موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه برای مرد متولد بهمن

بهترین هدیه برای مرد متولد بهمن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 18 بهمن 1400 ساعت 08:34

مشخصات کلی متولدین بهمن

مهربان‌، صمیمی‌ و انسان‌ دوست‌، درستکار، صادق‌، شریف‌، راستگو، رو راست‌ و وفادار، مبتکر اصیل‌ و خلاق‌، مستقل‌، بی‌نیاز، بدون‌ وابستگی‌، آزاد، عاقل‌، اندیشمند، متفکر و روشنفکر.bahman-03.jpg

زنان متولد بهمن

بسیار غافلگیر کننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد.

مردان متولد بهمن

دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.gift.jpg

چه کادویی مناسب برای متولدین این ماه است؟

متولدین بهمن افرادی اجتماعی، مهربان و ماجراجو هستند. همچنین متولدین بهمن به هنر و موسیقی علاقه دارند بنابراین می‌توانید برای آنها یک ساز موسیقی، بلیط کنسرت یا ثبت نام یک کلاس هنری تدارک ببینید.

bahman-1.jpgلوازم ورزشی، لوازم آرایش، زیور آلات، بازی‌های فکری و لباس نیز باعث خوشحالی متولد بهمن خواهد شد.

اگر به دنبال هدیه‌ی مناسب و شایسته برای یک بهمن ‌ماهی‌ هستید، چرچی نت بر اساس ویژگی‌های متولدین این ماه اجناسی را گلچین کرده شما میتوانید با مراجعه به صفحه پیشنهاد ویژه بهمن ماه از این محصولات نیز دیدن بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر