موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

جملات ابراز علاقه غیر مستقیم

جملات ابراز علاقه غیر مستقیم

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

در این مقاله اختصاصی که سعی داریم روش ها و راه های ابراز علاقه به خانم ها را بررسی کنیم.

قبل از شروع به خواندن مطلب این نکته را یاداوری میکنیم شما که در جستجوی این مطلب هستید حتما سوژه مورد نظر را در ذهن دارید و مدتی از آشنایی شما گذشته و حالا قصد دارید به صورت غیر مستقیم علاقه خود را ابراز کنید. ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر خانم ها چند مرحله اصلی دارد

نوعی ابراز علاقه که در نهایت به جمله “فکر میکنم از من خوشش اومده” از جانب دختر ختم شود !

telegram-chanel.gif

کاربرد این نوع ابراز علاقه برای پسرهایی که شاید داشتن غرور به اون ها اجازه نده تحمل شدین جواب منفی را داشته باشند خیلی زیاده

قدم اول – شرم و حیا

ما فرض میکنیم شما اون خانم رو کاملا میشناسید و بالعکس . بنابر این تا بحال هر چقدر که در توان داشتید خودتون رو پسر خوب و با شرم و حیایی نشون دادید که الان دیگه وقت ابراز علاقه غیر مستقیم به اون خانم باشه ! پس لازمه خجالت رو کنار بزارید . هر چقدر خجالتی بودید کافیه  و یا بهتر اگر خجالتی نبودید که الان وقتشه تا اقدام کنید.

smile.jpg

قدم دوم – صحبت کردن

لابد تا الان موضوعات مورد علاقه اون رو شناسایی کردید و میدونید از چه صحبت هایی خوشش میاد و اگر نمیدونید هنوز واسه ابراز علاقه زوده! اگر میدونید با روش های خوب خودتون اون مباحث رو پیش بکشید. می تونه روش های صحبت کردن خلاقانه هم باشه مثلا پیشنهاد فیلمی که با توجه به موضوع داستان جزو بحث های مورد علاقه اون خانم هستش و بعد فیلم قطعا شما کلی صحبت دارید و می تونید نظراتش رو بشنوید. دقت کنید نکته مهم اینجاست که فراموش نکنید خانم ها دوست دارن گوش شنوا داشته باشن . پس بیشتر گوش کنید تا صحبت !

speak.jpg

قدم سوم- زل زدن

حتما یاد گرفتید که به چشمای خانم ها خیره نشید و این مورد رو همیشه به خوبی رعایت می کنید . رعایت این نکته استثتاء هم داره و یکیش زل زدن به چشمان کسی هستش که دوستش دارید حالا می خواد مادر یا خواهرتون باشه که دوستش دارید یا همسرتون و یا اینکه کسی که در آینده قرار بر اینه که بیشتر دوستش داشته باشید.

پس خجالت رو کنار بزارین و برای ابراز علاقه غیر مستقیم به چشماش خیره بشید البته موقع صحبت کردن و نه زل زدن بی دلیل !

look.jpg

قدم چهارم – تمایل بدن و کج کردن سر

موقع صحبت کردن کمی سرتون رو کج کنید و بدنتون رو به سمت سوژه مورد نظر تمایل بدید . خوب تمرین کنید چون باید شیک باشید و نه شبیه خل و چل ها ! شیب دادن به سر و بدن از شما مجسمه از یک عاشق میسازد.

body.jpg

قدم پنجم- دادن هدیه

از شعار فروشگاه کادویی زیباباکس استفاده کنید. بی بهانه خوشحالش کن …  دادن هدیه بدون بهونه می تونه شما رو متفاوت تر از بقیه نشون بده . از فرصت استفاده کنید و صبر نکنید تا هدیه شما بین هدایای افراد دیگه تو روز تولدش گن بشه . همین امروز کادو بدید بهش و زمینه ساز آینده بشید.

gift.jpg

راه های ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر خانم ها

راه های ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر خانم ها در این مقاله اختصاصی که سعی داریم روش ها و راه های ابراز علاقه به خانم ها را بررسی کنیم. قبل از شروع به خواندن مطلب این نکته را یاداوری میکنیم شما که در جستجوی این مطلب هستید حتما سوژه مورد نظر را در ذهن دارید و مدتی از …

امتیاز کاربر: 3.07 ( 9 رای) 0

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر