موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نحوه سورپرایز دختر

نحوه سورپرایز دختر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

۱۰کاری که با انجام اونها دل نامزد یا خانومتون رو میبرید.

چجوری دل خانوم یا دوست دختر خودتون رو شاد کنید

روش های دلبری از خانوم یا دوست دخترتون

چجوری با چند تا حرکت ساده دل نامزد یا خانوم خودمون رو بدست بیاریم؟

شاید شما پسر خوبی باشید که نامزدتون از ایجاد رابطه با شما راضیه، ولی یک نکات ساده ای هست که با رعایت اونها می تونید نامزد خودتون رو دیونه خودتون کنید !

یادتون باشه که یک دنیا تفاوت بین خوب بودن با عالی بودن هست. میتونید انتخاب کنید که دوست دختر شما ( که در آینده میشه نامزد شما)پیش بقیه دوستاش بگه که دوست پسرش بد نیست یا دوست پسرش فوق العادس ؟

این نکات ریز و کوچیک  اینهاست:

-هنگام سلام و خداحافظی کردن بوسمون کنید.

هیچ چیزی مثل بوس هنگام بیرون رفتن از خونه و هنگام برگشتن به خونه، ما خانوم ها رو خوشحال نمیکنه.

در واقع این بوسه های کوچک، حرف های خیلی عاشقانه و عمیقی رو به ما میگه که در خاطر ما میمونه.

اگر شما از اون دسته مردهایی هستید که خجالت میکشید کلمه ((دوست دارم )) رو به زبون بیارید، این تکنیک بوس کردن میتونه تا حدودی جای کم حرفی شما رو بگیره.

-محکم بغلمون کنید.

ما دخترها عاشق این هستیم که مرد زندگیمون ما رو محکم بغل کنه و اون وقت تو گوشمون آروم بگه: ((دوستت دارم عشق من)).

چندبار اینکار رو بکنید تا برق عشق رو تو چشم دختری که بغل کردید ببینید.

-کارهای کوچیک برامون انجام بدید.

همه ی شما مردها اینو حتما میدونید که ما دختر ها از گل خریدن شما خیلی خوشحال میشیم.حالا باید بهتون بگم که با کارهای خیلی کوچیک هم  می تونید دل ما دختر ها رو شاد کنید. با کارهاتون  به ما نشون بدید که ما برای شما مهم هستیم و شما به ما توجه می کنید؛ همین و بس.

مثلاً کافیه که یک تیکه کاغذ بردارید، یک قلب خوشگل توش بکشید(حتی اگر بلد نباشید قلب خوشگل هم بکشید، باز ازتون قبول می کنیم !) و داخل اون قلب یک دوست دارم بنویسید. اون تیکه کاغذ رو تو کیف مون جا سازی کنید تا بعداً خودمون پیداش کنیم.

باور کنید اگر تو اون لحظه که اون رو پیدا می کنید بگید بمیر، میمیریم براتون.

اگر تو دوتا اتاق جدا از هم هستیم و هر کدوم داریم کار های جداگانه انجام میدیم، هر از گاهی بیخبر بیاید یه بوس از پیشونی ما بکنید و برید.

-به چیزهای کوچیکی ما انجام میدیم توجه کنید و از ما تعریف کنید.

بعضی خانم ها سعی می کنند با تغییرات کوچیکی در ظاهرشون، مردشون رو خوشحال کنند. شما مردها هم می تونید با گفتن چندتا کلمه ساده مثل(( امروز خیلی خوشگل شدی)) دل مارو کلی شاد کنید و به ما انگیزه بدید تا بیشتر خودمون رو برای شما محیا کنیم.البته بعضی از ما غیر از تغییر ظاهرمون، کارهای دیگه ای هم انجام میدیم که شما که با توجه به اون کار ها هم، می تونید نظر ما رو جلب کنید.

-بعضی وقت ها ظرف ها رو بشورید.

نمی گم که همیشه شما ظرف ها رو بشورید ولی اگر هر چند وقت یکبار در انجام کارهای  خونه و شوستن ظرف ها به خانومتون  کمک کنید، این احساس به خانومتون دست میده که شما قدر زحمت های اون رو میدونید و دوست دارید همیشه در کنارش باشید. بهش میفهمونید که از اینکه برای شما آشپزی میکنه سپاسگذارید و مهربونی های اون همیشه در ذهنتون هست.

با  تمیز کردن چند تا تیکه ظرف که تو ۵ دقیقه تموم میشند، شما  کلی خانومتون رو خوشحال میکنید.

-در پوشیدن پالتو یا ژاکت ما،  بهمون کمک کنید.

خیلی ساده،  پالتو رو در دستتون بگیرید تا ما بپوشیمش، همین !

به همین راحتی میتونید یاد ما خانوم ها بندازید که چقدر دوستمون دارید.

-از پشت سر بغلمون کنید و بوسمون کنید.

ما خانوم ها عاشق این هستیم که وقتی با مرد زندگیمون در کنار هم ایستادیم، مرد ، ما رو از پشت در آغوش خودش بگیره و بدن ما رو یک بوس بکنه.

با اینکار یک طوری مست شما میشیم که بیا و ببین.

-وقتی تو مترو یا یک جای شلوغ دیگه هستیم، ما رو با دستای خودتون هدایت کنید.

وقتی تو یه جای شلوغ با هم قدم میزنیم و شما در کنار ما هستید و با دستتاتون دور گردن یا کمر ماست-جوری که به همه نشون میدید که عاشق ما هستید و دارید از خانمتون محافظت می کنید- احساس آرامشی به ما دست میده که نگو و نپرس.

در واقع وقتی شما با دستان خودتون دارید مثل یک بادی گارد از ما محافظت می کنید، احساس غرور به ما دست میده و ما خانوم ها، کلی ذوق می کنیم.

گفتن (( دست درد نکنه و ازت ممنونم )) به ما.

با این دو تا جمله می تونید به ما  نشون بدید که بفکر ما هستید و قدر کارهایی رو که ما برای شما انجام میدیم رو میدونید.

خوب همون طور که دیدید، نکاتی که در بالا ذکر شد هیچ خرجی براش شما نداره و شما می توانید با توجه کردن به این خواسته های خانم یا نامزد یا دوست دخترتون، دل اون رو شاد کنید و رابطه خودتون رو عمیق تر و عاشقانه تر کنید.

اگر شما از اون تیپ آقایونی هستید که کیفیت سطح زندگیتون براتون  خیلی مهمه، میتونید از این پست نهایت استفاده رو ببرید و اگر هم چیزی به ذهنه خودتون رسیده که ما در این پست ننوشیم، اون رو بما بگید تا بقیه هم استفاده کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر