موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه برای مرد متولد آبان

بهترین هدیه برای مرد متولد آبان

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 12 آبان 1400 ساعت 15:26

مشخصات کلی متولدین آبان

مصمم‌، قاطع‌، با اراده‌، پر قدرت‌، محکم‌ و نیرومند، عاطفی‌، احساساتی‌، پراحساس‌ و شهودی‌، مقتدر، با نفوذ، قوی‌، جذاب‌، گیرا، پرشور و پرحرارت‌، پر شور و شوق‌ و مهیج‌.aban-01.jpg

زنان متولد آبان
طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

مردان متولد آبان
تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

gift.jpgچه کادویی مناسب برای متولدین این ماه است؟

متولد آبان عاشق هدایای متفاوت و راز آلود است! حتما هدیه‌ی یک متولد آبان را کادوپیچ کرده تحویل او دهید. چرا که هنگام باز کردن آن احساس حل یک معمای رمزآمیز را دارد.aban-1.jpg

به عنوان مثال وسایل بازی فکری که درون یک جعبه قفل شده قرار دارد یا یک تلسکوپ یا دوربین عکاسی و فیلم برداری برای آنها جالب خواهد بود. انتخاب هدیه برای متولد آبان چندان هم کار سختی نیست مثلا میتوانیم به آنها لپ تاپ هم هدیه بدهیم.

شاید دادن یک عطر لوکس به متولدین این ماه آن را به وجد بیاورد. این فقط به حس هر روزه‌ی آنها بستگی دارد. پس هر چیزی که با توجه به شناخت شخصی خود از او دارید می‌توانید برای او تهیه کنید.

اگر به دنبال هدیه‌ی مناسب و شایسته برای یک آبان ‌ماهی‌ هستید، چرچی نت بر اساس ویژگی‌های متولدین این ماه اجناسی را گلچین کرده شما میتوانید با مراجعه به صفحه پیشنهاد ویژه آبان ماه از این محصولات نیز دیدن بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر