موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود رایگان کتاب دان گابور

دانلود رایگان کتاب دان گابور

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 فروردین 1401 ساعت 23:07

logo-farsi.png

چند لحظه ...

70050_66144_normal.jpg

نسخه الکترونیک کتاب روش‌های بازکردن سرصحبت و دوست‌یابی به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا دانلود کنید

با کد تخفیف hifidibo این کتاب را در اولین خریدتان با ۵۰٪ تخفیف یعنی ۷,۲۵۰ تومان ارزان‌تر بخرید!

درباره کتاب روش‌های بازکردن سرصحبت و دوست‌یابی

بر خلاف تصور، زبان، مظهر و تجلی‌گاه تمامی مهارت‌ها و قابلیت‌های مهم و پیام‌رسانی ما انسان‌ها نیست، بلکه این بدن ماست که یکی از مهم‌ترینِ این مهارت‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. تحقیقات نشان داده است که بیش از هفتاد درصد ارتباط میان انسان‌ها، غیرکلامی است. این پدیده که زبان تن نام دارد، اغلب قبل از آنکه خودِ ما شروع به صحبت کنیم، احساسات و برداشت‌هایمان را به دیگران منتقل می‌کند و میزان پذیرش ما را برای آنها آشکار می‌سازد. بیشتر کسانی که از گفتگو و برقرار کردن ارتباط کلامی خوب با دیگران عاجزند، متوجه نیستند که زبان تن و پیام‌های جسمانی ناپذیرای آنها (یعنی فیگور بسته بدن، ارتباط چشمی اندک و اجتناب از لبخندزدن) است که موجب کوتاهی و ناپایداری گفتگوهای آنها می‌شود. مردم با دریافت اولین علایم و پیام‌هایی که ما از خود می‌فرستیم، بلافاصله درباره ما قضاوت می‌کنند و چنانچه تأثیرات اولیه‌ای که روی آنها می‌گذاریم، مثبت و دوستانه نباشد، شروع و ادامه یک گفتگوی خوب مشکل می‌شود. ترفندهای تلطیف‌کنندهای که در ادامه ارائه می‌شوند، کاری می‌کنند که تأثیرات شما به‌نفعتان تمام شود، نه به ضررتان.

ادامه...

بستن

مشخصات کتاب روش‌های بازکردن سرصحبت و دوست‌یابی

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را مطالعه کنید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر