موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه بفهمیم مردی شهوتی است

چگونه بفهمیم مردی شهوتی است

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 08 دی 1400 ساعت 21:25

چگونه بفهمیم زنی شهوتی است؟

تشخیص شهوتی بودن در زنان همیشه یک سوال مهم برای مردان بوده و تشخیص صحیح و به موقع شهوتی بودن می تواند تاثیرات شگرفی در زندگی زناشویی داشته باشد. راه های تشخیص شهوتی بودن در زنان و مردان متفاوت است ، البته راه های مشترکی نیز در زنان و مردان وجود دارد . یکی از راه های مشترک تشخیص شهوتی بودن از روی صورت و چهره است . در ادامه به برخی از روش های تشخیص شهوتی بود از روی صورت خواهیم پرداخت :

چهره شناسی زنان شهوتی

میزان شهوتی بودن افراد را می توان از روی صورت آنها تشخیص داد . البته این علایم در همه یکسان نبوده و نمیتوان با دیدن این علایم صد در صد به شهوتی بودن زنان پی برد ولی به طور معمول از عواملی مانند چانه ها ، لب ها و قد افراد می توان میزان شهوتی بودن زنان راتشخیص داد.

چانه های دوشقه ای :

این مورد در مردان بیشتر وجود دارد. صاحبان آن در امور آمیزشی ولع مخصوصی داشته واراده آهنین خود را در راه شکار اجناس لطیف بکار می برند و از این نعمت خداداد جز دنبال کردن زنان استفاده ای نمی کنند .

صاحبان چنین چانه هایی باید از خوردن گوشت و نوشابه های الکلی تا می توانند پرهیز کنند و از لبنیات و حبوبات و غلات و میوه جات تغذیه نمایند. مخصوصا باید کنجد زیاد بخورند تا اراده آهنین او باعث نبوغ او شود و در راه شهوت منحرف نشود.

ادویه نیز مضر است .و نارگیل و گندم بو داده نیز بسیار مفید است.

چانه های نوک دار:

این مورد که در زنان بیش از مردان یافت می شود صاحبان آن در به امور جنسی علاقه فراوانی دارند .

صاحبان این گونه چانه ها اعم از زن یا مرد در مقابل همسرشان تسلیم بوده او را در حد پرستش دوست دارند هر چقدر هم که از او بدی ببینند .

چانه های کشیده هر چقدر نوکشان کوتاهتر باشد از میزان شهوتش کاسته می شود.و بر میزان محبت و عشقش اضافه می شود.

و همچنین کسانی که چانه های مستطیل و گرد دارند در کارهای خیر پیشقدم می شوند و در دوستی استوارترند.در زندگی زناشوئی نیزخانه آنها کانون عشق و محبت می گرددو به همسر خود وفادار می ماند ومعمولا سعی می کند که همسری انتخاب کند که از لحاظ ثروت از او پائین تر باشد.

بهترین نوع چانه که بیشتر نزد قائدین و هنرمندان ومشاهیر پیدا می شود و بر عزم راسخ آنها تاکید دارد چانه پهن است. اینگونه افراد علاقه جنسی معتدلی دارند

یا عامل بوسه:

گاز گرفتن و بوسیدن تفاوتی دارند آن هم این است که خشم باعث پائین آمدن شدت شهوت می شود ولی بوسه این گونه نیست .

اما تحریکات اصلی مهر و عشق بر عهده لبهاست و این لبها هستند که با انجام عمل بوسه ترشحات نخود مغز را زیاد می کنند از اینرو لبهای کلفت علامت زیادی و لبهای باریک علامت کمی ترشح نخود مغز است بوسه در مشتعل ساختن کانون عشق اثر نیکوئی دارد و از این رو لبهای کلفت علامت عشق و محبت می باشند.

لب اشخاص شهوتران:

لب زیرین در اشخاص شهوت ران کلفت تر و آویزان و لب بالا کلفت و سر بالا.

محبت و علاقه پاک

کسانی که دارای لب های کلفت و آویزانی باشند در مهر و محبت به همنوعان خود علاقه ای پاک داند.

در این اشخاص هورمون مهر زیاد و هورمون عشق و شهوت کم است و از اینان از حاتم طائی یاد می شود .

بلندی و کوتاهی قد :

قد کوتاه دلیل زیدی ترشح نخود مغز و قد بلند در صورتی که با سینه و شانه متناسب بیاشد دلیل کمی آن است و مثل معروف که می گویند : تمام قد درازها احمقند البته نه همه قد بلند ها فقط در صورتی که چهارشانه نبوده و سینه فراخی نداشته باشند .

پس اگر قد بلندی را یافتید که کله اش کوچک و سینه اش تنگ و فوق العاده باریک باشد و به اصطلاح به آنها نی قلیون می گوئیم بدانیم که ترشح نخود مغزشان کم است پس آدم های قد بلند باید سر و دست و پا و کف دست های مستطیلی داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر