بهترین راه ها برای برگرداندن عشقتان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 19 مرداد 1398 ساعت 10:06

 در این مقاله می خواهیم 5 راه حل علمی را معرفی کنیم که به شما کمک می کند عشق از دست رفته خود را به رابطه برگردانید، رابطه خود را ترمیم کنید، عشق از دست رفته خود را برگردانید، دوست پسر یا دختر هم جنس خود را به رابطه برگردانید، رابطه دوستی خود را هرچند معمولی بازگردانید، مرد یا زن مورد علاقه تان را برگردانید و به صورت کلی هر فردی را که می خواهید به خود جذب کنید.

وقتی یک فرد در یک رابطه با شکست مواجه میشود و عشق خود را از دست میدهد به دلیل فوران احساسات مرتکب اشتباهاتی می شود

احساسات به ما می گوید هر طور که شده باید عشق از دست رفته خودم را برگردانم، باعث می شود به دنبال برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه خود به رابطه باشید، می خواهید با تکالیف برگرداندن عشقمان آشنا بشید، از خود می پرسیم چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم؛ برای رسیدن به این هدف ممکن است یک سری از ارزش ها رو از دست داد و اهدافی رو زیر پا گذاشت.

وقتی تمام فکر شخص متمرکز روی بازگرداندن عشق از دست رفته باشد منطق را کنار گذاشته و بصورت احساسی به دنبال بازگش به رابطه  از دست رفته خواهید رفت. حتی ممکن است برای بازگشت عشق به رابطه به دنبال دعا برای عاشق کردن نیز بروید.

در تلاش برای بازگشت به رابطه به هر روشی اقدام خواهید کرد ولی به هدف خود که برگرداندن عشق از دست رفته است نخواهید رسید و در این راه اشتباهات بزرگی را بصورت مکرر تکرار خواهید کرد. ازجمله ی بزرگترین اشتباهات برای بازگشت به رابطه از دست رفته می توان به 5 خطای مرگبار اشاره کرد:


خطا اول: ارتباط های تلفنی بیش از حد برای برگرداندن عشق به رابطه


در رابطه خود دچار مشکل شده اید و عشقتان تصمیم به پایان دادن به رابطه را گرفته است. احساسات شما می گوید باید هر کاری کنم تا جلوی این اتفاق را بگیرم. تنها هدفتان در زندگی می شود ترمیم رابطه. برای بازگشت به رابطه دست به هر کاری می زنید پیش خود می گوید اگر مدام به او زنگ نزنم و پیام ندم او مرا فراموش می کند.

برای برگرداندن عشق به رابط خود روزی 100 بار با عشقتان تماس می گیرید پیام های طولانی می نویسید ولی هیچ یک از تماس ها یتان را پاسخ نمی دهد و بعد از ارسال ده ها پیام در جواب پیام های طولانی چند صفحه ای شما فقط یک کلمه پاسخ می دهد که این پاسخ هم نا امید کننده است و باز شما برای رسیدن به پاسخ سوال چگونه رابطه شکست خورده خود را ترمیم کنیم به تماس های مکرر و بی ثمر خود ادامه می دهید.
برقراری تماس های زیاد نه تنها نتیجه بخش نیست بلکه باعث ایجاد و تشدید سوءگیری تاکیدی  در ذهن طرف مقابلتان می شود و بیشتر این باور را در ایشان ایجاد می کند که تصمیم درستی گرفته است.


خطا دوم: با پای عشق خود افتادن و التماس کردن برای برگرداندن فرد مورد علاقه به رابطه             


احساسات شما فقط به دنبال راهی برای بازگشت به رابطه است، مهم نیست به چه صورت و به چه قیمتی فقط باید نتیجه کار بازگشت به رابطه باشد.

اگر التماس کردن نتیجه بخش بود هیچ وقت شخصی از عشقش جدا نمی شد. وقتی عشقتان شما را ترک کرده است آماده جدایی از شما می باشد و به خوبی می داند باید جلوی تلاش های شما برای بازگشت به رابطه ایستادگی کند.

دیگر برای عشقتان مهم نیست که شما التماس کنید اگر غیر از این بود رابطه را تمام نمی کرد. وقتی احساسات بر شما چیره شود به این فکر می کنید اگر او بداند که حال من خوب نیست و بدون او نمی توانم به زندگی ادامه بدم حتما باز می گردد و من می توان با این راه رابطه خود را ترمیم کنم، ولی وقتی شخصی رابطه ای را ترک می کند نمی توان با التماس کردن و گریه های مدام شخص را متقاعد به ماندن کرد با این کار فقط ضعف شخصیتی نشان می دهید. هیچ کس به سمت یک شخص ضعیف جذب نخواهد شد.


خطا سوم: سر تعظیم فرود آوردن برای ترمیم رابطه


با این تفکر که برای برگرداندن عشق به رابط باید تمام خواسته های اورا اجابت کنم تا بتوانم اورا دوباره بدست بیارم دست به هر کاری خواهید زد، همیشه در درسترس او خواهید بود گویا او ارباب هست و شما برده.
برای خوشحال کردن او به هر خواسته صحیح یا غلط او تن خواهید داد، گویا همانند یک برده اختیاری از خود ندارید و هرچه او بگوید همان خواهد شد.

هیچ کس به یک غلام یا برده احترام نخواهد گذاشت، واین خطرناک است زیرا هم شخصیت خود را در نظر عشقتان از دست خواهید داد و از دید او لیاقت همراه بودن را نخواهید داشت و همچنین خود را فراموش می کنید و دیگر به خواسته ها و آرزو ها و اهداف خود اهمیت نمی دهید و تنها چیز مهم آرزوی عشقتان و خواسته های ایشان می شود.بازگشت به رابطه تبدیل به مهم ترین نیاز شما می شود نیازی که هیچ وقت براورده نخواهد شد.


خطا چهارم: ابراز علاقه شدید و نشان دادن وابستگی برای برگرداندن رابطه شکست خورده


برای بازگشت به رابطه کاری نمانده که انجام ندهید، احساسات شما می گوید تنها راه برگرداندن عشق به رابط این است که به او بفهمانی چقدر اورا دوست دارید اگر متوجه این موضوع بشود که هیچ کسی در دنیا اندازه شما اورا دوست ندارد حتما بر می گردد، با فهمیدن این موضوع او نمی تواند شما را ترک کند.

اما کاملا در خطا هستید زیرا عشقتان از قبل می داند که چقدر شما دوستش دارید و دلیل جدایی برای ایشان ابراز احساسات نکردن شما نیست. با انجام این کار و اصرار به نشان دادن بیش از حد علاقه فقط این ذهنیت را در او ایجاد می کنید که بیشتر از قبل اسیر شما شده است و به ائ اجازه رهایی نمی دهید و اگر با شما بماند در عذاب خواهد بود.


خطا پنجم: ترس از ارتباط عشقتان با فرد دیگری و از دست دادن عشق تان برای همیشه


احساسات شما ذهنتان را نسبت به این موضوع تحریک می کند که اگر عشقتان با کس دیگری آشنا شود  دیگر بازگشت به رابطه ممکن نیست، تمام افکارتان دگیر ترس آشنایی او با شخص دیگری می شود اما بهتر است بدانید این موضوع انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیست.

وقتی یک شخص از یک رابطه خارج می شود تا مدت ها تحد تاثیر رابطه قبلی خود است و حداقل به 6 ماه زمان نیاز است تا بتواند وارد یک رابطه جدید بشود، روابطی که زودتر از این زمان شکل بگیرد روابط واکنشی نام دارد و دوام چندانی نیز ندارد.

 چرا این اتفاق زیاد هم بد نیست؟ زیرا عشقتان تا مدت ها درگیر رابطه قبلی خود با شماست و اگر با شخص دیگری وارد رابطه می شود به این دلیل است که اکنون بعد از جدایی از شما دچار کمبود های عاطفی شده است و برای پر کردن جای خالی شما وارد یک رابطه شده این گونه روابط پتانسیل جدی شدن را دارا نیستند زیرا افراد تحد تاثیر احساس ها و کمبود های که در رابطه قبلی خود داشتند سریع و بدون در نظر گرفتن معیار های درست انتخاب می کنند و این انتخاب دوامی نخواهد داشت.

خطا ششم: تهدید کردن مرد یا زن مورد علاقه تان

به دلیل این که شما خود را در خطر از دست دادن عشقتان می بینید بصورت غریزی تصمیم می گیرید هر طور که شده عشقتان را به رابطه برگردانید و برای بازگشت به رابطه  اورا تهدید می کنید که اگر یه رابطه ادامه ندهد دست به کار های ناخوشایندی می زنید مانند:

اگر مرا رها کنی خودم را می کشم:

احساسات به شما می گوید او از ترس مردن من هم که شده به رابطه با من ادامه می دهد. ولی این عمل نه تنها جدی گرفته نشده بلکه از شما در ذهن عشقتان یک فرد حقیر و ضعیف خواهد ساخت.

اگر با من ادامه ندهی آبروی تورا خواهم برد:

وقتی عشقتان چنین سخنانی را از شما بشنود بیشتر از قبل مطمن می شود که تصمیم درستی گرفته است و شما فرد قابل اطمینانی نیستید همچنین یک شخص خطرناک هستید که مشکلات روانی دارد
و از این قبیل تهدیات ...

حتی اگر موفق شوید این گونه عشقتان را برگردانید آیا این رابطه دوامی خواهد داشت؟

حال اگر در گذشته چنین خطاهایی را انجام داده اید چه باید کرد؟

احتمال این که تحت تاثیر احساسات از خود ضعف نشان داده باشید و برای برگرداندن عشق به رابط دست با این اشتباهات بزنید وجود دارد. ولی جای نگرانی نیست می توان اشتباهات را جبران کرد و از طریق روش های درست و علمی به هدفتان کا بازگشت به رابطه است برسید.


برای بازگش مرد یا زن مورد علاقه خود به رابطه می توانید 5 مرحله ساده را انجام دهید تا رابطه خود را ترمیم کنید.


1.عدم پیروی از احساسات و تکرار نکردن اشتباهات


2. قطع کاملا ارتباط ( پیام ندهید تماس نگیرید)


ادامه مقالات ...

ادامه ی این مقالات فقط برای افرادی ارسال می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد.

اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ بهاره فتاحی – عضو تیم روانشناسی شاهین زند در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) را گفته  سپس  مشکل خود را به صورت خلاصه ( با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

منبع: برگرفته از مطالب شاهین زند – محقق و پژوهشگر 

 بیشتر بخوانیم:

آیا واقعا عشق از دست رفته را میتوان بازگرداند؟

چگونه عشقم را فراموش کنم

برای فراموش کردن عشق خود وارد یک رابطه جدید نشوید

کلمات کلیدی: چگونه عشقم را برگردانم،چگونه عشقمان را برگردانیم،چگونه رابطه از دست رفته را برگردانیم،چگونه رابطه را برگردانم،ترمیم رابطه، ترمیم رابطه از دست رفته، چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم،چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم،چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم،برگرداندن عشق قبلی،برگرداندن دوست پسر،دینامیک های مرد و زن،چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،چگونه با دوست پسرم اشتی کنم،برگرداندن مرد به رابطه،برگرداندن زن به رابطه،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،راه های برگرداندن دوست پسر،دلایل عقب نشینی مردان،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،علت فاصله گرفتن مرد از زن،وقتی مرد فاصله میگیرد،چگونگی به چالش کشیدن مردان،راه های برگرداندن دوست پسر،دلیل فاصله گرفتن مرد از زن،وابستگی مرد به زن،فاصله گرفتن در رابطه،چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،راه های برگرداندن عشق از دست رفته،راههای برگرداندن یک رابطه،برگرداندن عشق سابق،راه های برگرداندن دوست دختر،برگرداندن مرد به رابطه،دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته،دینامیک های مرد و زن،چگونه عشقم را برگردانم،چگونه عشقمان را برگردانیم،چگونه رابطه از دست رفته را برگردانیم،چگونه رابطه را برگردانم،ترمیم رابطه، ترمیم رابطه از دست رفته، چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم،چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم،چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم،برگرداندن عشق قبلی،برگرداندن دوست پسر،دینامیک های مرد و زن،چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،چگونه با دوست پسرم اشتی کنم،برگرداندن مرد به رابطه،برگرداندن زن به رابطه،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،راه های برگرداندن دوست پسر،دلایل عقب نشینی مردان،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،علت فاصله گرفتن مرد از زن،وقتی مرد فاصله میگیرد،چگونگی به چالش کشیدن مردان،راه های برگرداندن دوست پسر،دلیل فاصله گرفتن مرد از زن،وابستگی مرد به زن،فاصله گرفتن در رابطه،چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،راه های برگرداندن عشق از دست رفته،راههای برگرداندن یک رابطه،برگرداندن عشق سابق،راه های برگرداندن دوست دختر،برگرداندن مرد به رابطه،دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته،دینامیک های مرد و زن،

وقتی یک فرد در یک رابطه با شکست مواجه میشود و عشق خود را از دست میدهد به دلیل فوران احساسات مرتکب اشتباهاتی می شود
احساسات به ما می گوید هر طور که شده باید عشق از دست رفته خودم را برگردانم، باعث می شود به دنبال برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه خود به رابطه باشید، می خواهید با تکالیف برگرداندن عشقمان آشنا بشید، از خود می پرسیم چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم؛ برای رسیدن به این هدف ممکن است یک سری از ارزش ها رو از دست داد و اهدافی رو زیر پا گذاشت.
وقتی تمام فکر شخص متمرکز روی بازگرداندن عشق از دست رفته باشد منطق را کنار گذاشته و بصورت احساسی به دنبال بازگش به رابطه  از دست رفته خواهید رفت. حتی ممکن است برای بازگشت عشق به رابطه به دنبال دعا برای عاشق کردن نیز بروید
در تلاش برای بازگشت به رابطه به هر روشی اقدام خواهید کرد ولی به هدف خود که برگرداندن عشق از دست رفته است نخواهید رسید و در این راه اشتباهات بزرگی را بصورت مکرر تکرار خواهید کرد. در این مقاله می خواهیم به این اشتباهات اشاره کنیم و توضیح دهیم چگونه با عدم انجام چنین اشتباهاتی و همچنین جبران این اشتباهات می توانید رابطه خود را ترمیم کنید، عشق از دست رفته خود را برگدانید، دوست پسر یا دختر هم جنس خود را به رابطه برگردانید، رابطه دوستی خود را هرچند معمولی بازگردانید و به صورت کلی هر فردی را که می خواهید به خود جذب کنید. ازجمله ی بزرگترین اشتباهات برای بازگشت به رابطه از دست رفته می توان با 5 خطای مرگبار اشاره کرد:

خطا اول: ارتباط های تلفنی بیش از حد برای برگرداندن عشق به رابطه


در رابطه خود دچار مشکل شده اید و عشقتان تصمیم به پایان دادن به رابطه را گرفته است. احساسات شما می گوید باید هر کاری کنم تا جلوی این اتفاق را بگیرم. تنها هدفتان در زندگی می شود ترمیم رابطه. برای بازگشت به رابطه دست به هر کاری می زنید پیش خود می گوید اگر مدام به او زنگ نزنم و پیام ندم او مرا فراموش می کند.
برای برگرداندن عشق به رابط خود روزی 100 بار با عشقتان تماس می گیرید پیام های طولانی می نویسید ولی هیچ یک از تماس ها یتان را پاسخ نمی دهد و بعد از ارسال ده ها پیام در جواب پیام های طولانی چند صفحه ای شما فقط یک کلمه پاسخ می دهد که این پاسخ هم نا امید کننده است و باز شما برای رسیدن به پاسخ سوال چگونه رابطه شکست خورده خود را ترمیم کنیم به تماس های مکرر و بی ثمر خود ادامه می دهید.
برقراری تماس های زیاد نه تنها نتیجه بخش نیست بلکه باعث ایجاد و تشدید سوءگیری تاکیدی  در ذهن طرف مقابلتان می شود و بیشتر این باور را در ایشان ایجاد می کند که تصمیم درستی گرفته است.

خطا دوم: با پای عشق خود افتادن و التماس کردن برای برگرداندن فرد مورد علاقه به رابطه             


احساسات شما فقط به دنبال راهی برای بازگشت به رابطه است، مهم نیست به چه صورت و به چه قیمتی فقط باید نتیجه کار بازگشت به رابطه باشد.
اگر التماس کردن نتیجه بخش بود هیچ وقت شخصی از عشقش جدا نمی شد. وقتی عشقتان شما را ترک کرده است آماده جدایی از شما می باشد و به خوبی می داند باید جلوی تلاش های شما برای بازگشت به رابطه ایستادگی کند.
دیگر برای عشقتان مهم نیست که شما التماس کنید اگر غیر از این بود رابطه را تمام نمی کرد. وقتی احساسات بر شما چیره شود به این فکر می کنید اگر او بداند که حال من خوب نیست و بدون او نمی توانم به زندگی ادامه بدم حتما باز می گردد و من می توان با این راه رابطه خود را ترمیم کنم، ولی وقتی شخصی رابطه ای را ترک می کند نمی توان با التماس کردن و گریه های مدام شخص را متقاعد به ماندن کرد با این کار فقط ضعف شخصیتی نشان می دهید. هیچ کس به سمت یک شخص ضعیف جذب نخواهد شد.


خطا سوم: سر تعظیم فرود آوردن برای ترمیم رابطه


با این تفکر که برای برگرداندن عشق به رابط باید تمام خواسته های اورا اجابت کنم تا بتوانم اورا دوباره بدست بیارم دست به هر کاری خواهید زد، همیشه در درسترس او خواهید بود گویا او ارباب هست و شما برده.
برای خوشحال کردن او به هر خواسته صحیح یا غلط او تن خواهید داد، گویا همانند یک برده اختیاری از خود ندارید و هرچه او بگوید همان خواهد شد. هیچ کس به یک غلام یا برده احترام نخواهد گذاشت، واین خطرناک است زیرا هم شخصیت خود را در نظر عشقتان از دست خواهید داد و از دید او لیاقت همراه بودن را نخواهید داشت و همچنین خود را فراموش می کنید و دیگر به خواسته ها و آرزو ها و اهداف خود اهمیت نمی دهید و تنها چیز مهم آرزوی عشقتان و خواسته های ایشان می شود.بازگشت به رابطه تبدیل به مهم ترین نیاز شما می شود نیازی که هیچ وقت براورده نخواهد شد.

خطا چهارم: ابراز علاقه شدید و نشان دادن وابستگی برای برگرداندن رابطه شکست خورده


برای بازگشت به رابطه کاری نمانده که انجام ندهید، احساسات شما می گوید تنها راه برگرداندن عشق به رابط این است که به او بفهمانی چقدر اورا دوست دارید اگر متوجه این موضوع بشود که هیچ کسی در دنیا اندازه شما اورا دوست ندارد حتما بر می گردد، با فهمیدن این موضوع او نمی تواند شما را ترک کند.
اما کاملا در خطا هستید زیرا عشقتان از قبل می داند که چقدر شما دوستش دارید و دلیل جدایی برای ایشان ابراز احساسات نکردن شما نیست. با انجام این کار و اصرار به نشان دادن بیش از حد علاقه فقط این ذهنیت را در او ایجاد می کنید که بیشتر از قبل اسیر شما شده است و به ائ اجازه رهایی نمی دهید و اگر با شما بماند در عذاب خواهد بود.


خطا پنجم: ترس از ارتباط عشقتان با فرد دیگری و از دست دادن عشق تان برای همیشه


احساسات شما ذهنتان را نسبت به این موضوع تحریک می کند که اگر عشقتان با کس دیگری آشنا شود  دیگر بازگشت به رابطه ممکن نیست، تمام افکارتان دگیر ترس آشنایی او با شخص دیگری می شود اما بهتر است بدانید این موضوع انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیست.
وقتی یک شخص از یک رابطه خارج می شود تا مدت ها تحد تاثیر رابطه قبلی خود است و حداقل به 6 ماه زمان نیاز است تا بتواند وارد یک رابطه جدید بشود، روابطی که زودتر از این زمان شکل بگیرد روابط واکنشی نام دارد و دوام چندانی نیز ندارد.
 
چرا این اتفاق زیاد هم بد نیست؟ زیرا عشقتان تا مدت ها درگیر رابطه قبلی خود با شماست و اگر با شخص دیگری وارد رابطه می شود به این دلیل است که اکنون بعد از جدایی از شما دچار کمبود های عاطفی شده است و برای پر کردن جای خالی شما وارد یک رابطه شده این گونه روابط پتانسیل جدی شدن را دارا نیستند زیرا افراد تحد تاثیر احساس ها و کمبود های که در رابطه قبلی خود داشتند سریع و بدون در نظر گرفتن معیار های درست انتخاب می کنند و این انتخاب دوامی نخواهد داشت.


خطا ششم: تهدید کردن مرد یا زن مورد علاقه تان
به دلیل این که شما خود را در خطر از دست دادن عشقتان می بینید بصورت غریزی تصمیم می گیرید هر طور که شده عشقتان را به رابطه برگردانید و برای بازگشت به رابطه  اورا تهدید می کنید که اگر یه رابطه ادامه ندهد دست به کار های ناخوشایندی می زنید مانند:
اگر مرا رها کنی خودم را می کشم:
احساسات به شما می گوید او از ترس مردن من هم که شده به رابطه با من ادامه می دهد. ولی این عمل نه تنها جدی گرفته نشده بلکه از شما در ذهن عشقتان یک فرد حقیر و ضعیف خواهد ساخت.
اگر با من ادامه ندهی آبروی تورا خواهم برد:
وقتی عشقتان چنین سخنانی را از شما بشنود بیشتر از قبل مطمن می شود که تصمیم درستی گرفته است و شما فرد قابل اطمینانی نیستید همچنین یک شخص خطرناک هستید که مشکلات روانی دارد
و از این قبیل تهدیات ...
حتی اگر موفق شوید این گونه عشقتان را برگردانید آیا این رابطه دوامی خواهد داشت؟

حال اگر در گذشته چنین خطاهایی را انجام داده اید چه باید کرد؟


احتمال این که تحد تاثیر احساسات از خود ضعف نشان داده باشید و برای برگرداندن عشق به رابط دست با این اشتباهات بزنید وجود دارد. ولی جای نگرانی نیست می توان اشتباهات را جبران کرد و از طریق روش های درست و علمی به هدفتان کا بازگشت به رابطه است برسید.


برای بازگش مرد یا زن مورد علاقه خود به رابطه می توانید 5 مرحله ساده را انجام دهید تا رابطه خود را ترمیم کنید.


1.
عدم پیروی از احساسات و تکرار نکردن اشتباهات
2.
قطع کاملا ارتباط ( پیام ندهید تماس نگیرید)
3.
پایان دادن به نمایش ضعف خود

 بیشتر بخوانیم:

آیا واقعا عشق از دست رفته را میتوان بازگرداند؟

چگونه عشقم را فراموش کنم

برای فراموش کردن عشق خود وارد یک رابطه جدید نشوید

کلمات کلیدی: چگونه عشقم را برگردانم،چگونه عشقمان را برگردانیم،چگونه رابطه از دست رفته را برگردانیم،چگونه رابطه را برگردانم،ترمیم رابطه، ترمیم رابطه از دست رفته، چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم،چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم،چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم،برگرداندن عشق قبلی،برگرداندن دوست پسر،دینامیک های مرد و زن،چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،چگونه با دوست پسرم اشتی کنم،برگرداندن مرد به رابطه،برگرداندن زن به رابطه،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،راه های برگرداندن دوست پسر،دلایل عقب نشینی مردان،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،علت فاصله گرفتن مرد از زن،وقتی مرد فاصله میگیرد،چگونگی به چالش کشیدن مردان،راه های برگرداندن دوست پسر،دلیل فاصله گرفتن مرد از زن،وابستگی مرد به زن،فاصله گرفتن در رابطه،چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،راه های برگرداندن عشق از دست رفته،راههای برگرداندن یک رابطه،برگرداندن عشق سابق،راه های برگرداندن دوست دختر،برگرداندن مرد به رابطه،دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته،دینامیک های مرد و زن،چگونه عشقم را برگردانم،چگونه عشقمان را برگردانیم،چگونه رابطه از دست رفته را برگردانیم،چگونه رابطه را برگردانم،ترمیم رابطه، ترمیم رابطه از دست رفته، چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم،چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم،چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم،برگرداندن عشق قبلی،برگرداندن دوست پسر،دینامیک های مرد و زن،چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،چگونه با دوست پسرم اشتی کنم،برگرداندن مرد به رابطه،برگرداندن زن به رابطه،چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم،راه های برگرداندن دوست پسر،دلایل عقب نشینی مردان،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،علت فاصله گرفتن مرد از زن،وقتی مرد فاصله میگیرد،چگونگی به چالش کشیدن مردان،راه های برگرداندن دوست پسر،دلیل فاصله گرفتن مرد از زن،وابستگی مرد به زن،فاصله گرفتن در رابطه،چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم،بهترین راه برای برگرداندن عشقم،راه های برگرداندن عشق از دست رفته،راههای برگرداندن یک رابطه،برگرداندن عشق سابق،راه های برگرداندن دوست دختر،برگرداندن مرد به رابطه،دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته،دینامیک های مرد و زن،

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون