موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کانال تلگرام عفونت زنان

کانال تلگرام عفونت زنان

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

عفونت واژن :

عفونت بیماری های مجاری تناسلی زنان شایع ترین علت مراجعه زنان به پزشک متخصص زنان و زایمان است ، عفونت واژن معمولا با علائمی همراه است .

ترشحات واژن :

ترشحات طبیعی واژن

واژن در زمان میانه سیکل و یا پس از دوهفته پس از شروع پریود ترشحات طبیعی دارد که این ترشحات در این زمان به حداکثر زمان خود می رسد .

ترشحات طبیعی واژن معمولا پس از اتمام پریود شروع می شود ، ترشحات طبیعی واژن شفاف می باشد این ماده معمولا دارای رنگ زرد و سفید می باشد .

ترشحات طبیعی واژن در میانه قاعدگی به بالاترین حد ترشح می رسد .

دکتر لیلا خلیلی بیان می کنند که ترشحات واژن اگر طبیعی باشد نیاز به درمان ندارد ، علت عفونت واژن معمولا بیماری های متعدد و باکتری ها می باشند .

عفونت واژن ممکن است به علت چند بیماری باشد ، بانوان اگر به عفونت واژن مبتلا هستند هر چه سریع تر باید به پزشک مراجعه نمایند تا این عفونت عود نکند .

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان به روش های جدید و نوین پزشکی عفونت واژن را درمان می کند .

%D8%B9%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%88%D8%A7%DA%98%D9%86-300x300.jpg

ترشح واژن :

باکتری های به علت تغییر محیط واژن ماندگار می باشند ، ترشحات غیرطبیعی واژن معمولا بدبو بوده هم چنین ممکن است به رنگ خاکستری و یا زرد مایل به سبز ظاهر می شوند .

دکتر لیلاخلیلی متخصص زنان و زایمان یکی از علائم ترشحات غیر طبیعی را ترشحات پنیری شکل بیان می کنند که این ترشحات با سوزش و خارش روبرو هستند معمولا در زمان سوزن حین ادرار و یا در زمان نزدیکی نمایان می شود .

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان توصیه می کند اگر با علائمی ذکر شده در فوق روبرو شدید حتما به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده تا هر چه سریع تر درمان شوید .

هم چنین ایشان توصیه می کنند بدون نظر پزشک و بدون معاینه پزشک متخصص زنان و زایمان از مصرف دارو به شکل خود سرانه پرهیز نمایید .

علاوه بر زنان همسر آنان نیز بایددرمان گردد . عفونت اگر وجود داشته باشد به زوج منتقل می شود بنابراین اگر هریک از آنها به این بیماری مبتلا شد همسر وی نیز باید درمان گردد .

یکی از سوالات متداولی که از دکتر لیلا خلیلی پرسیده می شود چگونی پیشگیری از بروز عفونت زنانه است ؟

دکتر لیلاخلیلی متخصص زنان وزایمان بیان می کنند برای پیشگیری از عفونت زنان اولیه قدم رعایت نکات بهداشتی می باشد .

رعایت بهداشت کمک شایانی به پیشگیری از فلور واژن ویا عفونت مجاری ادرار می کند ، ترشحات طبیعی واژن برای بدن ضروری است اما ترشحات غیر طبیعی واژن را باید درمان نمود .

ترشحات طبیعی بدن معمولا بی رنگ بوده و با بوی همراه نیستند ، هم چنین ترشحات طبیعی واژن با خارش و سوزشی همراه نیستند.

اگر ترشحات غیر طبیعی باشند علاوه بر همراه بودن با بو با رنگ های مختلفی همراه هستند .

استفاده از لباس زیرهای نخی و تعویض مرتب لباسهای زیر کمک شایانی به پیشگیری از عفونت ادراری می کنند .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یابیان سوالات خود در خصوص عفونت واژن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس :44978004

هم چنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیماریهای زنان و راه های درمان به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر