موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

تمرین تقویت آفرودیت

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 19 مهر 1400 ساعت 14:41

برای کسانی که شور زندگی در وجودشان کم است یا اصلا ندارند و یا با خودشان کامل نیستند و از خودشان ایراد می گیرند و خودشان را دوست ندارند و خدای ناکرده از زندگیشان خسته شده اند و نا امید و دلخسته اند و یا به روز مره گی رسیده اند و معنای زندگی خود را گم کرده اند ، تمرین عملی های زیر کمک می کند که هیجان انگیز، پر شور و شوق، عاشق زندگی، کامل با خودشون، عاشق خودشون و خلاصه یه آدم هیجان انگیز و خوشمزه بشوند و باشند!

۱٫در زمان بازی و شادی و همراهی با همسالانتان احساس این را داشته باشید که دارید به آنها از حضور خودتان لذت می بخشید.

۲٫ همواره از تماشای بلندمدت و طولانی خودتان در آینه لذت ببرید و از هماهمنگی و زیباییهای موجود در صورتتان لذت ببرید و با تمرین میمیک های مختلف صورت آنها را در خودتان رشد بدهید.

20100512-woman-smiling-mirror-600x411.jpg

۳. حتی زمانهایی که در خانه تنها هستید سعی کنید ساعتهای متمادی با خودتان، آینه و انواع لباسها و حتی بی لباس جلوی آینه قدی و یا حتی آینه کوچکی سرگرم باشید و با ایجاد و خلق انواع و اقسام مختلف ترکیبات لباسها،فیگورها و حالات بدنی و صورتی و کلامی خود را به طور کامل برانداز کنید و لذت ببرید.

۴٫از همه وجودتان و تمامیت آن راضی و خوشحال و خشنود باشید و ایمان داشته باشید که هر کسی همانگونه که خلق می گردد، بهترین و کاملترین و ارجح ترین خودش در آن لحظه است و هر گونه تغییری در آن، تعادل او را برهم می زند.

۵. در هر جایگاهی که هستید و در حال انجام هر کاری و هر رفتار، همواره از خود خلاقیت و نوآوری به خرج داده و هیچ کاری را حتی کارهایی که به ظاهر تکراری هستند را هر مرتبه به همان صورت قبل انجام ندهید و از آن لذت ببرید.

۶٫ همواره عاشق زندگی و همه ابعاد و ظواهر و قسمتهای مختلف آن بوده و هیچ گاه نسبت به زندگی دلسرد نشده و همیشه تمایل با ادامه آن، بازآفرینی و خلاقیتی در این زمینه داشته باشید.

 jhgmhj.jpg

۷٫ زمانی که تندیسی از یک بدن را و یا نقاشی از یک مدل نقاشی را می بینید، احساس کنید که این بدن متعلق به خود شماست که نگارگری شده یا از آن پیکر تراشیده اند چون تناسب و زیبایی های اندام شما نیز به همین صورت است.

۸٫ سبد میوه خانه تان را بسیار زیبا و با سلیقه و با میوه های تازه چیده و از تدارکات آن از خرید و شستشو و تمیز و خشک کردنشان و هم چیدن با سلیقه آنها در ظرف مربوطه و تماشای آن همه زیبایی وو همچنین خوردن آنها لذت بسیار زیادی برده و احساس کنید که با خوردن میوه های تازه و خوش آب و رنگ و آبدار همه این خصوصیات اینها به شما منتقل می گردد.

۹٫ روح خود را همواره جوان، شاد، شاداب و سرخوش بدانید که همانند کودکی آزاد و رها است و تصورتان از خودتان این باشد که در هر سنی و در حال و احوالی و در هر کجا و تحت هر شرایطی قرار بگیرید،‌روح شما همواره همین حالت خود را حفظ کرده و اینگونه زندگی کنید.

۱۰٫ زیبایی و تناسب اندام و شیک بودن و مرتب و تمیز و خوش بو بودن افراد و همچنین داشتن موهای تازه و شاداب و سرحال و سالمی که به آنها به اندازه کافی رسیدگی شده و پوست تازه و آبدار هر کسی را، چه در مورد خودتان و چه دیگران اطرافتان، چه افراد همجنس و چه از جنس مخالف را دیده و تحسین کنید

۱۱٫همواره از زیبایی های بدن، صورت و وجودتان لذت ببرید و حتی اگر کسی با هر جای بدنتان، حالاتتان،‌رفتارها و لباسهایتان مسئله داشته باشد مهم این است که شما خود از همه آنها راضی باشید و از همه آنها لذت ببرید.

۱۲٫با بدنتان ارتباط بسیار نزدیک، صمیمی و خوبی داشته و هر آن چیزی را که برای سلامتی تان مفید بوده را خورده و استفاده کنید و هر آن چیزی که برایتان مضر بوده و پذیرای آن نیستید،‌را مصرف نکرده و از این بابت در تعادل تغذیه ای کامل به سر ببرید.

١۳٫همواره دلی شادو لبی خندان و وجودی سرشار از عشق و شادی داشته و زندگی را با تمام ابعاد و زوایا و قسمتهای آن زیبا و دوست داشتنی و لذت بخش و گوارا دانسته و بدانید که هیچ چیزی در دنیا ارزش این را ندارد که به خاطر آن خود را ناراحت کرده و غصه بخورید و یا از شادیتان بکاهد.

 ynhyfhn.jpg

١۴٫منظره معاشقه کبوتران و یا رفتارهای شاد و پر هیجان مرغ های عشق و قوهایی که با آرامش و زیبایی و وقار به صورت منقار در منقار در سطح آرام دریاچه ای با هم معاشقه می کنند را دیده و از آن با تمام وجودتان لذت ببرید.

١۵.همیشه عاشق زندگی، ادامه و تداوم آن و ایجاد جلوه های ویژه و نو در آن باشید.

١۶.حتی زمانهایی که در خانه هستید برای خودتان و برای لذت بردن خودتان از وجودتان و احساسی که به شما می دهد و همواره مرتب و منظم و آراسته و سرحال و تازه بوده که اگر به صورت اتفاقی کسی به خانه شما وارد شود فکر کند شما منتظر میهمان مهمی بوده اید و یا در حال رفتن به میهمانی هستید و آمادگی شما و رسیدگی به سر و وضعتان تا این حد باشد.

۱۷٫سعی کنید هنر و هنرمندان را فهمیده و زیبایی ها، هماهنگی ها و هارمونی و زیبایی های نهفته در یک اثر هنری می تواند بسیار برای شما جالب توجه و هیجان انگیز بوده و روح شما را تغذیه نماید.

١٨.همواره انتخابگر زندگی تان و کلیه ابعاد و زوایای مختلف و گوناگون آن و آنچه که ژیرامون شما اتفاق می افتد، باشید و به هیچ وجه حاضر نباشید که تحت اغواگری ها و یا زور و فشار و یا هر آن چیز دیگری که بخواهد شما را کنترل نماید با کسی ارتباط برقرار کرده و تعامل ایجاد نمایید.

۱۹٫ همواره احساس مروارید داخل صدف را داشته باشید و تصورتان هنگامی که وارد جایی می گردید و یا از شما رونمایی می شود و یا اینکه برای اولین بار کسی را می بینید این باشد که صدفی باز می گردد و به صورت شعف انگیز و طرب آلودی مرواریدی درشت و زیبا و متعادل و براق و سفید خود را نشان می دهد.

۲۰٫ همواره میل به آفرینش، خلاقیت و باز آفرینی هر چیزی در حوزه اطرافتان را داشته و از بقا و هر چیزی که مانع رشد، تحول،‌ روز به روز و لحظه متنوع و متغیر بودنتان را کنار گذاشته و با تمام وجودتان در راستای اینگونه زندگی کردن کوشا و فعال باشید.

٢١.رنگهای خالص و شاد و زنده را انتخاب کنید و اگر هر چیزی با این گونه رنگهای خالص و پرنور و پر رنگ شده باشد، حس خوبی نسبت به آنها داشته و با آنها ارتباط خوبی برقرار کنید و همواره ترجیحتان برای انتخاب اینگونه رنگها باشد.

٢٢.سعی کنید از موهایتان در راستای اغواگری و دلبری و جلب توجه دیگران و حتی لذت بردن خودتان استفاده کنید و توجه داشته باشید که موهایتان تا چه حد انرژی های شما را با خود به همراه دارند، از آن در راستای پرتو افشانی استفاده کرده و از بوییدن و نوازش آنها لذت ببرید.

٢٣.همواره پر انرژی،‌ سرحال، قبراق، سرزنده و با نشاط باشید تا خستگی و خمودگی، بی حالی و افسردگی به شما راه نداشته باشد.

٢۴.سعی کنید لذت بردن و عاشق بودن و زیبایی سه عنصر مهم تاثیرگذار و تعیین کننده در زندگی تان باشد و کلیه امور و مقدرات زندگی تان را بر این اساس تنظیم و هماهنگ کرده و به این طریق از زندگی خود رضایت کامل داشته و خوشحال باشید.

٢۵.پس از خروج از هر ارتباطی آن آدم برای شما تمام شود و کلا جمله از دل برود هر آنکه از دیده رود را به یاد داشته و اعتماد داشته باشید زمانی که شخصی نیست و ارتباطی زنده و پویا و فعال نیست لزومی ندارد که شما با یاد و خاطره و توهم آن شخص وقت خود را بی حاصل تلف کرده و اختصاص این وقت به خودتان واجب تر و ضروری تر بوده و یا با کس دیگری آن را سهیم گردید.

٢۶.رقص و رقصیدن را همانند نفس کشیدن برای خود ضروری و لازم دانسته و گاه و بی گاه با دلیل و بدون دلیل و به هر مدتی هر چند ساعت یکبار اقدام به تخلیه و متعادل سازی انرژی های خود را به این وسیله داشته که این موضوع حتما در زندگی تان سهم تعیین کننده ای خواهد داشت.

stock-photo-indian-girl-with-beautiful-smile-in-red-sari-23156845.jpg

٢٧.هیچگاه احساس گناه با خود حمل نکرده و در عین حال نسبت به هیچ اتفاق و یا واقعه ای بی خیال و بی کس و بی تفاوت نبوده و چون هر چه که برای شما و پیرامون شما وجود دارد و اتفاق می افتد ناشی از انتخابهای خود شما بوده و شما خود انتخابگر آنها هستید همواره آنها را ارج نهاده و برایشان ارزش و احترام وی‍ژه و خاصی قائل باشید.

۲۸٫ همواره جلوی آینه با خود حرف زده و نحوه بیان زیباتر و شیواتر و کامل تر کلمات و عبازات و جملات خصوصا آنهایی که فرم و حالت زیبایی به صورتتان می دهند را تمرین کرده و راههای بهتری را برای ابداع خود ابداع کنید.

۲۹٫ هنگام حمام کردن احساس کنید که بهترین حمام کننده دنیا،‌ بهترین آدم دنیا را به حمام برده و قصد دارد که با ارائه بهترین و زیباترین و لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین شستشوی دنیا او را از خودش خشنود گردانده و خودتان هم از خودتان به خاطر همین حمام کردن دنیا لذت ببرید.

۳۰٫همواره در تنهایی تان زمزمه هایی از اشعار و یا تصنیف ها،‌ غزلیات و یا قطعه های اجرا شده توسط خوانندگان را با خود زمزمه کنید.

polls_woman_music_happy_interactivevoices_blog_756301_5105_583417_poll_xlarge.jpeg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر