موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

افزایش قدرت نعوظ در مردان

افزایش قدرت نعوظ در مردان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

راه های افزایش قدرت جنسی

هشت روش فوق العاده برای افزایش قدرت جنسی

راه های افزایش قدرت جنسی

اختصاصی بیست ستون: 

شما تنها کسی نیستید که دوست دارید نزدیکی‌تان یک شب تا صبح طول بکشد. مردان همیشه به دنبال راهی برای افزایش قدرت جنسی و یا در حال یافتن برای برطرف کردن مشکلات جنسی‌شان هستند یا به دنبال راه های جدید برای خوشحال کردن شریکشان. قرص‌های افزایش قدرت جنسی زیادی در داروخانه‌ها موجود است، ولی راه های طبیعی و ساده‌تری برای افزایش قدرت جنسی وجود دارد که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. سلامت قلب و قدرت جنسی

آلت تناسلی شما با گردش خون کار می‌کند، مغز فرمانی صادر می‌کند که باعث می‌شود خون در رگ‌های موجود در آلت تناسلی شما به جریان دربیاید؛ و قلب شما وظیفه پمپاژ کردن خون را به عهده دارد. اگر در این چرخه مشکلی وجود داشته باشد، آلت تناسلی شما به علت اینکه خون به اندازه کافی در رگ‌ها جریان ندارد، عملکرد نامناسبی خواهد داشت؛ و یا ممکن است نعوظ کامل رخ ندهد. شما باید از سلامت کامل بدنتان اطمینان حاصل کنید. به طور کلی هر چیزی که برای قلبتان مفید باشد، برای قدرت جنسی‌تان نیز مفید خواهد بود.

2. فعال باشید

یکی از چیزهایی که به سلامت جسمی شما کمک می‌کند، ورزش‌های قلبی _ عروقی است. از آن جایی که هنگام نزدیکی ضربان قلب شما بالا می‌رود، انجام ورزش منظم و روزانه می‌تواند باعث سلامت قلب شما شود و به این ترتیب کیفیت جنسی شما را بالا می‌برد. سی دقیقه در روز ورزش‌هایی نظیر دویدن و یا شنا می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی کیفیت قدرت جنسی داشته باشد. در ضمن با انجام دادن این کار چربی‌های اضافه بدنتان هم آب می‌شود.

3. تغذیه مناسب

در کنار ورزشی که انجام می‌دهید، می‌توانید از غذاهایی که باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود استفاده کنید. بعضی از آن‌ها عبارت‌اند از:

سیر و پیاز. با اینکه باعث بوی بد دهان می‌شوند، ولی باعث بهبود قدرت جنسی می‌شوند.

موز. این میوه سرشار از پتاسیم، با پایین آوردن فشار خون، باعث می‌شود که جریان خون در آلت تناسلی راحت‌تر صورت بگیرد.

چیلی و فلفل. تمامی غذاهای تند با کاهش فشار خون باعث افزایش قدرت جنسی می‌شود.


14324638731.jpg

برخی دیگر از غذاهایی که باعث نعوظ بهتر می‌شوند:

اسیدهای امگا 3. ماده‌ای که در ماهی‌هایی مثل سالمون و تونا و همچنین آووکادو و روغن زیتون یافت می‌شود؛ و جریان خون را بهبود می‌بخشد.

ویتامین ب 1. این ویتامین به سیستم عصبی شما کمک می‌کند که پیغام‌های عصبی را سریعتر منتقل کند. از جمله پیغام مغز به آلت تناسلی؛ و در گوشت خوک، بادام زمینی و بعضی از لوبیاها وجود دارد.


تخم مرغ. سرشار از انواع ویتامین ب است. تخم مرغ باعث تنظیم سطح هورمون ها در بدن می‌شود؛ و باعث کاهش استرس می‌شود که معمولا مشکل اصلی در نعوظ است.

4. کاهش استرس

استرس می‌تواند تاثیر نامطلوبی در تمامی نقاط بدن شما داشته باشد. استرس ضربان قلب شما را به شکل بدی بالا می‌برد و فشار خون را بالا می‌برد که هر دوی این‌ها باعث کاهش میل جنسی و همچنین کاهش قدرت جنسی می‌شود. بهترین راه برای کاهش استرس و بهبود وضعیت سلامتی بدن، ورزش کردن است. همچنین صحبت کردن با همسرتان درباره مسائلی که باعث استرس شما می‌شوند، علاوه بر اینکه روابط میان شما را قوی‌تر می‌کند باعث می‌شود که آرام‌تر شوید. استرس همچنین می‌تواند باعث شود که شما به عادت‌های بد مثل مصرف سیگار و الکل روی بیاورید که هر دوی این‌ها هم تاثیر بدی روی توانایی جنسی شما دارند.


5. عادت‌های مضر را کنار بگذارید

یکی از دلایلی که می‌تواند باعث عملکرد بد آلت تناسلی شما شود، مصرف سیگار و الکل است.

سیگار و مواد مخدر؟ باعث باریک و یا مسدود شدن رگ‌های خونی می‌شود. این عادت‌های بد را با عادت‌های خوب مثل ورزش کردن و تغذیه خوب جایگزین کنید. این کار باعث بهبود توانایی جنسی‌تان می‌شود.


6. خوش بگذرانید

 کلا در فصل تابستان قدرت جنسی افزایش می‌یابد. نور خورشید باعث کاهش ملاتونین در بدن می‌شود. این هورمون باعث می‌شود که ما خواب آلود باشیم و همچنین باعث کاهش میل جنسی می‌شود. طبیعتا ملاتونین کمتر باعث می‌شود که ما توانایی جنسی بیشتری داشته باشیم.

بیرون رفتن و در تماس بودن با نور خورشید می‌تواند میل و توانایی جنسی را افزایش دهد. به خصوص در فصل زمستان که بدن ملاتونین بیشتری تولید می‌کند.


7. به شریک جنسی‌تان توجه کنید

نزدیکی یک خیابان یک طرفه نیست. توجه به نیازهای طرف مقابل نه تنها باعث می‌شود که او لذت بیشتری ببرد، بلکه باعث تحریک بیشتر شما و همچنین طولانی‌تر شدن مدت آن می‌شود. صحبت کردن درباره آن می‌تواند مفید باشد. تعویض موقعیت و تمرکز شما بر روی شریکتان می‌تواند نزدیکی را برای هر دوی شما لذت بخش تر کند.


8. کمک بگیرید

برای افرادی که مشکلات جنسی شدیدتری از قبیل مشکل نعوظ و مشکلات دیگر دارند، کمک پزشکی پیشنهاد می‌شود. اصلا از اینکه درباره این موضوع با پزشکتان مشورت کنید خجالت نکشید. ولی با این حال رعایت نکات گفته شده از قبیل ورزش کردن، تغذیه سالم و لذت بردن از نزدیکی، خالی از فایده نخواهد بود.

در این مورد خواندن مقاله "خوردنی های تقویت دهنده میل جنسی" و همچنین مقاله "راهکارهای افزایش قدرت جنسی" را به شما پیشنهاد می کنیم.

مترجم: فرجی

asheghanemgz.jpg

★★★☆☆

3.25 ستاره از 5 در 4 رای

عنوان این مقاله : هشت روش فوق العاده برای افزایش قدرت جنسی

زمان دقیق: 2015-05-24T15:12:15+04:30

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر