موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

جواب بی احترامی دیگران

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

logohamyaryiran.jpg

زمان کنونی:&nbsp

مهمان عزیز خوش‌آمدید. (ورود — عضــویت)


با افرادی که بهمون بی احترامی میکنند چه رفتاری داشته باشیم

زمان کنونی:&nbsp

کاربران در حال بازدید این موضوع:

برای دسترسی به این بخش باید ورود کنید

آخرین ارسال:sookootetalkh
  1. 2013_12_07, 11:48 ارسال:1# سلام

    میخوام نظر شما رو راجع به این موضوع بدونم با آدمهایی که بهمون بی احترامی میکنند چه رفتاری داشته باشیم . یه سری آدمها هر طور که دلشون میخواد رفتار میکنند و همچنین آدمهای متکبر و همیشه حق به جانب! من فکر میکنم خیلی ها با این نوع از آدمها رودر رو شدن دوست دارم تجربیاتتون رو بگین و راهکار بدین در ضمن همین آدمهایی که توصیفشونو کردم آیا قبول دارین که با همه رفتارشون یکی نیست یعنی اینکه نسبت به بعضی ها روشون بازه و طلبکارن! ممنون میشم راهنمایی کنید


  2. 2013_12_07, 12:00 ارسال:2# سلام
    معمولا بهترین راه اینه که با هرکسی مشابه خودش رفتار بشه. اما خب یه وقتایی قضیه فرق میکنه. مثلا اگه کسی بددهن هست و اهل بیان فحش های رکیک، خب شایسته نیست ما هم مشابه اون شخص رفتار کنیم و هر دو در یک سطح از اجتماع قرار بگیریم. 
    ممکنه منظورتونو دقیق تر توضیح بدین. طرز برخورد با ادم های متکبر منظورتون هست یا ادم هایی که بی احترامی میکنن؟


  3. 2013_12_07, 12:05 ارسال:3# بی احترامی صورتهای مختلفی داره صرفا بدهنی و ناسزا گفتن نیست مثلا آدمهایی که شما رو دست کم می
    گیرن و یا بی محلی میکنند یا مثلا وقتی دارین صحبت میکنید روشون میکنن با یکی دیگه صحبت میکنند براتون ارزش قائل نیستن جواب سلامتونو یکی درمیون میدن تیکه می اندازن و یا موقع دست دادن دو انگشتی دست میدن


  4. 2013_12_07, 12:13 ارسال:4# سلام، بنظر من گاهی خودمون به دیگران اجازه میدیم که به ما بی احترامی کنن. چون هیچ وقت واکنش مناسبی ندیدن فکر میکنن که میتونن به دیگران تاخت و تاز کنن.
    البته منظور از واکنش مناسب این هست که در محیط هایی که امکان مانور این افراد هست حضور کمرنگ داشته باشین و سعی کنین با اونها هم صحبت نشین ، چرا که در اینصورت ارزش خودتون رو پایین میارین.. به بیان دیگه کم محلی به چنین افرادی که میخوان باعث خشم شما بشن برنده ترین رفتار شما به حساب میاد.

    از توصیف مسائل و مشکلات و تنگناهاتون برای چنین افرادی پرهیز کنین چون بنوعی این نقاط ضعف شما برای اونها محسوب میشه و از همین مشکلات شما برای ضربه زدن بهتون استفاده میکنن.


     بیاد داشته باشین که افراد ساده، ضعیف و خالی از حرفهای منظقی و جمع پسند همیشه مورد هجوم رفتار دیگران هستن. شما میتونین با قاطعیت و سخنان منطقی اجازه هر گونه رفتار غیر منطقی رو از دیگران سلب کنین.

    از کارهایی که در اونها موفقیتی بدست نمیارین پرهیز کنین ... تا بهانه رو از دست افراد خارج کنین.

    بیاد داشته باشین چنین افرادی بخاطر حقارت ها و کمبود هایی که در طول زندگی دیدن و بعلت اینکه به طرز مثبتی تخلیه روانی نشدن همیشه در صدد این هستن تا افراد موفق رو زیر سوال ببرن...

    [bgcolor=#800080]باد هرگز با شعله خاموش کاری نداره[/bgcolor].

    یقین بدونین به محض اینکه اطرافیان شما حس کنن در رفتار و کردار شما تغییراتی بوجود اومده و شما فردی با بلوغ فکری و قاطع هستین به خودشون اجازه بی حرمتی به شما رو نمیدن.

    .


  5. 2013_12_07, 12:24 ارسال:5# فرض کنید طرف فامیل نزدیکتونه و از یه سری مسائل و نقطه ضعفهای زندیگتون مطلعه و جلوی جمع اینکارها رو میکنه یه سری اشخاص هم هر وقت خواستن بی محلی میکنند و هر وقت اراده کنند میان طرفت انگار نه انگار که چیزی شده اینطور بگم بهتره یه سری تو جمع بهت کم محلی میکنند و یه سری جایی که دیگران متوجه نیستن کم محلی کرده و در جمع خودشونو بهت نزدیک میکنند


  6. 2013_12_07, 12:28 ارسال:6# قطعا این افراد تا زمانی که از نقطعه ضعف شما و عدم بهبود اون مطلع هستند روش مانور میدن

    1 - کمتر تو این جمعها ظاهر بشین و بیشتر به این سخنان کم محلی کنین.

    2 - نقطه ضعف شما چیه؟ اون رو با کمک خونواده و مشورت اونها از بین ببرین .. مطمئنا خبر موفقیت های شما از طریق خونواده به اونها میرسه و دیگه جایی برای بی احترامی و سخن بیهوده باز نمیشه.


  7. 2013_12_07, 12:35 ارسال:7# مثلا میدونن من با خونواده شوهر مشکل دارم چه فامیل خودم چه فامیل شوهر با اینکه میدونن تقصیر از طرف مقابله مخصوصا در شهری که زندگی میکنم غریب هستم و کسی رو ندارم هر کی مخواد رابطه برقرار کنه فکر میکنه من تنها هستم و در هر صورت من باید تلاش کرده و رابطه رو نگه دارم


  8. 2013_12_07, 12:44 ارسال:8# شما باید بیاد داشته باشین که هر نوع برخوردی یک جواب منطقی داره .

    فراموش نکنین که این برخوردها فقط در حد چند ساعت هست و تموم میشه ، اگر این امر بخواد روی زندگی شخصی شما تاثیر بذاره اونوقت هست که خیلی بد میشه. شما اجازه ندین این برخوردها زندگیتون و فکرتون رو خراب کنه بلکه با همسرتون رابطه عاشقانه تر و بهتری پیدا کنین و سعی کنین خانه رو محل دوست داشتنی برای خودتون و همسرتون قرار بدین.

    چه بسا خیلی از این بحثها برای خراب شدن روابط و زندگی شما در حال جریانه و این امر هوشیاری شما رو میطلبه. فراموش نکنین این شرایط برای هر کسی ممکنه بوجود بیاد و رفتار درست افراد در شرایط خاص از اونها قهرمان میسازه


    موفق باشین

    .


  9. 2013_12_07, 12:53 ارسال:9# خوب این قضیه باعث شده که من منزل هیچ یک از افراد فامیل همسرم نرم چون خواهر های ایشون هم اونجا هستن و صد البته مراسم ها و عزاداری ها چون اگه برم چون با اونها قهرم انگشت نما میشم و حالا هم که نمیرم احساس میکنم ایزوله شدم!


  10. 2013_12_07, 16:42 ارسال:10# بی احترامی صورتهای مختلفی داره صرفا بدهنی و ناسزا گفتن نیست مثلا آدمهایی که شما رو دست کم میگیرن و یا بی محلی میکنند یا مثلا وقتی دارین صحبت میکنید روشون میکنن با یکی دیگه صحبت میکنند براتون ارزش قائل نیستن جواب سلامتونو یکی درمیون میدن تیکه می اندازن و یا موقع دست دادن دو انگشتی دست میدن
    ________________________

    سپاس از نظر همه دوستان


    اول اینکه نگاه کنین این شخص که برخوردش اینچنین هست چه جایگاهی توی زندگی تون داره. اگه شخص مهمی نیست( از بستگان تون نیست، استادتون نیست، نقشش توی زندگی تون مهم نیست) بهترین کار اینه که شما هم اینطور افراد رو زیاد جدی نگیرین. کسی که شما باهاش حرف میزنین و روشو سمت دیگه میکنه، دلیلی وجود نداره که شما گوش شنیدن حرفاشو داشته باشین. شما هم اون افراد رو نادیده بگیرین این بهترین درس برای این قبیل افراد هستش.
    کسی که به هر دلیلی رغبتی برای دست دادن با شما نداره شما هم اصلا رغبت نشون ندین برای دست دادن باهاش. توی جمع خیلی سرسری باهاش سلام و علیک کنین، سعی کنین کمتر به حرفاش توجه کنین مگر زمانی که خودش نیازمندانه سمت شما بیاد. وقتی یک شخص نیازمند هست، شعور و انسانیت حکم میکنه که بهش بذل توجه بشه و این برای اون فرد میتونه درس بزرگی برای زندگی اش باشه.
    اما تا زمانی که اون شخص نیازمند و محتاج شما نشده شما کمترین نیازی نسبت بهش احساس نکنین. وقت تونو با انسان هایی بگذرونین که شعور برقراری رابطه با اطرافیان و دوستان شونو دارن. به کسانی وقت بدین که وقت شونو در اختیارتون میزارن و مشتاق شنیدن حرفای شما هستن.
    به قول دوستان، ریشه این برخوردهای بعضی ها، خیلی وقت ها حسادت هست. حسادت یه نوع بیماری هست و همیشه بیشترین اسیب به خود شخص حسود وارد میشه.


کاربران دعوت شده

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

collapse_40b.png مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

مشاهده قوانین انجمن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر