موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کتاب آداب معاشرت با خانم ها

کتاب آداب معاشرت با خانم ها

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 11:55

معرفی کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها

کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها به قلم بامداد صالحی، راهکاری برای حل مشکل ارتباط اولیه بین دختر و پسر و تسهیل روال ازدواج ارائه می‌دهد؛ چرا که در اکثر مواقع به علت عدم ارتباط صحیح اولیه، جوانان از ادامه‌ی ارتباط و ازدواج ناامید می‌شوند.

می‌ترسید به دخترها نزدیک شوید؟ می‌ترسید ابراز علاقه کنید؟ اصلاً شاید از شما خوشش نیاید، از کجا بفهمیم؟ یا اگر خوشش بیاید از کجا متوجه شویم؟ چرا دخترها ناز می‌کنند؟ دارد ناز می‌کند یا واقعاً از شما بدش می‌آید؟ با چه کسانی وارد رابطه نشویم؟ چطور با جواب منفی کنار بیایم؟ چطور جواب منفی را به جواب مثبت تبدیل کنیم؟ چطور بله را بگیریم؟ و هزاران سوال دیگر که پاسخ تمامی آن‌ها را می‌توان در این کتاب کشف کرد، معضلاتی هستند که خیلی از افرار با آنان مواجه می‌شوند.

همه‌ی زن‌ها سر و ته یک کرباسند، همه‌ی مردها هم! بنابراین می‌توان فرمول‌هایی داد که برای 75 درصد از زن‌ها درست باشد هر چند ممکن است خود دخترها این حرف‌ها را قبول نداشته باشند.

بخش زیادی از طلاق‌ها و شکست‌های عاطفی به علت عدم آشنایی زن و مرد با الگوهای رفتاری یکدیگر است. چه انرژی‌ها، سرمایه‌ها، استعدادها و زندگی‌هایی هدر می‌رود به خاطر اینکه فردی شکست عشقی یا عاطفی خورده و روحیه‌اش خراب شده، چرا؟ چون به عنوان مثال به دختری ابراز علاقه کرده و جواب منفی شنیده و دیگر دل و دماغ درس خواندن، کار کردن، و نفس کشیدن ندارد. اما شاید اگر مسیر درستی را رفته بود جواب مثبت گرفته و صبح روز بعد با انرژی مضاعف بیدار می‌شد و به سر کار می‌رفت.

بدون شک شما با خواندن این کتاب می‌توانید تا حد زیادی از اشتباهات رایج در برقراری ارتباطات جلوگیری کنید و طرز رفتار صحیح با دخترها را بیاموزید.

در بخشی از کتاب بله را بگیرید! آداب معاشرت با خانم‌ها می‌خوانیم:

متأسفانه باید خبر بدی به شما بدهم، البته بستگی به تیپ و قیافه‌تان هم دارد، شاید خبر خوبی باشد! موضوع این است که برای دخترها، تیپ و قیافه زیاد مهم نیست، یعنی در اولویت نیست. حالا استثناها به کنار. بله، از مرد خوش‌تیپ خوششان می‌آید ولی اینطور نیست که اولویت‌‌شان تیپ و قیافه باشد.

ظاهر مرد، شاید توجه دخترها را برای مدت کوتاهی جلب کند، ولی عامل قدرتمندی برای نفوذ در اعماق قلب او، و عمیق‌تر کردن رابطه نیست. قدیمی‌ها بی‌خود نگفته‌اند که «تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد»، به محض اینکه دهانتان را باز کنید، دخترها می‌‌فهمند که باید از شما خوششان بیاید یا «پیراهن مارک‌دار»، «ساعت طلا»، «پشت‌‌بازو»، «سیکس‌پک» و سایر جذابیت‌های شما را به ترکیب فحش «مرتیکهٔ ایکبیری، با اون... ش» اضافه کنند (نقطه‌چین، همان جذابیت شماست که به آن می‌بالید).

شاید خوشتان نیاید، ولی زن‌ها از مرد «سر و زبان‌دار» خوششان می‌آید. مرد خوش‌مشرب، با جُربُزه (عجب کلمهٔ خنده‌داری است، بیشتر به فحش شبیه است)، دارای اعتماد به نفس،... حالا اگر چند سانت پشت بازو و یک پورشه قراضه هم داشت که چه بهتر!

خوب، برای شما که بد نشد، پورشه و پشت‌‌بازو که ندارید، اقلاً اخلاقتان را خوب کنید، شاید یک بخت‌ برگشته‌ای از شما خوشش آمد. زن‌ها ذاتاً می‌دانند که ظاهر مرد ماندنی نیست و زیاد به آن دل خوش نمی‌کنند، پس به جای قلمبه کردن بازوهایتان بروید چند تا حرف قلمبه یاد بگیرید‌.

فهرست مطالب

رفع مسئولیت
قدردانی
مقدمه
بله یا نه؟
1. از کجا بفهمیم از ما خوشش می‌آید؟
2. از کجا بفهمیم از ماخوشش نمی‌آید؟
3. چرا دخترها از ما خوششان نمی‌آید؟
4. زن‌ها چه مردی را دوست ندارند؟
5. زن‌ها چه مردی را دوست دارند؟
جواب منفی
1. روش‌های محک زدن
2. ترس از جواب منفی
3. جواب منفی مؤدبانه
4. جواب منفی قاطعانه
5. گیر سه پیچ
6. روش‌های مقابله با جواب منفی
چراغ سبز
1. چراغ سبز می‌دهد یا سوءاستفاده می‌کند؟
2. چراغ سبز می‌دهد یا خوش‌مشرب است؟
3. تشخیص رنگ چراغ
قبل از آشنایی
1. ایجاد رابطه با غریبه‌ها
2. باز کردن سر صحبت
‌3. کدام گزینه‌ها مناسب ما نیست؟
4. چطور شماره بگیریم؟
5. چطور دخترها را جذب کنیم؟
بعد از آشنایی
1. بایدها و نبایدها
2. ‌اصول پیام دادن
3. ‌اصول تماس تلفنی
4. دلایل منطقی برای جواب ندادن
5. بهانه‌های دخترها برای جواب ندادن
لبّ کلام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر