موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

لوندی و دلبری

لوندی و دلبری

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

زناشویی 28,353 بازدید نسخه چاپی

بزرگ کوچک

دنیای اطلاعات: زنانگی ای که در اوج خویش قرار گیرد، لوندی نام دارد. لوندی آن جنبه ی زنانه ی شخصیت زن است که با رشد زنانگی زن به عرصه ی ظهور و بروز می رسد. در کلام ساده و سهل، لوندی به مجموعه ای از حرکات جسمانی، روحانی و روانی ای اطلاق می گردد که توسط یک زن رشد می کند.

londi-chist.jpg

– یک زن لوند می داند که باید چه گوید
– می داند که باید چگونه رفتار کند
– می داند که باید چگونه راه برود
– و می داند که چگونه باید دل یک مرد را به دست آورد.
مهم ترین جلوه ی لوندی در ارتباط با یک مرد محقق می گردد، یک زن می تواند لوندی خود را به صورت تام و تمام برای یک مرد بروز دهد و در صورت عدم این ارتباط، این کنش محقق نمی گردد.
یک زن لوند مجموعه ای از ویژگی های زنانه را با خود حمل می کند و هر روز تلاش بیشتری در جهت به‌روز رسانی این ویژگی ها از خود صورت می‌دهد.
برخی زن ها لوند به دنیا می آیند، تنها برخی، ما بقی زن ها می بایست این ویژگی را در خود بیدار کنند زیرا این ویژگی در نهاد هر زنی وجود دارد و خداوند آن را در وجود همه ی زن ها قرار داده است، در برخی بیشتر و در برخی کمتر، اما همگی زن ها از آن برخوردارند و برخی از زن ها به صورت تبلور یافته با این ویزگی به دنیا می آیند. زنی که لوندی نداشته باشد نمی توانند انتظار داشته باشد که جذابیت خاصی در نظر مردها پیدا کند. مردها همه به دنبال لوندی در یک زن می گردند و همیشه جذب زن های لوند می شوند. همه ی مردها این ویژگی را ستایش می کنند
و اگر در کلام خود از آن سخن به میان نمی آورند به این دلیل است که عنوان و لیبل آن را نمی دانند. کمتر مردی پیدا می شود که خواهان این ویژگی در یک زن نباشد و اگر هم پیدا شود، مسلما در طول دوران تاهل خویش، از زن خود این ویژگی را بارها و بارها طلب می کند.
لوندی چیزی نیست که یک زن بخواهد به راحتی از کنار آن بگذرد و بگوید که من نمی خواهم لوند باشم. هر زنی در عمیق ترین بخش های روان خود به شدت تمایل دارد که لوند باشد و دارای جذابیت، تا مورد توجه مردها قرار گیرد
لوندی در زن ها نسبت به دخترها ظهور و بروز بیشتر و دسترسی راحت تری دارد. یک زن تمام عیار است که می تواند رفتاری لوند و جذاب از خود به نمایش بگذارد و این نمایش مسلما برای تسخیر یک مرد صورت می گیرد و جنبه ی همگانی نخواهد داشت یعنی یک زن نباید لوندی را بردارد و به سر کوچه، بر سر مغازه ببرد و طلب کالا کند
بلکه این لوندی می بایست متجلی باشد در یک ارتباط دو طرفه، یک ارتباط سالم و به دور از اختلال، برای اینکه به مرد خود احساس مردانگی بدهد و از زنانگی خود لبریز و سیراب گردد.
در باور عمومی پیشینیان ما، لوندی مضموم و ناپسند بود و از زنان لوند تعبیر به لکاته می شد و حتی آفرودیت تایپ ها را نیز افریطه خطاب می کردند اما در این زمان ما شاهد این هستیم که زنانگی ها به شدت در حال نزول است و ملاک و معیار زنانگی در فشن مدها و رفتار سلبریتی ها جستجو می گردد که این جستجو بسی اشتباه است و به خطا، زنانگی ربطی به مدرنیسم ندارد. ربطی به جلوه های تبلیغاتی و اثرات مدیا و رسانه ندارد زنانگی هنری است ذاتی، که در وجود تک تک زن ها نهادینه است و بروز آن لوندی نام دارد، هنرمند کسی که بتواند این زنانگی را در قالب لوندی احیا کند.

نمونه های ارسالی لوندی و دلبری کاربران:

میخوام چنتا از نمونه های دلبری خودمو بهتون بگم.
?من همیشه تمیز و خوشبو هستم و به نظافت شخصیم رسیدگی میکنم،طوری که هر بار همسرم بغلم میکنه،منو بو میکشه و اسممو گذاشته یار خوش بوی من?

?خیلی به زیبایی دستهام اهمیت میدم.بخاطر غسل و نماز کاشت ناخن انجام نمیدم اما همـــــــیــــــشه کمی ناخنهامو بلند میکنم،خودم ناخونامو مانیکور می کنم،به محض اینکه موهای دستم دربیاد،اپیلاسیون میکنم و همیشه کرم مرطوب کننده استفاده می کنم،شوهرمم میگه دستات جذابیت یه زن رو داره و لطافت و تمیزی دست یه نوزاد?

?و ٨۰درصد مواقع تو خونه موهامو باز میذارم. اینجا هم شوهرم میگه آفرین،موی زن باید افشون باشه.آخه خواهراشوهرام همیشه موهاشونو جمع می کنن????

نمونه ی دیگر:

در مورد دلبری کردن میخوام به چند مورد اشاره کنم

١: مردا دوست دارن که زن لطافت و ظرافت داشته باشه این باعث میشه که مردونگیشون بیشتر بروز کنه و از این احساس لذت میبرن
٢: همیشه وقتی همسرتونو صدا میکنید با حالت کشیده و ناز صداش کنین و اگر خواسته ای دارین ازش با خواهش و کلمه ی لطفا بگین تاثیرش بیشتر ?
٣: به جای غر غر کردن سعی کنین بیشتر شاد و پر انرژی باشین حتی اگه طی روز خستگی زیادی رو تجربه کردین ولی به رو همسر نیارین و به جاش بگین برای تو که عشقمی و همسرمی مثلا غذای خوشمزه پختم
۴: همیشه از کلماتی استفاده کنین که مردونگیشون و زنانگیتون رو نشون میده
۵: به خودتون برسین و همیشه معطر باشین .خیلی مهمه .
سعی کنین هر بار رفتین بازار یه دستبندی پا بندی یا لاکی یا رژلبی بخرین که تنوع بشه . لباس زیر و لباس خواب و لباس تو خونه خیلی مهمه بخدا جای دورب نمیره نگین اسراف نههههه اصلا به جاش زندگیتون محکم تر میشه هر دفه یه تیکه بخرین و متنوع باشین براش مثل یه ملکه?

نمونه ی دیگر:

سلام به همه.
شوهر من واقعا واقعا می میره برام.
تنـها دلیلشم رابطه ی جنسی خوب و زنانگی کامل منه. یعنی من چون ته تغاری بودم،اونم بعد از ۵ تا پسر، فقط لوسم کردن و لی لی به لالام گذاشتن. فقط به قر و فرم رسیدم.نه آشپزی بلد بودم،نه کار خونه،نه مهمون داری،هیچی. فقط شانسی که آوردم،شوهرم دقیقا برعکس من بود.حسابی مرد،اهل کار،ورزشکار،زمخت و خشن. این بود که عاشق ناز و غمزه ی من شد. یعنی دقیقا دو قطب مخالف هم بودیم. من که دستای مردونه شو شب خواستگاری دیدم،مردم براش?،مخصوصا ته ریش،آخ آخ… یعنی انقدر بدم میاد از مردهایی که خودشون شبیه زنان…???
من توی زندگی فقط چیزهایی رو داشتم که مربوط به سکس و زنانگی بود، لوازم آرایش،لباس خواب،بدن لیزر شده، موی همیشه سشوار کشیده،عطر، لباسهای رنگارنگ و سکسی و غیره …
باور کنید بخاطر همین چیزا شوهرم از اینکه هیچی کدبانوگری بلد نبودم عصبانی نمیشد،البته نه اینکه بگم مشکلی نداشت،بلکه با صبر و گذشت ایشون الان کدبانوترینم ????

آها یه نکته ی دیگه اینکه خدارو شکر هر دوی ما از خانواده های مذهبی هستیم.
ایشون هرگز خواهرانشون یا زنان دیگر رو آزاد ندیدن،حتی من رو.من یه دختر محجبه،اما شیک و بسیار سانتال بودم? یعنی با حفظ حیا و عفاف دل بردم
و وقتی محرم شدیم، دیگه همسرم قشنگ سحر من شد??

نمونه ی دیگر:

موضوع دلبری درسته که خیلی شخصیه و از هر فردی به فرد دیگه متفاوته، ولی خب یک تلنگره برای ما خانمها! چون گاهی جایگاهمون بعنوان همسر یادمون می‌ره!

من ۲۹ سالمه و هفت سال از اولین باری که همسرم رو دیدم میگذره

در مورد رفتار های دلبرانه بگم که من هرگز هرگز هرگز غر نمیزنم.
شاید تو این سالها ده بار اسمشو بدون جونم و جان و .. صدا کرده باشم..
موقع فیلم نگاه کردن همیشه باید رو پاش بشینم???
موقعی که سر کاره براش عکسای جالب میگیرم میفرستم و میگم که منتطرشم.
و اینکه من یه لحن دارم که فقط فقط مخصوص حرف زدن با شوهرجانه
و همیشه بهم میگه حتی اگه میخوای دعوام کنی با این لحن دعوام کن?
دوستان, یادمون نره:
حضرت علی( ع) میگن هرگاه چیزی را دانستی ، پس به آن عمل کن!!!
پس بیایم به چیزهایی که برای حفظ گرمای زندگی مشترک میدونیم عمل کنیم .?

نمونه ی دیگر:

☘من نزدیک چهار سال ک ازدواج کردم و دلبری کردن رو بعد از ازدواج یاد گرفتم..
مثلا مدل دلبری من اینجوریه ک وقتی شوهرم از سرکار برمیگرده همیشه براش شربت یا نوشیدنی از قبل آماده میکنم و براش میارم،بیشتر وقتا موهامو میبافم یا خرگوشی میبندم مثل دخترا،حتما لباسمو عوض میکنم و عطر میزنم،همیشه موقع خداحافظی بدرقش میکنم،موقع اومدن ب استقبالش میرم..حتی اگه جایی مهمون باشیم.این کارو خیلی دوس داره.. وقتایی ک داره برنامه مورد علاقشو مثل فوتبال نگاه میکنه بهش غر ک نمیزنم هیچ،تازه کلی تخمه،میوه و خوراکی براش میارم خودمم با علاقه باهاش تماشا میکنم،سعی کردم ازش اسطلاحات فوتبالی هم یاد بگیرم ک بامن از دیدن فوتبال لذت ببره..موقعی ک کار بدی انجام میدم بجای اینکه چیزی بگم فقط مثل بچه ها سرمو پایین میندازم خودمو لوس میکنم ک منو ببخشه،اینجوری خیلی زود حل میشه و کش پیدا نمیکنه..توخونه اصلا کار مردونه انجام نمیدم،چیزایی ک دستم نمیرسه رو حتما میگم شوهرم بهم بده بعدشم بوسش میکنم و قربون صدقه قد بلندش میرم،?میفهمم ک خوشش میاد..همه جا لوس بازی دوس داره بجز توی تخت..اونجا سعی میکنم ی خانوم پر از اشوه و ناز باشم براش،اوایل خیلی سختم بود خجالت میکشیدم اما الان فهمیدم ک بدون خجالت و بی حیا باشم بیشتر دوس داره❣خلاصه زن اگه زندگی و شوهرشو دوست داشته باشه سعی میکنه یاد بگیره ک چی برای رابطشون بهتره..هیچوقت چیزی ک توی زندگی ی نفر دیگه جواب داده راه حل اصلی نیس،ی مدت شبیه جاریام با شوهرم رفتار کردم (آخه تو رابطشون باشوهرشون موفق بودن) اما برای من خوب ک نبود هیچی داشت اوضاع هم خراب میشد پس سعی کردم ببینم شوهرم خودش چی دوس داره،هیچ کس شبیه کس دیگه نیس همه منحصر ب فردن..مثلا جاریام با رابطه جنسی زیاد دل شوهرشو برده،اما شوهر من بیشتر دوست داره ک من باهاش مهربون باشم،منم مهربون تر شدم براش.. سعی میکنم همراهیش کنم و خداروشکر بعد از عضو شدن توی کانال شما غر زدنم خیلی خیلی کمتر شده،وشوهرمم میگه بهتر از قبل شدی دیگه هی غر نمیزنی??..

موفق باشین ? .

be59bb35f8050156ae2932145d30cf86?s=90&d=https%3A%2F%2Fwww.worldi.ir%2Fmedia%2F2018%2F09%2Fdefault-avatar3.png&r=g

مریم درستکار دانش آموخته‌ی کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی در دانشگاه تبریز است. مقالات علمی روز دنیا را دنبال می‌کند. و در اوقات فراغت‌اش کارتون تماشا می‌کند. به نظرش حیرت‌انگیزترین چیز در جهان، وجود موجودیست که می‌پرسد.

تعداد مقالات: 98 مقاله تا کنون.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر