موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود رایگان کتاب مهارتهای زندگی زناشویی شهرام محمدخانی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 اسفند 1400 ساعت 18:41

با کد تخفیف Salam اولین کتابتان را با ۵۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کنید.

از مقدمه کتاب:

این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای زنده نگه‌داشتن عشق در رابطه‌ی زناشویی را کسب کنید. در نگارش این کتاب، سعی کردیم از رویکردهای مرسوم در سایر کتاب‌های خود‌یاری دوری کنیم. این کتاب از سه جهت با سایر کتاب‌ها متفاوت است:

پیش از همه، چون هدف اصلی ما آموزش مهارت‌هاست، این کتاب بیشتر بر عمل و تغییر تمرکز دارد تا بر مفاهیم و نظریه. این بدان معنا است که شما نمی‌توانید فقط به شیوه‌ی منفعلانه بنشینید و آن را بخوانید. شما باید درگیر شوید: لازم است تمرین‌هایی انجام دهید، یادداشت‌های روزانه تهیّه کنید، رفتار جدید را امتحان کنید و خطرِ دادنِ پاسخ‌های جدید به همسرتان را بپذیرید. این کار مستلزم تمرین و پشتکار و گاهی شجاعت است؛ اما رؤیا و آرزویی که در آغاز زندگی مشترک در سر داشتید، ارزش این تلاش را دارد. پس از مدّتی اوضاع عوض می‌شود، البتّه نه به خاطر شانس و نه به خاطر این که شما بیشتر می‌دانید یا رابطه‌ی‌ شما دستخوش برخی روشنگری‌های شگفت‌آور می‌شود، بلکه به خاطر این که شما برای این که واقعاً زوج باشید، ماهرتر می‌شوید.

دوّمین تفاوت این کتاب با کتاب‌های دیگر، این است که ما به جز مشاوران حرفه‌ای، از هیچ‌کس دیگر انتظار نداریم که کلّ کتاب را بخواند. زوج‌های مختلف باید بر مهارت‌های متفاوتی متمرکز شوند. هر فصل جایگاه مستقلی دارد؛ به عبارت دیگر، هر فصل هر آنچه را که شما برای آموختن یک مهارت زناشویی خاص به آن نیاز دارید، شامل می‌شود؛ بنابراین می‌توانید مهارت‌هایی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به آنها نیاز دارید و می‌خواهید یاد بگیرید و بقیّه را رها کنید. این بدان معنا است که شما می‌توانید بدون این که زیاد مطالعه کنید، بلافاصله شروع نمایید. از همان ابتدا به طرز متفاوتی با همسرتان رفتار خواهید کرد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

اطلاعات تکمیلی

تعداد صفحات۴۰۰صفحه

قیمت نسخه چاپی۲۰,۰۰۰تومان

نوع فایل

تاریخ انتشار۱۳۹۰/۰۶/۰۱

شابک۹۷۸-۶۰۰-۱۳۸-۰۳۱-۰




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر