موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کشته شدن عروس توسط مادر شوهر

کشته شدن عروس توسط مادر شوهر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

کد خبر: 82715190 (6236465)

';

$.ajax({ type: "Post", url: "/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend", data: "{data:'" + data + "', enterd: '" + enterd + "' , captcha:'" + captcha + "' }", contentType: "application/json; charset=utf-8", dataType: "json", success: function (msg) {

if (msg.d == "") { //alert('با موفقیت ارسال شد'); ResultText.innerHTML = "

با موفقیت ارسال شد

"+ divbody; } else { alert(msg.d); ResultText.innerHTML = oldhtml; } ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

}, error: function () { ResultText.innerHTML = "error"; } });

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(".popup").colorbox({ width: "350px", inline: true, href: "#ResultText" }); //var objLayer = document.getElementById(layer); //doPopup(objLayer,obj) }

ارسال به دوستان

شیراز - ایرنا - مادر شوهر فسایی که چندی پیش با ضربه‌های ساطور عروسش را به قتل رسانده بود با حکم دادگاه جنایی استان فارس به قصاص محکوم شد.

n82715190-71962245.jpg

بنا بر گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، این حکم در شعبه سوم دادگاه کیفری استان فارس صادر شده اما قابلیت فرجام خواهی دارد و متهم یا وکیل قانونی او طی 20 روز میتوانند درخواست تجدید نظر خواهی بدهند تا پرونده در شعبه تجدید نظر بررسی گردد.
دی ماه سال گذشته این قتل در شهرستان فسا رخ داد و اعضای بدن مقتول به بیماران نیازمند اهدا شده بود.تحقیقات در این پرونده از هفتم دی ماه سال گذشته و با انتقال زنی جوان به یکی از بیمارستان‌های شهرستان فسا در دستور کار مسوولان قضایی و انتظامی استان فارس قرار گرفت.
این زن 23 ساله به شدت مجروح شده بود و در آستانه مرگ قرار داشت و تلاش تیم پزشکان بیمارستان شهرستان فسا برای نجات جان این عروس 23 ساله ناکام ماند و این مصدوم به دلیل شدت صدمات به کما رفت.
بر اساس اعلام منابع محلی هنگام وقوع قتل همسر این زن در حال گذراندن دوره خدمت سربازی بوده است و و او و فرزند خردسالش در خانه پدرشوهرش زندگی می‌کردند و مادرشوهرش، او را به بیمارستان منتقل کرده بود.
با ورود پلیس و بررسی صحنه جرم آنها متوجه شدند، هیچ آثاری از ورود به زور و سرقت در محل دیده نمی‌شود و ضارب با زن جوان آشنایی داشته است. ماموران در بازرسی محل، یک ساطور پیدا کردند که تازه شسته شده بود.و به دلیل این که احتمال می‌دادند ضربه‌ها با آن ساطور وارد شده، به مادرشوهر زن جوان مشکوک شدند و او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند.
مادر شوهر متهم به قتل در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر اختلاف خانوادگی با عروسم درگیر شدم و با ساطور به بدنش ضربه زدم. بعد هم برای صحنه‌سازی به خانه همسایه رفتم. با این کار می‌خواستم وانمود کنم دزد به خانه آمده و عروسم را مجروح کرده است.
سرانجام مسئولان بیمارستان شهرستان فسا ، مرگ مغزی زن 23ساله را تائید کردند و با رضایت اولیای دم، اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.
با مرگ زن جوان مادرشوهر 60 ساله به اتهام قتل عمد روانه زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. سرانجام زن میانسال در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت و با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شد.
قضات شعبه سوم دادگاه کیفری استان فارس زن 60 ساله را به قصاص محکوم کردند. این رای به مدت 20 روز از سوی متهم یا وکیل او قابلیت تجدید نظر خواهی دارد .
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
6113/ 2027
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*

*

Refresh1.png

کد امنیتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر