موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

برقراری ارتباط با دختر

برقراری ارتباط با دختر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان برقراری ارتباط با دختر را مطالعه خواهید کرد.

photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7-%DB%B0%DB%B2-%DB%B2%DB%B5_%DB%B1%DB%B1-%DB%B1%DB%B5-%DB%B0%DB%B3-1-850x491.jpg

برقراری ارتباط با دختران

برقراری ارتباط با دختران

آیا برای‌تان پیش آمده است زمانی که برای اولین بار با دختری صحبت می‌کنید، لکنت زبان بگیرید، عرق کنید و یا همه چیز فراموش‌تان شود؟ یا حتی گاهی عدم برقراری ارتباط با دختران باعث خجالت و گوشه گیری‌تان شود؟ اگر شما نیز از این مشکل رنج می‌برید، نگران نباشید! شما مشکل خاصی ندارید. فقط مهارت‌های کافی را برای برقرار ارتباط بلد نیستید! شما به راحتی می‌توانید با بدست آوردن مهارت‌های لازم با هر دختری ارتباط برقرار کنید و روابط اجتماعی خود را افزایش دهید.

گاهی نیز پیش می‌آید که شما عاشق می‌شوید ولی در جلب توجه دختر مورد علاقه‌اتان به خود دچار مشکل می‌شوید. اصلا کار سختی نیست. در این مواقع فقط لازم است سعی کنید، به شیوه دوستانه و به صورت کاملا اتفاقی به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید. دخترها علاقه‌ی زیادی به تعریف کردن از آن‌ها دارند. صمیمانه و از ته دل از آن‌ها تعریف کنید. خواهید دید که چگونه رفتار آن‌ها با شما تغییر خواهد کرد. به همین سادگی!

به یاد داشته باشید که اولین برخورد نسبت به دختر مورد علاقه‌تان بسیار برای او مهم است و باعث می‌شود در همان برخورد نسبت به شما حس خوب و یا بد پیدا کند. در زیر مهارت‌هایی را برای شروع گفتگوی در اولین برخوردها آورده‌ایم. سعی کنید حتما آن‌ها از قبل تمرین کنید تا جزئی از خصوصیات اخلاقی شما شود و بتوانید در اولین برخورد بهترین تاثیر را روی طرف مقابلتان داشته باشید.

photo_2017-06-10_23-27-41-1024x683.jpgبرقراری ارتباط با دختران

نحوه برقراری ارتباط با دختران

بهتر است از همین ابتدا بگویم که اگر در انجام هر کدام از این کارها نتوانستید استادانه عمل کنید، نگران و نا امید نشوید. با تمرین و تکرار می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

نگاه او را به خود جلب کنید.

منظورم این نیست که به چشم‌های او زل بزنید. به دور و بر و دوردست‌ها نگاه کنید و وقتی به اندازه کافی زمان سپری شد، دوباره به او نگاه کنید.

در همه این مدت سعی کنید لبخند به لب داشته باشید. اگر او را از قبل می‌شناسید می‌توانید جلو رفته و به راحتی سلام کنید.

در غیر اینصورت بهتر است کمی صبر کنید تا کنجکاوی او نیز نسبت به شما تحریک شود و سپس جلو بروید و سلام کنید و با اعتماد به نفس بالا خود را معرفی کنید. البته نه اینکه زمانی زیادی را برای سلام کردن، صبر کنید، نه! اینگونه او فکر می کند شما او را نادیده گرفته‌اید و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند و اگر بعد از آن نیز بخواهید حتی سلام کنید و نظر او را نسبت به خودتان تغییر دهید ممکن است با شکست مواجه شوید.

خودتان را معرفی کنید.

شما می‌توانید جلو رفته سلام کرده و خودتان را معرفی کنید و یا اینکه ابتدا در مورد یک موضوع مشترک شروع به صحبت کنید و بعد اقدام به معرفی خود نمایید. سپس بخواهید تا او نیز خود معرفی کند. اگر از قبل نام او را می‌دانید پس در هنگام صحبت کردن چند بار او را به اسم صدا کنید. اینگونه او شما را علاقه مند به صحبت با خود می‌بیند و سعی می‌کند در هنگام جواب دادن با وسواس و دقت بیشتری عمل کند. البته فقط یک یا دو بار استفاده از نام او به هنگام گفتگو کافی است.

photo_2017-06-10_23-31-20-1024x683.jpgبرقراری ارتباط با دختران

خودتان باشید.

فقط خودتان باشید. همین! خشک نباشید. خود واقعی‌تان را نشان دهید و بگذارید دختر مقابل‌تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر پسر شوخ طبع و خنده‌رویی هستید، پس از همین خصلت خود استفاده کنید و او را بخندانید.

اگر هم آدم جدی هستید، لازم نیست خود را شوخ طبع نشان دهید، بجای آن می‌توانید در مورد موضوعات جالب و معنی دار با او صحبت کنید.

اینگونه بهتر می‌توانید شخصیت یکدیگر را بشناسید. البته وقتی می‌گوییم خودتان باشید، لازم نیست همه اسرار زندگی و شخصیت خود را در همان گفتگوهای ابتدایی به او نشان دهید. فقط در مورد مواردی که فکر می‌کنید می‌تواند برای او جالب باشد با او صحبت کنید.

لبخند بزنید.

لبخند زدن می‌تواند معجزه بیافریند. شما با لبخند این حس را در او تلقین می‌کنید که از گفتگو با او لذت می‌برید و او نیز احساس راحتی می‌کند و می‌تواند به صحبت‌هایش با شما ادامه دهد. فقط یک لبخند طبیعی داشته باشید و اگر او چیز خنده‌داری تعریف کرد، بخندید.

از مسائل شخصی دور بمانید.

هیچ گاه در اوایل یک رابطه در مورد مسائل تنش‌زا صحبت نکنید. از صحبت در مورد عزیزانی که فوت کرده‌اند، حوادث ناگواری که او را اذیت می‌کند و هر آنچه که باعث ناراحتی او شود دوری کنید. به موضوعاتی بی ضرر و آسان روی بیاورید. قرار نیست در همین چند گفتگو همدیگر را بخوبی بشناسید. در مورد موسیقی‌های مورد علاقه‌تان، سرگرمی‌های روزانه خود و از همین قبیل موضوع‌ها انتخاب و در مورد آن صحبت کنید. البته منظور من صحبت در مورد موضوع‌های تکراری و خسته‌کننده مثل آب و هوا نیست. سعی کنید با طرح موضوع‌های جالب در نظر او فردی خلاق و جذاب بنظر برسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر