موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ایا سیم کارت خاموش ردیابی میشود

ایا سیم کارت خاموش ردیابی میشود

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 04:01

یکی از دوستان برای ما نوشتند که زمانی که در خیابان قدم میزده شخصی به سرعت به او نزدیک می شود و گوشی اش را به سرقت می برد و تعقیب او نیز فایده ای نداشته است. الان حدود سه هفته میشود که گوشی ایشان خاموش است و میخواهند بدانند که آیا ردیابی گوشی های خاموش امکان پذیر است یا نه؟

در صورتی که گوشی گم شده شما به هر دلیلی خاموش شده است و نمیتوانید با آن ارتباط برقرار کنید ،تنها راه ارتباط و پیگیری موقعیت سیم کارت گوشی از طریق اپرواتور تلفن همراه شما است.

برای اپراتور های تلفن همراه ایران فعلا ایرانسل و همراه اول امکان ردیابی و پیگیری گوشی گم شده را دارند .

برای سیم کارت های همراه اول میتوانید به بخش ردیابی گوشی این شرکت مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.همراه اول فعلا این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد:

 برای ردیابی توسط همراه اول حتما باید یک سیمکارت دائمی خریداری شود و هر ۱۰ روز یک بار این ردیابی انجام می شود که ممکن است زمانبر باشد. در حالی که سامانه همیاب ۲۴ تمامی این خدمات را بدون خرید سیمکارت از طرف شما، در اسرع زمان و به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

2-3.png

برای سیم کارت های ایرانسل نیز میتوانید به صفحه ردیابی گوشی مفقود شده  مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.توجه داشته باشید ثبت هر درخواست ردیابی در ایرانسل ۱۰۰ تومان هزینه دارد . شما باید هر ۵ روز درخواست ردیابی دهید و علاوه بر آن شما باید یک سیمکارت ایرانسل دیگر نیز خریداری نمایید. بنابراین با ثبت شماره سریال گوشی مفقود شده خود در سامانه همیاب ۲۴ در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

how-to-find-your-stolen-or-missing-phone-and-tablets2.jpg

متاسفانه هنوز بخشی برای ردیابی گوشی گم شده با سیم کارت های رایتل و تالیا توسط این شرکت ها ارائه نشده است و در صورت اضافه شدن این امکان حتما آن را در همین بخش معرفی میکنیم.

همیاب ۲۴ را در ۲۴ ساعت شبانه روز در گوشی هوشمندتان داشته باشید!

همیابب ۲۴ برای تمامی کاربران گرامی یک پیشنهاد ویژه دارد: اپلیکیشن همیاب ۲۴ را به صورت کاملا رایگان از کافه بازار دانلود و نصب کنید و از نتیجه شگفت زده شوید.

این اپلیکیشن علاوه بر امکان ثبت کالای مفقودی جدید، امکان بررسی سرقتی نبودن کالای دیجیتال را به شما خواهد داد. ویژگی دیگر این اپلیکیشن امکان استعلام طرح رجیستری گوشی هوشمند می باشد. در این اپلیکیشن کاربردی، تنها با یک استعلام شما میتوانید علاوه بر اطلاع از سرقتی نبودن گوشی، از رجیستر بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید.

برای نصب اپلیکیشن همیاب ۲۴ بر روی این لینک کلیک نمایید و یا کد زیر را با تلفن همراه خود اسکن کنید.

s.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر