موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

روش دلبری

روش دلبری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

آیا پسری را دوست دارید و می‌خواهید از او دلبری کنید؟ روش‌های مختلفی برای جذب کردن پسرها وجود دارد و ما در این مقاله می‌خواهیم، درباره روش‌های درست و اشتباه جذب کردن پسران صحبت کنیم. اگر برای تسخیر قلب پسرها از راه درست وارد شوید، احتمالش زیاد است که با بازی کردن نقش دختر رویاهایش و نشان دادن تمام خصوصیاتی که او در یک دختر تحسین می‌کند، در نهایت موفق شوید. اما اگر راه‌های اشتباه را انتخاب کنید، به دلایل زیادی ناراحت و سرخورده خواهید شد. ممکن است توجه پسر مورد علاقه‌تان را جلب کنید، اما او دیر یا زود متوجه می‌شود که فقط داشتید سعی می‌کردید که او را تور کنید و هیچ پسری از به دام افتادن خوشش نمی‌آید. در این مقاله با روش‌های مختلفی برای جذب مردان آشنا می‌شوید که موثر بودن آنها به لحاظ علمی اثبات شده است، بنابراین اگر می‌خواهید با بایدها و نبایدهای جذب پسران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

شاید فکر کنید برای جذب پسر مورد علاقتون باید مثل سلبریتی‌های فیلم‌های هالیوودی باشید و این موضوع تمام فکرتان را درگیر کرده است. کافی است پسر مورد علاقه‌تان را خوب بشناسید ،با کمی مهارت می‌توانید برای او فردی جذاب باشید. در این مقاله روش‌های کاربردی برای جذب پسرها را بررسی می‌کنیم. قبل از هر کاری باید پسر مورد علاقه خودتان را خوب بشناسید. اگر فکر می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید به شناخت کافی از پسر مورد علاقه‌تان برسید و مشورت با شخص دیگری می‌تواند به شما کمک کند، مشاوران گروه میم بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارند، به شما کمک می‌کنند تا به شناختی کامل از پسر مورد علاقه خود برسید.

۷ راه جذب کردن پسرها


لبخند ملیح را فراموش نکنید

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%B11.jpg

اولین چیزی که پسرها متوجه آن می‌شوند، لبخندی است که یک دختر بر لب دارد.  همه توقع دارند که یک دختر موقر و خوش‌رفتار باشد و روش لبخند زدن یک دختر متانت او را نشان می‌دهد. هرچقدر هم که در خانه آزادانه و با صدای بلند می‌خندید، خنده شیطانی دارید یا با صدایی گوشخراش می‌خندید، لطفاً این خنده‌های پرسرو صدا را در جمع فراموش کنید. سعی کنید باوقار باشید و به شیوه‌ای متمدنانه مانند یک بانوی دوست‌ داشتنی بخندید. بهترین کار این است که لبخندی ملیح به لب بیاورید، لزومی ندارد که تمام سی و دو دندان خود را به همه نشان بدهید.

با مرد مورد علاقه خود تماس چشمی برقرار کنید

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%B12.jpg

علم اثبات کرده است که بین نگاه کردن به چشم‌های یکدیگر و عاشق شدن ارتباط وجود دارد. تعداد نورون‌های مختص حس بینایی در مغز بیشتر از چهار حس دیگر است، بیش از ۸۰% مواردی که به نوعی وارد بدن می‌شود، از فیلتر چشم‌ها عبور می‌کند. به علاوه چشم‌ها جز آن که دریچه‌ی روح هستند، دروازه‌ای به سوی گذرگاه‌های عصبی هستند که ارتباطات عاشقانه را در مغز شکل می‌دهند.

خوشبو و معطر باشید

اگر پسری بوی بد بدهد، حاضرید حتی در خیالتان به با او بودن فکر کنید؟ پس چطور انتظار دارید که پسر مورد علاقه‌تان دختری را دوست داشته باشد که بوی بد بدهد؟ هر فردی رایحه‌ی خاص خود را دارد که معرف شخصیت او است. بنابراین عطرهای خوشبویی را انتخاب کنید که پسرها را به خود جذب می‌کند. بدبو بودن دهان نیز پسرها را فراری می‌دهد. به خاطر خودتان و حفظ سلامتی خودتان، نه هیچ کس دیگر، مرتب حمام بروید و از ضدعرق خوشبو استفاده کنید.

نمایشی رفتار نکنید

دخترها به پرشور بودن و قشقرق راه انداختن معروف هستند. پسرها به هیچ وجه دخترهایی را که رفتار نمایشی دارند، شلوغ می‌کنند و از کاه کوه می‌سازند، دوست ندارند. اجازه ندهید که این جامعه مردسالار اثبات کند که زنان ضعیف‌تر از مردان هستند. هر چقدر هم که فیلم عاشقانه دیده‌اید، نگذارید که این داستان‌های غیرواقعی زندگی عاشقانه‌تان را به نابودی بکشاند.

به نحوه پیام‌ دادنتان دقت کنید

نحوه پیام دادن شما بسیار در شناخت و دید مرد مورد نظرتان از شما موثر است. این روزها بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل انجام می‌شود اما متاسفانه استفاده ناشیانه از آن بسیار دردسرساز و مشکل‌ساز است. اینکه در چه موقعیتی چه پیامی بفرستید و چه برخوردی داشته باشید بسیار مهم است. نحوه پیام دادن آنقدر مهم است که گاهی یک پیام اشتباه سوءتفاهمی ایجاد می‌کند که مرد مورد نظرتان کلا از ادامه ارتباط با شما منصرف می‌شود، فقط به این خاطر که لحن کلامتان را اشتباه منتقل کرده‌اید. برای جذب و عاشق کردن مرد مورد علاقه‌تان از طریق موبایل، برای مثال باید با پیام‌هایتان جوری مردانگی او را تحسین کنید که نه خیلی مستقیم و زننده باشد نه تکراری باشد و حسی به او بدهید تا به حال در کنار هیچ دختری نداشته است. در مکالمات پیامی‌تان در عین حال که خط قرمز‌هایتان را حفظ می کنید باید اعتماد به نفس زنانه‌تان را نشان دهید. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل تمام این مهارت‌ها را بطور اصولی با مثال‌های فراوان از موقعیت‌ها و شرایط مختلف در اختیارتان قرار داده است.

پسرها عاشق سادگی‌ هستند، در آرایش زیاده‌روی نکنید

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%B13.jpg

پسرها شاید هنرپیشه‌هایی با آرایش فراوان و موهای بلند افشان را دوست داشته باشند، اما در واقعیت وقتی می‌خواهند، زن زندگی خود را انتخاب کنند، همواره دخترهای ساده را انتخاب می‌کنند. البته منظورمان این نیست که اصلاً آرایش نکنید، اما بهتر است روزهای معمولی آرایش ملایمی بکنید تا در روزهای خاص بتوانید، دوست پسرتان را با آرایش خاص‌تان غافلگیر کنید. قرار نیست با آرایش کردن خودتان را شبیه هیولا بکنید، آرایشی را انتخاب کنید که خاص‌تر و زیباترتان بکند.

سهل‌الوصول نباشید

وقتی که پسری نمی‌تواند به راحتی به دختری نزدیک شود، غرورش خدشه‌دار می‌شود و از خودش می‌پرسد که این دختر چرا به او علاقه ندارد. بنابراین بازیگوش باشید، ناز کنید و با ترغیب کردنش به صحبت کردن با خودتان، او را سر انگشتتان بچرخانید. البته مراقب باشید زیاده‌روی نکنید و تصویری از دختری خجالتی را از خودتان به نمایش نگذارید، که رسیدن به او ممکن نیست. اگر عاقلانه عمل کنید، مانند آهنربا پسر مورد علاقه‌تان را به خود جذب می‌کنید.

او را به خودتان علاقه‌مند کنید

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%B14.jpg

بهترین روش برای تسخیر قلب یک پسر این است که با نشان دادن استعدادها و خصوصیات منحصر به فردتان توجهش را جلب و او را به خودتان علاقمند کنید. پسرها می‌خواهند با دخترانی جذاب و پرشور آشنا شوند، بنابراین وقت آن است که هنرهایتان را رو کنید. استعدادها یا خصوصیاتی را که از شما یک زن جذاب می‌سازد، به نمایش بگذارید. برای مثال اگر صدای خوبی دارید، وقتی می‌دانید که او در همان نزدیکی است، استعداد خوانندگی‌تان را به دوستانتان نشان دهید تا عشقتان بداند که چه صدای دلنشینی دارید.

همه ما می‌دانیم که توقعات پایانی ندارد و علاقه‌مندی‌های تمام انسان‌ها با هم یکسان نیست. با این حال نکاتی که ذکر شد، رایج‌ترین توصیه‌هایی است که برای جذب پسرها در سراسر جهان کاربرد دارد. برای این که از جزئیات بیشتری درباره جذب عشقتان آگاه شوید، اول باید شخصیت و دیدگاه‌های عشقتان را به ما توضیح بدهید. برای بهره‌مندی از راهنمایی‌های ارزشمند مشاورین ما می‌توانید از “اپلیکشین میم” استفاده کنید.

کارهایی که نباید برای جلب و جذب دوست پسرتان انجام دهید


%D8%B15.jpg

تغییر دادن خود

روش بسیاری از دخترها برای جذب کردن پسرها و عاشق کردن آنها این است که خودشان را تغییر می‌دهند. احتمالاً شما هم تلاش کرده‌اید تا خودتان را به شکلی دربیاورید که “فکر” می‌کنید، پسر مورد علاقه‌تان دوست دارد. در این حالت برای خوشایند عشقتان وانمود می‌کنید که آدم دیگری هستید. این نقاب زدن به دو دلیل زیر بسیار بد است:

  • نمی‌توانید تا پایان عمرتان به این بازی ادامه بدهید: عشق‌تان در نهایت متوجه می‌شوید که تمام این مدت در حال ادا درآوردن بوده‌اید و به این ترتیب علاقه‌اش به شما کمتر می‌شود. این طور فکر کنید که اگر او شما را به خاطر خصوصیاتی که ندارید، دوست دارد، چطور می‌تواند خود واقعی‌تان را دوست داشته باشد؟
  • درباره خودتان صادق نیستید: بهترین راه در زندگی این است که همان مسیری را ادامه بدهید که دوست دارید. اگر به شعر گفتن علاقه دارید، اما برای عاشق کردن دوست پسرتان وانمود می‌کنید که از شعر متنفرید، در واقع دارید بخشی از زندگی‌تان را که دوستش دارید، انکار می‌کنید. انکار خود ثمره‌ای به جز ناراحتی ندارد و در نهایت باعث می‌شود که نسبت به عشق‌تان احساس خشم و تنفر کنید.

در هر حال این صادق نبودن کمکی نمی‌کند که تا پایان عمر در کنار عشق‌تان به خوبی و خوشی زندگی کنید. بنابراین بهتر است خودتان باشید و همان‌طور که برای او دلبری می‌کنید، اجازه دهید که شما را به درستی بشناسد.

عمل کردن برخلاف اصول اخلاقی

اگر فکر می‌کنید که باید کار اشتباهی را برای دلبری از دوست پسرتان انجام دهید و می‌دانید که نباید این کار را بکنید، پس از انجام دادن آن منصرف شوید. هیچ پسری ارزش این را ندارد که اصول اخلاقی‌تان را زیر پا بگذارید و خودتان، دوستانتان و خانواده‌تان را به دردسر بیاندازید. به علاوه وقتی کاری را برخلاف اصول اخلاقی خودتان انجام می‌دهید، خودتان را در باتلاقی می‌اندازید که عزت نفس‌تان را می‌بلعد. برای مثال اگر کار احمقانه‌ای مانند مصرف مواد مخدر انجام دهید، تجسم خودتان در زمان مصرف مواد باعث می‌شود که احساس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید و به این ترتیب برداشت دیگران درباره شما نیز تغییر می‌کند و فکر می‌کنند که شما آدمی هستید که زندگی خود را با انتخاب‌های اشتباه به نابودی کشانده است. در این بین اگر پسری باشد که شما را به خاطر اخلاقیاتتان دوست داشته باشد، با این خرابکاری‌ها علاقه‌اش را به شما از دست می‌دهد.

رفتار احمقانه و بچگانه

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%B16.jpg

احمقانه و کودکانه رفتار کردن توصیه‌ی اشتباهی برای جذب مردان است که از زمان انسان‌های غارنشین رواج داشته است. عده‌ای تصور می‌کنند که رفتار احمقانه مترادف لطافت زنانه است و نشان می‌دهد که این دختر گیج دوست‌داشتنی به حمایت یک مرد قوی بزرگ نیاز دارد. البته که این تصور یک کلیشه اشتباه است. حتی اگر احمقانه رفتار کردن برای جذب دوست پسرتان باعث شود که او شما را دختری لطیف و آسیب پذیر ببیند، این کار او را جذب خود واقعی‌تان که یک زن قوی است، نخواهد کرد. مرد محبوبتان دیر یا زود از این رفتار احمقانه خسته خواهد شد و شما را به خاطر یک دختر باهوش ترک خواهد کرد. باور کنید که هیچ پسری مدت زیادی با دختری نمی‌ماند که هیچ کاری از سلول‌های خاکستری مغزش نمی‌کشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر