موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

سابلیمینال رایگان ثروت فارسی

سابلیمینال رایگان ثروت فارسی

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 00:34

 آیا شما با سابلیمینال ثروت یا هیپنوتراپی ثروت آشنا هستید؟ با  دانلود فایل سابلیمینال ثروت  و گوش دادن به آن سرعت موفقیت تان را می توانید افزایش دهید. برای دانلود رایگان موسیقی سابلیمینال جذب ثروت به قسمت دانلود های رایگان سایت بروید و فایل فراوانی در همه جنبه های زندگی را دانلود کنید. آن فایل یک سابلیمینال ثروت رایگان است که دوستانی که استفاده کرده اند شاهد تغیرات مثبت در زندگیشان بوده اند.

آیا می‌دانستید در تمام فعالیت‌های مربوط به مغز شما، اصلاح الگوهای ضمیر ناخودآگاه بیشترین تأثیر را در موفقیت تان دارد؟

هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم، ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخوداگاه و ایجاد الگوهای ذهنی قدرتمند برای تحقق اهداف و آرزوهای شماست!

با فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان، بدون تلاش فیزیکی زیاد، سرعت رشد تغییرات مثبت تان را چند برابر افزایش دهید!

استفاده از فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان را شروع کنید و از نتایج متحیر کننده آن لذت ببرید!

برای دانلود رایگان سابلیمینال مسیج روی عکس های زیر کلیک کنید.

%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%85%D8%BA%D8%B2%DB%8C-%D8%B0%D9%87%D9%86-45.jpg


هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان چیست و چگونه عمل می کند؟

با قاطعیت تمام می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید.

شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش خود هیپنوتیزم پنهان است که به نوعی هیپنوتراپی محسوب می شود. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی بیان می شود که با استفاده از هیپنوتراپی از طریق ضمیر ناخودآگاه شما جذب می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند و در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

برای استفاده از فایل های صوتی خود هیپنوتیزم پنهان باید به این نکته توجه داشت که تکرار آن سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه ریزی می شود و در نتیجه واقعیت های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

 برای آشنایی بیشتر با سابلیمینال مسیج روی عکس زیر کلیک کنید.

%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AC-60.jpg


گوش کردن به فایل صوتی هیپنوتراپی پنهان مغناطیس پول و ثروت نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:

تبدیل شدن به یک مغناطیس پول با این فایل سابلیمینال ثروت

آموزش دادن به مغز برای ساختن افکار سازنده در مورد پول با این فایل سابلیمینال ثروت

احساس شایسته بودن و داشتن لیاقت برای دریافت پول با این فایل سابلیمینال ثروت

همراهی در انرژی پول و جذب راحت آن با این فایل سابلیمینال ثروت

دیدن خودتان به عنوان قسمتی از پول با این فایل سابلیمینال ثروت

جذب موقعیت ها و افراد برای کسب پول بیشتر با این فایل سابلیمینال ثروت

جذب فرصت های پولساز و ایده های ثروتساز با این فایل سابلیمینال ثروت

زندگی همانند افراد موفق با این فایل سابلیمینال ثروت

داشتن درآمد از منابع مختلف با این فایل سابلیمینال ثروت

جذب روزانه پول با این فایل سابلیمینال ثروت

وارد شدن پول به زندگی با این فایل سابلیمینال ثروت

احاطه شدن با افراد موفق با این فایل سابلیمینال ثروت

درآمد در حال رشد با این فایل سابلیمینال ثروت

دریافت انرژی فراوانی با این فایل سابلیمینال ثروت

خارج شدن ترسها با این فایل سابلیمینال ثروت

ایمان به توانایی های خود با این فایل سابلیمینال ثروت

برای مشاهده مقالات موفقیت مالی روی عکس کلیک کنید

141.jpg

  برای شنیدن قسمتی از این فایل صوتی کلیک کنید


برای مشاهده فایل های سابلیمینال جذب ثروت روی عکس کلیک کنید

-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%BE%D9%86%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA-e1476558435676.jpg

با فایل صوتی مغناطیس پول و ثروت به انرژی فروانی پول برسید!

هیپنوتیزم پنهان مغناطیس پول و ثروت، به شما کمک خواهد کرد که به سطح بالایی از ارتعاشات پول و انرژی فراوانی برسید. اگر شما برای بدست آوردن پول،ثروت و رفاه سختی زیادی را متحمل می شوید به این دلیل است که شما در ضمیر ناخودآگاهتان ترس و باورهای منفی زیادی دارید که با اهداف شما در تضاد است و تمرکز شما را روی عدم فراوانی قرار میدهد. بنابراین شما بیشترو بیشتر از آن چیزی که نمی خواهید جذب میکنید و باورهای منفی شما را بیشتر و بیشتر تقویت میشود.


پاسخ به سئوالات متداول درباره فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم

۱- اگر از طریق سایت نتوانم این محصول را خریداری کنم چکار کنم؟

اگر امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت را ندارید، می‌توانید مبلغ محصول را به شماره کارت ۱۲۴۹-۰۰۰۴-۱۰۱۱-۵۸۹۲ (بانک سپه به نام مرتضی الهی) واریز کنید و سپس با شماره‌های دفتر (۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱) تماس بگیرید و واریزی خودتان را اعلام کنید.

۲- چگونه می‌توانم فایل‌های محصولی را که خریده‌ام دانلود کنم؟

به محض تکمیل خرید لینک دانلود این محصول به ایمیل شما ارسال می‌شود. همچنین بلافاصله لینک‌ دانلود در پروفایلتان قرار داده می‌شود.

برای دسترسی به لینک‌های دانلود، منوی پروفایل (منوی بالای سایت، سمت چپ) را انتخاب و وارد قسمت سفارشات شوید و محصول خریداری شده را انتخاب کنید تا لینک‌های دانلود به شما نشان داده شود. سپس با کلیک بر روی لینک‌ها، فایل‌ها را دانلود نمایید.

شما می‌توانید به دفعات این فایل‌ها را از پروفایل خود دانلود نمایید اما توصیه ما این است که یکبار فایل‌های محصول خریداری شده را دانلود کنید و در جای مطمئنی ذخیره نمایید تا اگر در آینده این محصول از سایت برداشته شد به مشکلی بر نخورید.

۳- عبارتهای تاکیدی پنهان چه چیزی هستند و چگونه کار می کنند؟

عبارتهای تاکیدی پنهان بخشی از ساختار فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم  هستند که میتوانند از منطق و خودآگاه شما بدون مقاومت رد میشوند و مستقیم به ضمیر ناخوداگاه میرسند. فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پیشنهادات یا دستوراتی هستند که با تکنولوژی منحصر به فرد در یک فرکانس پایین ضبط شده اند تا گوش شما آنها را در سطح هوشیاری دریافت کند و حتی اگر مغزتان بطور آگاهانه نتواند آنها را بشود یا درک کند ضمیر ناخودآگاه شما آنها را به خوبی میشنود و در زمان مناسب از آنها به عنون الگوها و باورهای جدید استفاده می کند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع، مقالات ضمیر ناخودآگاه را مطالعه نمایید.

۴- هنگام گوش دادن به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان چه چیزی را باید بشنوم؟

فایل عبارتهای تاکیدی پنهان شامل موزیک های آرامش بخش و بعضاً صدای طبیعت است . گاهی اوقات با استفاده از فناوری های پیشرفته صوتی، عبارت های تأکیدی در لایه های مختلف به فایل های صوتی اضافه می شود و شاید شما بطور واضح هیچ پیامی را نتوانید در آن بشنوید. این مخفی بودن بخاطر فناوری پیشرفته تولید امواج مغزی است که با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و فرکانس آن فقط برای ضمیر ناخودآگاه قابل تشخیص است. اصلا نیاز نیست که بصورت آگاهانه متوجه چیزی شوید، شما فقط به موزیک گوش دهید.

۵- چگونه میتوانم بفهمم که فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان برای من کار میکند یا نه؟

در یک زمان کوتاه شما میتوانید تغییرات قابل توجهی را در احساسات و واقعیت های خود تشخیص دهید. شما میتوانید تجربه های مثبت بیشتری را در روال زندگی و موقعیت ها احساس کنید. الگوهای فکری شما اتوماتیک با باورهای که در خدمت شما و اهدافتان باشد جایگزین میشود. البته پیام های پنهان یک قرص جادویی نیست و موفقیت این جلسات به خواسته شما ربط دارد و اینکه چقدر شما عمیقا میخواهید به هدفتان برسید. پشتکار و زمانی که شما برای گوش دادن به آنها اختصاص میدهید و تمرکز بسیار مهم است.

۶- چگونه میتوانم به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش کنم؟

دستورالعمل استفاده از این فایل های صوتی به طور کامل در همین صفحه بیان شده است. لطفا برای نتیجه گیری بهتر با دقت به دستورالعمل داده شده توجه نمایید.البته خیلی بهتر است هنگامی که میخواهید به این فایل های صوتی گوش دهید در یک محل راحت بنشینید یا دراز بکشید و عضلات خود را شل کنید و چند نفس عمیق بکشید و روی ذهن و هدفی که میخواهید به آن برسید تمرکز کنید.

همچنین شما میتوانید از تکنیک های تجسم خلاق و دیگر روشهای برنامه نویسی ضمیر ناخوداگاه توضیح داده شده است استفاده کنید. البته استفاده از این تکنیک ضروری نیست اما میتواند تاثیر این فایل های صوتی را افزایش دهد.

۷- آیا برای گوش دادن به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان استفاده از هدفون ضروری است؟

فقط برای فایلهای Binaural Beats باید حتماً از هدفون استفاده کنید، بقیه فایلها را میتوانید بدون هدفون گوش دهید. البته برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید هنگام گوش دادن به فایلها از هدفون استفاده کنید.

۸- آیا میتوانم هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش دهم؟

خیر! به هیچ وجه نباید هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلاتی که نیاز به دقت و هشیاری دارند به این فایلها گوش دهید، به دلیل استفاده از موزیک های ریلکسیشن ممکن است سطح هوشیاری شما کاهش یافته و منجر به بروز تصادف یا حادثه شود.

%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87%DB%8C%D9%BE%D9%86%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D9%BE%D9%86%D9%88%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%85-Binaural-Beats.jpg

۹-آیا در محل کار یا در خانه میتوانم به این فایلها گوش دهم؟

همانطور که در دستورالعمل فایل ها توضیح داده شده است، فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که با Binaural Beats یا تن های Isochronic همراه هستند فقط باید شب هنگام خواب و حداکثر یک ساعت گوش داده شوند.

سایر فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان که فقط حاوی پیام های Subliminal هستند را می توانید در طول شبانه روز و به مدت زمان دلخواه گوش دهید و آنها را تکرار کنید چون تکرار مهمترین نکته برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است بنابراین توصیه میشود تا آنجا که ممکن است در طول شبانه روز به این فایلها گوش دهید.

البته توجه نمایید که نباید به هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات و تجهیزاتی که نیاز به دقت بالایی دارند به این فایلها گوش دهید.

 ۱۰- آیا باید باصدای بلند به این فایلها گوش کنم یا صدای کم؟

بهتر است که با صدای متعادل به این فایلها گوش دهید، مقدار صدایی که به شما احساس راحتی بدهد نه خیلی بلند و نه خیلی کم.

۱۱- برای نتیجه گیری چه مدت باید به فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان گوش کنم؟

حداقل ۲۱ روز به صورت مداوم و پشت سر هم به فایلهایی که خریداری کرده اید گوش کنید ولی اگر در این مدت تغییری را احساس نکردید اصلا نگران نباشید و به خودتان وقت بیشتری بدهید و تا ۹۰ روز به گوش دادن ادامه دهید. چون هر فرد نسبت به عبارتهای تاکیدی پنهان واکنش متفاوتی را نشان میدهد بنابراین احساس استرس در مورد آن نداشته باشید و به خودتان مهلت دهید.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این روند لذت ببرید و مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه شما این پیامها را دریافت میکند. تمام فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم موجود در این سایت مورد تأیید آکادمی های مربوطه است و تحقیقات علمی در سراسر جهان نشان داده است که استفاده از این فایل ها ابزاری قدرتمند و مؤثر است که توانسته تغییرات زیادی را در زندگی مردم ایجاد کند.

اگر شما هیچ گونه تغییری را احساس نمیکنید ممکن است که یک مقاومت بزرگ برای تغییر داشته باشید و یا ممکن است فایل صوتی مناسب را انتخاب نکرده باشید.

شما بعد از گذشت چند هفته خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد و گوش دادن به این فایل را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید دیگر نیازی به آن ندارید و اینکار ممکن است بین ۲۱ تا ۹۰ روز زمان ببرد.البته هیچ قانون از قبل نوشته ای برای این موضوع نیست و اثر گذاری آن برای هرشخص کاملاً شخصی و متفاوت از دیگران است.

تغییرات بزرگ مالی در زندگی شما زمانی رخ میدهد که “ضمیرخودآگاه” و “ضمیر ناخودآگاه” شما هر دو هماهنگ و در یک جهت باشند! توصیه میکنیم که در کنار استفاده از فایلهای صوتی هیپنوتراپی پنهان، حتماً از دوره های آموزشی هم استفاده کنید. شما با مطالعه مقالات سایت، کتابها و استفاده از دوره های مالی کوچینگ ثروت، بیزینس کوچینگ و کوچینگ شغلی اطلاعات مفیدی را وارد ذهنتان میکنید و ضمیر ناخودآگاهتان را تغذیه میکنید و با این کار، روند هماهنگی بین دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه تسریع خواهد شد چون این محصولات مکمل یکدیگر هستند.

سرمایه گذاری برای تقویت و بکارگیری قدرتهای ذهنی ارزانترین و سریعترین راه برای افزایش درآمد و پیشرفت مالی شماست.

۱۲- آیا فایل های هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان نسخه فیزیکی و ارسال پستی دارد؟

بله! البته لازم به ذکر است که مبلغ ۱۵ هزار تومان بابت CD و بسته بندی و ارسال به مبلغ فوق اضافه می شود که در صورت خرید بیش از ۴ فایل رایت CD و بسته بندی و ارسال پستی برای شما رایگان خواهد بود. ارسال نسخه فیزیکی با پست پیشتاز انجام می شود و معمولاً این روند برای تهران یک روزه و برای سایر شهرها، دو روزه است. همچنین خریدهای انجام شده قبل از ساعت ۱۳ در همان روز و بعد از ساعت ۱۳ در صبح روز بعد ارسال می شود.

پیشنهاد میکنیم که پکیج تمامی فایلهای مرتبط با این محصول را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

۱۳- اگر در رابطه با این محصول سؤالی برایم پیش آمد چگونه می‌توانم پاسخ آن را دریافت کنم؟

دوست عزیز! اصلاً نگران نباشید چون گروه آموزشی الهی در کنار شماست، در ساعات اداری می‌توانید با شماره‌های ۷۷۶۴۱۶۵۰-۰۲۱ یا ۷۷۵۲۱۲۶۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما با خوشرویی به تمام پرسش‌های شما پاسخ بدهند.
همچنین می‌توانید در قسمت پرسش و پاسخ پایین همین صفحه سؤالات خودتان را بنویسید تا به‌طور کامل پاسخ داده شود.

توجه : هرگونه کپی برداری ،انتشار و یا استفاده تجاری از محصولات این سایت ممنوع بوده و شرعاً حرام است و گروه آموزشی الهی هیچگونه رضایتی از این بابت ندارد

راهی ارزان‌تر از گوش دادن به فایلهای هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم برای موفقیت شما وجود ندارد!

توجه: بعد از خرید محصول، لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. همچنین به منظور سهولت در دسترسی شما به فایل ها، لینک های محصول در پروفایل شما، قسمت سفارشات (منوی بالای سایت، سمت چپ) قرار خواهد گرفت و شما می توانید در آینده نیز به این فایل ها دسترسی داشته باشید.

%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C.jpg

 ۷ حقیقتی که ثروتمندان به آن باور دارند 

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

نتایج تحقیقات نشان داده که ثروتمندان جدا از داشتن روش‌ها و ترفندهای مختلف برای درآمدزایی، فلسفه و باورهایی نیز دارند که در افراد عادی نمی‌توان یافت. در ادامه به ۷ موردی می‌پردازیم که ثروتمندان به آنها باور دارند. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

آنچه می‌توان از تحقیقات و مقالات مختلف در زمینه درآمدزایی و اینکه چگونه بتوانیم به فرد ثروتمندی تبدیل شویم نتیجه گرفت این است که باید در کنار فراگرفتن نحوه درآمدزایی، باورها و تفکرات درستی را نیز در ذهن خود پرورش دهیم. یکی از بهترین شگردها برای به دست آوردن این تفکرات درست نیز کسب تجربه از دانسته‌های ثروتمندان است. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

 استیو سایبولد، نویسنده کتاب «افراد ثروتمند چگونه فکر می‌کنند» که از مصاحبه با بیش از ۱۲۰۰ ثروتمند از سراسر دنیا نوشته شده در این زمینه گفته است:
اگر شما باورها، فلسفه و استراتژی‌های افراد ثروتمند را دنبال کرده و دست به کار شوید شانس زیادی برای موفقیت و در نتیجه ثروتمند شدن دارید.
مشکل اینجا است که خیلی از مردم این شیوه را دوست ندارند یا نمی‌پذیرند و سعی می‌کنند مانند دوران جوانی سایبولد به شیوه‌ای متفاوت از آنچه ثروتمندان می‌گویند درآمدزایی کنند. وی در این زمینه می‌گوید:
من ۲۵ سال اول جوانی خود را مانند دیگر جوانان به تفکر در مورد پول و ثروتمند شدن سپری کردم که باعث می‌شد همیشه محتاج به پول باشم. سپس همین‌که شیوه تفکر خود را تغییر دادم باعث شد تا به قدرت و پول برسم. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

با این حساب ثروتمند شدن نباید چندان سخت باشد و به تفکرات ما برمی‌گردد. برای اینکه بتوانید تفکرات خود را تغییر دهید ۷ واقعیتی که ثروتمندان پذیرفته‌اند را با شما در میان می‌گذاریم. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AC-3.jpg

پول بیشتر مشکلات را برطرف می‌کند

ثروتمندان به پول نگاه متفاوتی نسبت به مردم عادی دارند. آنها با توجه به شرایط و امکانات خوبی که می‌شود فراهم کرد به پول نگاه می‌کنند؛ مانند آزادی، رفاه، موقعیت و فراوانی. ثروتمندها از این موضوع که پول می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند واهمه ندارند و آن را قبول کرده‌اند. سایبولد در کتاب خود نوشته است:
میلیونرها می‌دانند که پول ابزار خوبی برای ایجاد شرایط و فرصت‌های ایده آل است. آنها همچنین به این باور رسیده‌اند که اگر شما بدون پول خوشحال نیستید با پول نیز خوشحال نخواهید بود. هرچند با اینکه پول در خوشحالی و لذت بردن از زندگی نقش کوچکی دارد؛ اما نباید فراموش کرد که پول یکی از ابزار مهم برای ادامه زندگی است. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

در این بین افراد خاصی هستند که به پول به چشم یک دشمن و عامل بدبختی نگاه می‌کنند. سایبولد در مورد این افراد نوشته است:
بسیاری از مردم رابطه‌ای خصمانه و ناکارآمد با پول دارند. اگر می‌خواهید پول زیادی به دست آورید بهتر است پول را به عنوان یک دشمن ندیده و آن را بهترین متحد و دوست خود بدانید. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

ثروت ارتباط بسیار کمی با میزان تحصیلات شما دارد

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

موضوعی است که شاید بیشتر افراد عادی با آن مخالف باشند، اما سایبولد نظر جالبی دارد:
ثروتمندان خودساخته با این موضوع کاملا موافق هستند که رسیدن به درآمد بالا رابطه بسیار کمی با میزان تحصیلات فرد دارد و بیشتر به تمرکز و اصرار برای رسیدن به موفقیت برمی‌گردد.
وی می‌گوید ساخت یک آینده‌ی خوب لزوما به باهوش‌تر بودن بستگی ندارد:
رسیدن به موفقیت به این موضوع بستگی دارد که بدانید چه می‌خواهید و روی رسیدن به آن تمرکز کنید حال هرچه می‌خواهد زمان ببرد یا هرچه سخت باشد نباید مانعی برای رسیدن شما به هدفتان باشد. این روشی ساده است؛ اما باید در نظر داشته باشید که آسان نیست.

جالب است بدانید که شمار زیادی از افراد ثروتمند تحصیلات خود را رها کرده‌اند و دارای میزان تحصیلات کمی هستند. افراد ثروتمند دانش خود را نه از راه کسب علم در دانشگاه بلکه از طریق کسب تجربه به دست آورده‌اند. در کتاب سایبولد نوشته شده است:

کافی است که به خانه‌ی فرد ثروتمندی بروید تا یکی از اولین چیزهایی که نظر شما را به خود جلب کند کتابخانه بزرگ و عظیم وی باشد که طبیعتا مطالعه‌ی این کتاب‌ها به موفقیت‌اش کمک زیادی کرده است. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

اگر به کاری که انجام می‌دهید عشق بورزید پول نیز سرازیر خواهد شد

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

هرچه شما کاری را بیشتر دوست داشته باشید به آن اهمیت بیشتری می‌دهید و سعی می‌کنید که بهتر و باکیفیت‌تر، حتی متمایز از دیگران آن را انجام دهید و همین امر باعث می‌شود تا شناخته‌تر شده و درآمد بیشتری داشته باشید. در نوشته‌های سایبولد می‌توان خواند:
بیشتر افراد به این موضوع فکر می‌کنند که اگر کاری را انجام دهند چقدر پول به دست خواهند آورد و این در حالی است که افراد ثروتمند ابتدا کاری که به انجام آن علاقه‌مند هستند را پیدا کرده و بعد تلاش کرده‌اند تا از انجام آن کسب درآمد کنند.
اگر شما کاری را که انجام می‌‌دهید با علاقه و عشق باشد بی‌شک موارد مورد نیاز برای موفقیت آسان‌تر خواهند بود. سایبولد در این زمینه گفته است:
به جای آنکه به دنبال کاری باشید که بیشترین درآمد را برای شما به همراه دارد به دنبال شغلی بگردید که انجام دادن آن را دوست داشته و می‌دانید که می‌توانید در انجام آن موفق شوید. بعد از اینکه چنین شغلی را یافتید تمام تلاش و تمرکز خود را روی موفقیت‌تان در آن شغل قرار دهید تا بتوانید به یکی از توانمندترین و شناخته‌ شده‌ترین فرد در زمینه‌ی شغلی خود تبدیل شوید. سپس مشاهده خواهید کرد که با میزان زیادی از ثروت و درآمد رو به رو شده‌اید. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

برای کسب درآمد به داشتن سرمایه نیازی ندارید

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

برخلاف باور خیلی از مردم که پول، کسب درآمد را به همراه خواهد داشت ثروتمندان نظر متفاوتی دارند. سایبولد در کتاب خود نوشته است:
باور کلیشه‌ای که برای کسب درآمد نیاز به سرمایه دارید می‌تواند شما را به بهترین شکل محدود ساخته و همچنین به بدترین شکل، مخرب باشد. واقعیت این است که شما باید بهترین ایده برای حل مشکلات داشته باشید تا بتوانید پول به دست آورید. ایده‌های خلاقانه می‌توانند منابع کمیابی باشند؛ اما بیشتر مردم بر روی این موضوع تمرکز کرده‌اند که پول از کجا می‌آید و همین امر سبب می‌شود تا ایده‌ها را نادیده بگیرند.
افراد ثروتمند ابتدا روی یافتن و تکامل یک ایده‌ی خلاقانه تمرکز می‌کنند سپس به دنبال جیب افراد دیگری می‌روند تا بتوانند سرمایه لازم برای به تحقق نشاندن ایده‌هایشان را به دست آورند. سایبولد در این مورد می‌گوید:
افراد مستعد همیشه می‌دانند که پول در هر شرایطی حاضر است زیرا افراد پولداری وجود دارند که به دنبال یک سرمایه گذاری ایده آل هستند تا بتوانند این ایده‌ها را تبدیل به مخازن درآمد کنند. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

Untitled-1-4.jpg

پول به دامان شما نخواهد افتاد باید به دنبال آن بروید

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

بسیاری از افراد بر این باورند که دیگران شرایط مناسب زندگی را برایشان فراهم خواهند کرد؛ اما کاملا اشتباه فکر می‌کنند. سایبولد می‌گوید:
قرار نیست کسی شما را کشف کند، نجات دهد یا یک شبه ثروتمندتان کند. اگر می‌خواهید پول زیادی داشته باشید باید کسب و کار خود را راه انداخته و این را بدانید که کسی برای نجات یا کمک به شما نخواهد آمد.

این گفته کاملا صحت دارد و عوام مردم صبر می‌کنند تا شرایط و موقعیت خوبی برای آنها فراهم شود. این در حالی است که افراد مستعد برای موفقیت خود هدفی را مشخص کرده و سپس از تمام قدرت خود استفاده می‌کنند تا به هدفشان برسند. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.
از دیگر خصایص افراد ثروتمند این است که نه تنها برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند بلکه نسبت به شرایط نیز بسیار هوشیار هستند. در کتاب سایبولد می‌خوانیم:
افراد ثروتمند از خود می‌پرسند: “چرا من موفق نباشم؟ من به اندازه دیگران خوب هستم و لیاقت ثروتمند شدن و موفقیت را دارم. اگر من به دیگران کمک کنم که مشکلاتشان را حل کنند چرا نباید در قبالش پاداشی بگیرم؟” و از آنجا که چنین باوری را در خود پرورش داده‌اند همین امر سبب می‌شود تا بتوانند به موفقیت دست یابند. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

سریع‌ترین راه برای ثروتمند شدن خوداشتغالی است

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

متوسط مردم بر اساس میزان ساعات کاریشان حقوق می‌گیرند که به دو حالت کار بر اساس حقوق ثابت یا بر اساس ساعاتی که کار کرده‌اند تقسیم می‌شود. این در حالی است که ثروتمندان بر اساس نتیجه‌ای که دریافت می‌کنند درآمد دارند. جدا از این مسائل، افراد ثروتمند اصولا صاحبان شغلشان هستند و تسلط کامل بر درآمدشان دارند. سایبولد در این مورد می‌گوید:
درست است که افرادی در دنیا وجود دارند که بابت کاری که انجام می‌دهند حقوق بالایی دریافت می‌کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید که این روش، طولانی‌ترین و شاید امن‌ترین راه رسیدن به ثروت باشد؛ اما ثروتمندان می‌دانند که خوداشتغالی سریع‌ترین روش برای رسیدن به درآمد بالا است.
در حالی که ثروتمندان دنیا در حال رشد هستند متوسط افراد به حقوق ثابت خود دل خوش کرده‌اند و موقعیت‌های زندگی خود را فدای درآمد ماهانه‌ای که دارند می‌کنند. در کتاب سایبولد می‌خوانید:
اکثریت مردم به دنبال این هستند که رفاه جزئی را در زندگی‌شان با بودن در یک شغل و کسب حقوقی مکفی تضمین کنند و اگر شانس خوبی نیز داشته باشند در کار خود ارتقا یافته و درصدی به حقوق اولیه‌ای که دارند اضافه شود.  با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.

25.jpg

پولدار شدن به نحوه تفکر شما برمی‌گردد

با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید.  

سایبولد به این موضوع تاکید کرده که هر کسی می‌تواند ثروتمند شود:
ثروتمند شدن به نحوه تفکر شما بازمی‌گردد و اینکه در مورد درآمدزایی به چه چیزهایی باور دارید. همیشه رمز موفقیت برای همه ثروتمندان یکسان بوده است؛ تفکر.
اگر می‌خواهید مانند یک فرد ثروتمند فکر کنید، در موردشان بیشتر بدانید. سایبولد در ادامه می‌گوید:
به گفتن اینکه ثروتمند شدن‌تان خارج از کنترل شما است خاتمه دهید. حقیقت این است که ثروتمند شدن به باورها و تفکرات‌تان برمی‌گردد. با دانلود فایل سابلیمینال ثروت و استفاده از هیپنوتراپی ثروت شما هم به این باور خواهید رسید

با فایل صوتی مغناطیس پول و ثروت به انرژی فروانی پول برسید!

هیپنوتیزم پنهان مغناطیس پول و ثروت، به شما کمک خواهد کرد که به سطح بالایی از ارتعاشات پول و انرژی فراوانی برسید. اگر شما برای بدست آوردن پول،ثروت و رفاه سختی زیادی را متحمل می شوید به این دلیل است که شما در ضمیر ناخودآگاهتان ترس و باورهای منفی زیادی دارید که با اهداف شما در تضاد است و تمرکز شما را روی عدم فراوانی قرار میدهد. بنابراین شما بیشترو بیشتر از آن چیزی که نمی خواهید جذب میکنید و باورهای منفی شما را بیشتر و بیشتر تقویت میشود.

برای آشنایی بیشتر با هیپنوتراپی روی لینک های زیر کلیک کنید:

 هیپنوتراپی پنهان چیست و چگونه عمل می کند؟
 مقالات ضمیر ناخودآگاه
 دانلود رایگان ویدئو های آموزشی هیپنوتراپی و Subliminal Messages
 تست های روانشناسی
 دانلود رایگان فایل صوتی هیپنوتراپی پنهان جذب فراوانی
 مقالات موفقیت
 تجربیات مشتریان گروه آموزشی الهی
 مشاهده همه فایل های هیپنوتراپی پنهان – Subliminal Message
 مشاهده کانال آپارات گروه آموزشی الهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر