشد نخواهید توانست بر طرف مقابل و بر گفتگویی که دارید متمرکز شوید. سعی کنید از شلوارهای جین خیلی تنگ استفاده نکنید.

باید تمیز و خوشبو باشید. عطر خوب می تواند حس مردان را حتی پس از ملاقات نیز حفظ کند . فقط نباید زیاده روی کنید و همچنین نباید از عطرهای تند استفاده کنید. آرایش ملایم داشته باشید و از رژلب  و خط چشم استفاده کنید. بیش از حد آرایش نکنید!

عزت نفس بالایی به نمایش بگذارید

به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید. اینکه به یک مرد نشان دهید که به خود اطمینان دارید و خود را باور دارید برای او جذاب است. البته ممکن است شما در اولین قرار ملاقات نتوانید احساس راحتی داشته باشید. با آن مواجه شوید، شما عصبی هستید و ممکن است دستان شما و زیربغلتان عرق کند اما اجازه ندهید که او این را ببیند. چگونه این کار را انجام دهید؟ خوب! از دئودورانت های قوی استفاده کنید و وانمود کنید که عرق نکریده اید. به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید حتی اگر در این لحظات واقعاً اینطور نباشید. مردان عاشق زنان با اعتماد به نفس و غیر متکبر هستند.

به عبارت دیگر، به پسر رویایی خود نشان دهید که به خود ایمان دارید. چگونه باید این کار را انجام دهید؟ خوب! با او در مورد رویاهای خود و این که دوست دارید آینده چگونه باشد صحبت کنید. فقط از رویاهای خود برای او حرف نزنید بلکه از برنامه هایی که برای رسیدن به این رویاها دارید نیز صحبت کنید. گام هایی که برای تحقق رویاهای خود برداشته اید را برای او توضیح دهید و از او نیز بخواهید که از رویاهایش و اقداماتی که برای تحقق آنها انجام داده است صحبت کند. بیشتر مردان عاشق زنان بلند پرواز و بابرنامه هستند.

به وی نشان دهید که بر خود کنترل داشته و نیازی به مراقبت و توجه ندارید. همچنین با به اشتراک گذاشتن مسائلی که شما را خاص نشان میدهد به وی نشان دهید که فردی منحصر بفرد هستید. این مسائل می تواند شامل استعدادها، تمایلات یا توانایی هایی نظیر نواختن یک آلت موسیقی، مشارکت در ورزش های تفریخی یا انجام کارهای داوطلبانه باشد.

صداقت داشته باشید و خودتان باشید

می دانیم که انجام این کار سخت تر از آن است که به نظر می رسد ولی شما می توانید آن را انجام دهید. صادق باشید، مشکل از آنجا شروع می شود که شما سعی میکنید خود را غیر از آنچه هستید نشان دهید.چرا؟ چون به احتمال زیاد وی دوست دارد شما را بشناسد. به جای آن، شما خودتان باشید و حتی اگر او شما را به خاطر آنچه که هستید دوست نداشته باشد، شاید هرگز آن رویا مطابق نظر شما اتفاق نیفتد. در این مواقع سر خود را بالا نگه داشته و به دنبال فردی بهتر باشید. خوب، چگونه می توانید در اولین جلسه ملاقات خودتان باشید؟

موضوعاتی را انتخاب کنید که هم برای شما و هم برای مرد رویاییتان جذاب باشد.آیا هر دوی شما به ورزش علافه دارید؟ آیا زمینه های کاری شما مشابه یکدیگر است؟ آیا هر دوی شما از یک نوع موسیقی، فیلم یا کتاب لذت می برید؟ بله؟ درباره این موارد که با هم اشتراک دارید صحبت کنید. اما در مورد خودتان و آن چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید صرفا برای این که او شما را بیشتر دوست داشته باشد دروغ نگویید. صداقت داشته باشید ، مرد رویایی شما از راستگویی شما متاثر نمی شود اما اگر بعدها متوجه شود که به او دروغ گفته اید ناراحت خواهد شد.

او را به چالش بکشید

همانطور که ذکر شد برای جذب کردن و تحت تاثیر قرار دادن پسر در قرار ملاقات اول، لازم نیست در همه چیز با او موافق باشید. پس نظر و سلیقه واقعی خودتان را بیان کنید و می توانید در این موارد با شوخی با هم بحث کنید. وی برای این کار احترام قائل می شود زیرا می داند که شما کسی نیستید که به خاطر او عقاید خود را تغییر دهید، مهم نیست که شما چقدر او را دوست داشته باشید .

مردان چالش و شوخی های شیطنت آمیز را دوست دارند پس فکر نکنید که باید با هر چیزی که او می گوید موافقت کنید. این کار نیز نشان می دهد که شما زنی هستید که عقاید خاص خود را دارید. فعال باشید و با وی بحث کنید. اگر در اولین ملاققات با یک پسر کمی طناز باشید و محترمانه و با حیا شوخی کنید می توانید بر وی تاثیر بگذارید. اکنون تمرین کنید. همیشه این به طور طبیعی اتفاق نمی افتد. اما، هر چه شما بیشتر تمرین کنید، با پسران بیشتری صحبت و شوخی کنید و در لحظه باشید در این موقعیت ها می توانید راحت تر باشید و لحظات خوبی ایجاد کرده و وی را تحت تاثیر قرار دهید.

با کمی دلبری، تمایلتان را به طرف مقابل نشان دهید

2-21.jpg

اگر می خواهید ملاقات های دیگری نیز داشته باشید باید قطعاً این تمایل خود را نشان دهید. پس زمانی که وی در این ملاقات در مورد عادات ، علایق ، ترجیحات و… با شما صحبت می کند به آنها توجه داشته باشید! و سوال بپرسید تا توضیحات بیشتری برای شما بدهد. به عبارت دیگر، ساکت ننیشیند و به وی نگاه کنید و همچنین خنده بیجا نکنید که نشانه عدم توجه شما باشد، کاری انجام دهید که نشان دهد شما هنوز آنجا هستید.

دلبری کردن نشان می دهد که شما تمایل دارید رابطه شما فراتر از دوستی معمولی برود. حالات بدن و حرکات وی را تکرار کنید. در هنگام سخن گفتن به سمت او متمایل شوید. ارتباط چشمی را با وی حفظ کنید، گاهی اوقات سر خود را تکان دهید و هر از چندگاهی لبخند بزنید. به علاوه، صحبت های او را قطع نکنید و اجازه بدهید که راحت در مورد شما صحبت کند. همچنین، افکار، عقاید، باورها، تمایلات، عادات و… خود را به او بگویید، تعادل مکالمه را حفظ کنید. علاوه بر این کمی هم دلبری کنید. از ملاقات، خردورزی، ویژگی های شخصییتی و شوخ طبعی او تعریف کنید و با لطافت با “تشکر کردن” تعاریف و تمجیدهای او را بپذیرید.

نشان دهید او را تنها به خاطر خودش میخواهید

هیچ کس دوست ندارد در قرار های ملاقات هدفی پنهانی وجود داشته باشد. اگر شما دیدید که پسری شما را فقط به خاطر روابط جنسی می خواهد و به گونه ای با شما صحبت می کند که شما این را حس می کنید باید این ارتباط را قطع کنید. مردان نیز عادت دارند که زنانی را ببینند که آنها را صرفا برای ازدواج یا حمایت های مالی و عاطفی می خواهند.

زمانی که شما صادقانه نشان می دهید که فقط به خاطر اشنایی آمده اید و چیزی فراتر از آن نمی خواهید، خودتان خواهید بود و از لحظات خود لذت می برید و یک پسر نیز متوجه آن خواهد شد. او می خواهد بداند که این زن با ارزش کیست؟ و چگونه در زندگی شخصی خود شاد است که چیزی از من نمی خواهد؟ او در لحظه شاد است و فشاری وارد نمی کند. او فقط می خواهد مرا بشناسد و همین باعث می شود که او از این ارزشمندی شما شگفت زده شده و بخواهد رابطه با شما را ادامه دهد.

حتی اگر او ذهن شما را مشغول کرده باشد، اگر نشان دهید که هنوز انتظار دارید او شایستگی های خود را به شما نشان دهد و شما هنوز این چیزها و کارها را به عنوان اموری عادی و خوشایند می بینید او به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.

 پیک خودتان را در قرارهای ملاقات حساب کنید

اینکه یک زن پیک و سهم خود را حساب کند از اهمیت زیادی برخوردار است. ارائه این پیشنهاد بسیار مهم است، چه پسر بخواهد سخاوتمندانه پیشنهاد شما را رد کند و چه بخواهد آن را قبول کند.این که شما بخواهید سهم خود را بپردازید حاوی یک پیام مهم است و آن این است که شما باور دارید که با او مساوی هستید. این بر مردان تاثیر زیادی دارد. هیچ کس دوست ندارد که مدیون باشد. درست است؟او تمایلی ندارد که مانند شما این احساس را داشته باشد که شما صرفا به خاطر این که یک زن هستید می خواهید این کار را انجام دهید. هیچ کس نمی خواهد در یک قرار ملاقات مدیون شود: این یک حس بد است. بنابراین حتما سهم خود را حساب کنید. نشان دهید که بر این باور هستید که در این موضوع با او برابر هستید و همچنین نشان دهید که می خواهید در پرداخت هزینه ها سهیم باشید و امیدوار باشید که او بدون هیچ مشکلی پیشنهاد شما را رد کند.

او را برای ملاقات بعدی ترغیب کنید

در نهایت، در پایان ملاقاتبه خیلی ماهرانه و ظریف به او بگویید که مایل به دیدار دوباره او هستید و علاقمند هستید که وی از شما بخواهد که دوباره با هم قرار بگذارید. شما می توانید بگویید که “امشب خیلی عالی بود و امیدوار هستید که دوباره او را ببینید”.

gf.png در یک کلام...

برای جذب پسر مورد علاقه در دیدار اول، لباس متناسب بپوشید، عطر بزنید و تیپ ظاهری شیکی داشته باشید. عزت نفس بالایی از خودتان به نمایش بگذارید، صداقت داشته باشید و خودتان باشید. برای جذاب بودن در صورت امکان کمی  او را به چالش بکشید. در عین حال با کمی دلبری، تمایلتان را به طرف مقابل نشان دهید و نشان دهید او را تنها به خاطر خودش میخواهید.

در پایان ملاقات آشنایی، پیشنهاد دهید که سهمتان را خودتان حساب کنید و در نهایت با اعلام رضایت از زمانی که ملاقات و زمانی که با هم گذراندید، او را برای ملاقات های بعدی ترغیب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر